Klik hier om je antwoord te annuleren.
26 december 2013
Ik had nieuwe banden nodig. Bij het bedrijf werden mijn banden beoordeeld. Ik kreeg een eerlijk advies en de banden werden meteen vervangen.
7 december 2013
positief. Zeer betrokken eigenaar en vriendelijk personeel. Levert kwaliteit.
6 december 2013
Ik heb een hele goede ervaring met Autobedrijf Saro ze staan altijd voor je klaar
26 november 2013
Goed en degelijk en vriendelijk
20 november 2013
vriendelijk, hoge kwaliteit, uitleg
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
512 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Saro
|Ik had nieuwe banden nodig. Bij het bedrijf werden mijn banden beoordeeld. Ik kreeg een eerlijk advies en de banden werden meteen vervangen.
Klant van Autobedrijf Saro
|positief. Zeer betrokken eigenaar en vriendelijk personeel. Levert kwaliteit.
Klant van Autobedrijf Saro
|Ik heb een hele goede ervaring met Autobedrijf Saro ze staan altijd voor je klaar
Klant van Autobedrijf Saro
|Goed en degelijk en vriendelijk
Klant van Autobedrijf Saro
|vriendelijk, hoge kwaliteit, uitleg