Klik hier om je antwoord te annuleren.
8 maart 2014
Alles conform afspraak
19 februari 2014
Gewoon goed !
13 februari 2014
Goed
11 februari 2014
Ik ben tevreden over deskundigheid, voor- en inlichtingen, laagdrempelig en toegankelijkheid
1 februari 2014
Vriendelijk en zeer goed geholpen. Dit autobedrijf heeft passie voor het vak en dat merk je in de service en kwaliteit van onderhoud.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
512 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Saro
|Alles conform afspraak
Klant van Autobedrijf Saro
|Gewoon goed !
Klant van Autobedrijf Saro
|Goed
Klant van Autobedrijf Saro
|Ik ben tevreden over deskundigheid, voor- en inlichtingen, laagdrempelig en toegankelijkheid
Klant van Autobedrijf Saro
|Vriendelijk en zeer goed geholpen. Dit autobedrijf heeft passie voor het vak en dat merk je in de service en kwaliteit van onderhoud.