Het invullen van de enquête is vertraagd door diverse problemen, waaronder computer frustraties. Ik moet alles met de smartphone.
De algemene uitleg met betrekking tot medicatie gebruik door de apotheek vind ik onzin en geldklopperij, omdat de uitleg al door de artsen wordt gegeven. Een extra bewaking door de apotheek behoort standaard te zijn.
Er wordt toch al zoveel geld verspild in de zorg aan overbodige geldvangers!
Ook het (te)veel switschen van fabrikant schept ook onrust en onzekerheid bij de gebruiker.
Hier zult u het mee moeten doen.
Dank u voor de aandacht.
8.0
Privacy (1=Nooit, 4=Altijd)
Bejegening (1=helemaal niet, 4=helemaal)
Klant van Mediq Apotheek Bedum
|
Wat ik erg vervelend vind, zijn de lange wachttijden. Ze hebben nu ook weer een nieuwe manier van medicijnen uitdelen. Er is 1 medewerker die helpt en er lopen een stuk of 4 a 5 achter en de mensen maar wachten. Dit is erg frustrerend.
Met dit nieuwe systeem is het ook lastig dat niet alles goed verwerkt wordt en dat ze dan moeten zoeken om de medicijnen.
Ik heb er echt een hekel aan om naar ons apotheek te gaan omdat je zo een uur verder bent.
4.0
Informatieverstrekking over medicijnen (1=helemaal niet, 4=helemaal)
Soms staan /zitten er 4/5 klanten te wachten terwijl er dan maar 1 bali mederwerker actief is/ Ook is het voor gekomen dat een arts acuut iets voor schreef en aan gaf dat het wel met een uur klaar zou liggen bij de apotheek en als je dan om kwam lag het niet klaar en je maakte hierover een opmerking omdat iemand die je na stond het dringend nodig had kreeg te op een autoritaire manier als antwoord dat zij dat bepaalden en niet de arts. Ook is het voorgekomen dat voor geschreven medicijnen die acuut nodig waren niet op voorraad waren.
335 Reviews Plaats review
Klant van Mediq Apotheek Bedum
|Het invullen van de enquête is vertraagd door diverse problemen, waaronder computer frustraties. Ik moet alles met de smartphone.
De algemene uitleg met betrekking tot medicatie gebruik door de apotheek vind ik onzin en geldklopperij, omdat de uitleg al door de artsen wordt gegeven. Een extra bewaking door de apotheek behoort standaard te zijn.
Er wordt toch al zoveel geld verspild in de zorg aan overbodige geldvangers!
Ook het (te)veel switschen van fabrikant schept ook onrust en onzekerheid bij de gebruiker.
Hier zult u het mee moeten doen.
Dank u voor de aandacht.
Klant van Mediq Apotheek Bedum
|Wat ik erg vervelend vind, zijn de lange wachttijden. Ze hebben nu ook weer een nieuwe manier van medicijnen uitdelen. Er is 1 medewerker die helpt en er lopen een stuk of 4 a 5 achter en de mensen maar wachten. Dit is erg frustrerend.
Met dit nieuwe systeem is het ook lastig dat niet alles goed verwerkt wordt en dat ze dan moeten zoeken om de medicijnen.
Ik heb er echt een hekel aan om naar ons apotheek te gaan omdat je zo een uur verder bent.
Klant van Mediq Apotheek Bedum
|Je wordt kort en zakelijk van dienst gestaan.
Klant van Mediq Apotheek Bedum
|Ik wordt over het algemeen door de apotheek medewerkers goed en adequaat geholpen.
Klant van Mediq Apotheek Bedum
|Soms staan /zitten er 4/5 klanten te wachten terwijl er dan maar 1 bali mederwerker actief is/ Ook is het voor gekomen dat een arts acuut iets voor schreef en aan gaf dat het wel met een uur klaar zou liggen bij de apotheek en als je dan om kwam lag het niet klaar en je maakte hierover een opmerking omdat iemand die je na stond het dringend nodig had kreeg te op een autoritaire manier als antwoord dat zij dat bepaalden en niet de arts. Ook is het voorgekomen dat voor geschreven medicijnen die acuut nodig waren niet op voorraad waren.