Ik had het idee om nog fijn een aantal dagen in September op vakantie te gaan. Wat een ontspannen reis had moeten worden eindigden in ontzettend veel stress vooraf. Ik zag een mooie reis voor een mooie prijs naar Mallorca. Dus ik had gelijk geboekt. Daarna kreeg ik van Bebsy een mail met de mededeling dat de rei as duurder was geworden en ik per persoon een meerprijs moest betalen of ik kon de reis annuleren. Echter na 20 uur werd de reis nog voor dezelfde prijs aangeboden op de site. Erg misleidend toch?! Na over en weer te hebben gemaild uiteindelijk toch maar gebeld. Ik kreeg een hondsbrutale jonge heer aan de lijn. Nooit gehoord van customer service? Ik heb veel in mijn leven gereisd en met veel reisorganisaties contact gehad maar dit sloeg alles. Waar ik normaal makkelijk mijn kalmte kan bewaren ontaarden dit gesprek al snel in een welles nietes spelletje. 2 maanden na dit telefoon gesprek kan ik nog steeds van woede koken. Ik werd totaal niet serieus genomen door deze jonge heer. Uiteindelijk na tal van alternatieven, die uiteindelijk ook steeds niet meer beschikbaar waren, toch een hotel gevonden. Helaas houdt deze drama boeking hier niet op. Bij het regelen van de transfer kwam ik erachter dat Bebsy 2 accomdatie adressen had gestuurd is dus 2 verschillende plekken. Welke moest ik nu hebben. Met tegenzin weer contact met Bebsy moeten opnemen. Helaas had de mevrouw geen idee waar ik moest zijn. Hoe dit kan.. geen idee? Maar het zegt wat over de communicatie binnen het bedrijf. Ik zou de de erna, de dag van vertrek worden teruggebeld. De dag van vertrek werd ik inderdaad gebeld. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik zelf verantwoordelijk was voor de transfer. Heb ik iets gemist? Ik was bezig om mijn transfer te regelen maar ik moest dus eerst wel weten naar welk adres!!! Hier ging dus duidelijk weer iets mis in de communicatie. Uiteindelijk gaf ze aan dat ik maar het adres in de email moest negeren en het adres van de voucher moest aannemen. Op hoop van zege dan maar. Het is vandaag de laatste dag van de vakantie. Ik open zojuist mijn e-mail waarin een bericht van Bebsy staat met het juiste adres. Moet ik dit serieus nemen? Ik ben hier al 4 dagen. Nogmaals bekruipt mij de vraag; word ik wel serieus genomen. ***
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Peter van den Bruele
|
Waardeloos !
Reis geboekt naar Rome en na betaling melding dat de reis niet meer kon aangeboden worden voor de overeengekomen som. Optie was bijbetalen of downsizen van hotel. Deze situatie heeft zich 2* herhaald. Echter drie dagen later stond het origineel geboekte hotel en vlucht nog steeds voor de basisprijs op de website. We betalen nu ruim 25 % te veel voor wat we krijgen.
Hier boek ik nooit meer !
1.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Chani
|
Ik heb nu twee keer via Bebsy een vakantie geboekt naar Griekenland, en in beide gevallen ben ik zeer tevreden over de organisatie. Alles is prima geregeld, precies zoals het vermeld staat in de omschrijvingen. Ze zijn tussenpersoon, dus je boekt bij een reisorganisatie (Corendon in dit geval) en de prijzen via Bebsy liggen echt lager dan bij de organisaties zelf (we hebben rondvraag gedaan bij medepassagiers hihi). Verder wordt alles goed en snel geregeld. Geen klachten dus.
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Karel64
|
Ik ben net terug van een reis die ik bij bebsy geboekt heb. De goedkope vierdaagse reis is uitstekend bevallen, het was een goed hotel met prima service en een uitgebreid ontbijtbuffet. De reservering en de betaling verliep allemaal gesmeerd. Zal zeker nog een boeken via bebsy.
4 Reviews Plaats review
Kelly
|Ik had het idee om nog fijn een aantal dagen in September op vakantie te gaan. Wat een ontspannen reis had moeten worden eindigden in ontzettend veel stress vooraf. Ik zag een mooie reis voor een mooie prijs naar Mallorca. Dus ik had gelijk geboekt. Daarna kreeg ik van Bebsy een mail met de mededeling dat de rei as duurder was geworden en ik per persoon een meerprijs moest betalen of ik kon de reis annuleren. Echter na 20 uur werd de reis nog voor dezelfde prijs aangeboden op de site. Erg misleidend toch?! Na over en weer te hebben gemaild uiteindelijk toch maar gebeld. Ik kreeg een hondsbrutale jonge heer aan de lijn. Nooit gehoord van customer service? Ik heb veel in mijn leven gereisd en met veel reisorganisaties contact gehad maar dit sloeg alles. Waar ik normaal makkelijk mijn kalmte kan bewaren ontaarden dit gesprek al snel in een welles nietes spelletje. 2 maanden na dit telefoon gesprek kan ik nog steeds van woede koken. Ik werd totaal niet serieus genomen door deze jonge heer. Uiteindelijk na tal van alternatieven, die uiteindelijk ook steeds niet meer beschikbaar waren, toch een hotel gevonden. Helaas houdt deze drama boeking hier niet op. Bij het regelen van de transfer kwam ik erachter dat Bebsy 2 accomdatie adressen had gestuurd is dus 2 verschillende plekken. Welke moest ik nu hebben. Met tegenzin weer contact met Bebsy moeten opnemen. Helaas had de mevrouw geen idee waar ik moest zijn. Hoe dit kan.. geen idee? Maar het zegt wat over de communicatie binnen het bedrijf. Ik zou de de erna, de dag van vertrek worden teruggebeld. De dag van vertrek werd ik inderdaad gebeld. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik zelf verantwoordelijk was voor de transfer. Heb ik iets gemist? Ik was bezig om mijn transfer te regelen maar ik moest dus eerst wel weten naar welk adres!!! Hier ging dus duidelijk weer iets mis in de communicatie. Uiteindelijk gaf ze aan dat ik maar het adres in de email moest negeren en het adres van de voucher moest aannemen. Op hoop van zege dan maar. Het is vandaag de laatste dag van de vakantie. Ik open zojuist mijn e-mail waarin een bericht van Bebsy staat met het juiste adres. Moet ik dit serieus nemen? Ik ben hier al 4 dagen. Nogmaals bekruipt mij de vraag; word ik wel serieus genomen. ***
Peter van den Bruele
|Waardeloos !
Reis geboekt naar Rome en na betaling melding dat de reis niet meer kon aangeboden worden voor de overeengekomen som. Optie was bijbetalen of downsizen van hotel. Deze situatie heeft zich 2* herhaald. Echter drie dagen later stond het origineel geboekte hotel en vlucht nog steeds voor de basisprijs op de website. We betalen nu ruim 25 % te veel voor wat we krijgen.
Hier boek ik nooit meer !
Chani
|Ik heb nu twee keer via Bebsy een vakantie geboekt naar Griekenland, en in beide gevallen ben ik zeer tevreden over de organisatie. Alles is prima geregeld, precies zoals het vermeld staat in de omschrijvingen. Ze zijn tussenpersoon, dus je boekt bij een reisorganisatie (Corendon in dit geval) en de prijzen via Bebsy liggen echt lager dan bij de organisaties zelf (we hebben rondvraag gedaan bij medepassagiers hihi). Verder wordt alles goed en snel geregeld. Geen klachten dus.
Karel64
|Ik ben net terug van een reis die ik bij bebsy geboekt heb. De goedkope vierdaagse reis is uitstekend bevallen, het was een goed hotel met prima service en een uitgebreid ontbijtbuffet. De reservering en de betaling verliep allemaal gesmeerd. Zal zeker nog een boeken via bebsy.