Niet doen!. Ik zou iedereen willen adviseren hier niet heen te gaan. Minpunten: Ik had nog 3 betaalde IPL behandelingen staan bij IPL centrum Ingeborg, maar ik heb besloten hier niet meer terug te komen. Ik ben bij een erkend, professioneel ANBOS salon verder gegaan.
Communicatie van de IPL centrum in Alphen aan den Rijn is slecht. Emails worden erg kortaf en onvriendelijk beantwoord. Eerste 3 keer kon ik zo terecht maar daarna moest ik steeds wachten, wat opschoof naar 3 maanden, voor een behandeling van nog geen 5 minuten.
Omdat ze alleen via email te bereiken zijn had ik ze mijn beschikbare dagen gemaild om een afspraak te maken, maar ik kreeg een email terug met een bevestiging van een afspraak op een datum (weken later) die ik niet genoemd had. Dit was gelijk een bevestiging, zonder ook maar mij te overleggen of ik wel die dag kon.
In de wachtruimte kwam ik er achter dat cliënten ook op dezelfde tijd dubbel geboekt worden. Ik mag dan 3 maanden wachten, maar andere cliënten worden op dezelfde tijd gezet. Toen ik dit aangaf bij Ingeborg kon ik opeens wel een afspraak maken!
Via email en FB worden er steeds goedkope aanbiedingen gedeeld, maar afspreken lukt dus amper. Ik heb sterk het gevoel dat het bij Ingeborg enkel om snel geld verdienen gaat dan om cliënten. Ik zou iedereen willen adviseren om meer geld uit te geven voor een professioneel salon bij ANBOS, dan te kiezen voor een salon als Ingeborg.
2.0
Elisabeth
|
Slecht, slechter, slechtst. Handdoeken op de stoel kreukelig en duidelijk meerdere malen gebruikt. Rommelig, onverzorgd hokje met te fel licht en muziek met spotify reclame tussendoor. Lui, ongeënteresseerd meisje van 19, dochter van de eigenaar. Maakt zich er echt met een jantje-van-leiden vanaf. Laat je van de 45 minuten ruim 10 onder een stoomapparaat en ruim 15 met masker aan je lot over terwijl ze zelf gaat computeren. Epileren werd een bloederig verhaal en mee-eters kon ze na het stomen 'niet vinden'. Ik ben niet snel geërriteerd, maar dit was zo slecht. Hier ga ik nooit meer naar toe! Nooit, nooit meer!. Pluspunten: Werkelijk niets. Minpunten: Zie omschrijving.
2.0
Ghizlane el Marraki
|
VRESELIJKE SALON. Het is echt een vreselijke salon met vreselijke kwaliteit! Je krijgt ze telefonisch NIET te pakken. Ik werd opeens afgebeld ivm verhuizing. Daarna later op de dag gegaan, Ik werd door haar dochter geholpen die niet kon uitknijpen en zo haar nagel in mijn gezicht drukte! Er was GEEN EEN PLUSPUNT. ECHT NOOIT MEER!!!
2.0
Maria
|
Goedkoop is duurkoop. Slechte communicatie via de mail of telefoon, zegt afspraken af op het laatste moment, kwaliteit IPL is slecht, niet professioneel.
2.0
mulder
|
Geen contact mee te krijgen, erg onprofessioneel. Ik had besloten mijn bikinilijn te laten laseren. En heb alle behandelingen ingeboekt wat erg moeilijk was omdat je pas 4 maanden later voor het eerst aan de beurd bent.
Ik had daarna een vraag en heb deze gemaild. Dit was een vraag met betrekking tot mijn gezondheid. Ik krijg er helemaal geen reactie op. Ook niet na herhaaldelijk mailen.
Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en gemaild dat ik er weinig vertrouwen in heb aangezien er geen contact te krijgen is met de salon en belangrijke vragen niet beantwoord worden. Reactie? juist. nul!. Pluspunten: -Het zou goedkoop zijn. Minpunten: -Via mail niet bereikbaar
-Telefonisch niet bereikbaar
-Zelfs na een boeking niet bereikbaar.
-Absoluut onprofessioneel
Ofwel als er wat mis gaat dan zijn we waarschijnlijk ook niet bereikbaar.
5 Reviews Plaats review
V. Elisa
|Niet doen!. Ik zou iedereen willen adviseren hier niet heen te gaan. Minpunten: Ik had nog 3 betaalde IPL behandelingen staan bij IPL centrum Ingeborg, maar ik heb besloten hier niet meer terug te komen. Ik ben bij een erkend, professioneel ANBOS salon verder gegaan.
Communicatie van de IPL centrum in Alphen aan den Rijn is slecht. Emails worden erg kortaf en onvriendelijk beantwoord. Eerste 3 keer kon ik zo terecht maar daarna moest ik steeds wachten, wat opschoof naar 3 maanden, voor een behandeling van nog geen 5 minuten.
Omdat ze alleen via email te bereiken zijn had ik ze mijn beschikbare dagen gemaild om een afspraak te maken, maar ik kreeg een email terug met een bevestiging van een afspraak op een datum (weken later) die ik niet genoemd had. Dit was gelijk een bevestiging, zonder ook maar mij te overleggen of ik wel die dag kon.
In de wachtruimte kwam ik er achter dat cliënten ook op dezelfde tijd dubbel geboekt worden. Ik mag dan 3 maanden wachten, maar andere cliënten worden op dezelfde tijd gezet. Toen ik dit aangaf bij Ingeborg kon ik opeens wel een afspraak maken!
Via email en FB worden er steeds goedkope aanbiedingen gedeeld, maar afspreken lukt dus amper. Ik heb sterk het gevoel dat het bij Ingeborg enkel om snel geld verdienen gaat dan om cliënten. Ik zou iedereen willen adviseren om meer geld uit te geven voor een professioneel salon bij ANBOS, dan te kiezen voor een salon als Ingeborg.
Elisabeth
|Slecht, slechter, slechtst. Handdoeken op de stoel kreukelig en duidelijk meerdere malen gebruikt. Rommelig, onverzorgd hokje met te fel licht en muziek met spotify reclame tussendoor. Lui, ongeënteresseerd meisje van 19, dochter van de eigenaar. Maakt zich er echt met een jantje-van-leiden vanaf. Laat je van de 45 minuten ruim 10 onder een stoomapparaat en ruim 15 met masker aan je lot over terwijl ze zelf gaat computeren. Epileren werd een bloederig verhaal en mee-eters kon ze na het stomen 'niet vinden'. Ik ben niet snel geërriteerd, maar dit was zo slecht. Hier ga ik nooit meer naar toe! Nooit, nooit meer!. Pluspunten: Werkelijk niets. Minpunten: Zie omschrijving.
Ghizlane el Marraki
|VRESELIJKE SALON. Het is echt een vreselijke salon met vreselijke kwaliteit! Je krijgt ze telefonisch NIET te pakken. Ik werd opeens afgebeld ivm verhuizing. Daarna later op de dag gegaan, Ik werd door haar dochter geholpen die niet kon uitknijpen en zo haar nagel in mijn gezicht drukte! Er was GEEN EEN PLUSPUNT. ECHT NOOIT MEER!!!
Maria
|Goedkoop is duurkoop. Slechte communicatie via de mail of telefoon, zegt afspraken af op het laatste moment, kwaliteit IPL is slecht, niet professioneel.
mulder
|Geen contact mee te krijgen, erg onprofessioneel. Ik had besloten mijn bikinilijn te laten laseren. En heb alle behandelingen ingeboekt wat erg moeilijk was omdat je pas 4 maanden later voor het eerst aan de beurd bent.
Ik had daarna een vraag en heb deze gemaild. Dit was een vraag met betrekking tot mijn gezondheid. Ik krijg er helemaal geen reactie op. Ook niet na herhaaldelijk mailen.
Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en gemaild dat ik er weinig vertrouwen in heb aangezien er geen contact te krijgen is met de salon en belangrijke vragen niet beantwoord worden. Reactie? juist. nul!. Pluspunten: -Het zou goedkoop zijn. Minpunten: -Via mail niet bereikbaar
-Telefonisch niet bereikbaar
-Zelfs na een boeking niet bereikbaar.
-Absoluut onprofessioneel
Ofwel als er wat mis gaat dan zijn we waarschijnlijk ook niet bereikbaar.