Wij hebben bij de Veldhof in Gulpen geboekt. Het was echt heel vies, foto's naar Beaujean gestuurd want de eigenaar van de Veldhof vond het schoon. Met heel vies bedoelen wij: onder andere ontlasting op en rondom de stortbak vd enige wc.
Ook bij Beaujean aangeklopt omdat de eigenaar vd Veldhof verbaal heel agressief was. De eigenaar vd Veldhof vertelde in verschillende berichten (kleine bloemlezing): "Wat nou klagen? Fotos sturen naar Beaujean?!?!. Je gedraagt je of je pakt je spullen en vertrekt. Limburg zit echt niet op mensen zoals jou te wachten, kom nooit meer terug"
Klagen bij Beaujean kon niet: daarvoor moesten wij bij de agressieve eigenaar vd Veldhof zijn. Beaujean luistert wel en probeert iets te doen voor ons en vertelt ons in een email dat je juist hebt gehandeld door foto's te maken en te sturen en ze hebben de eigenaar gebeld.
Helaas ging het daarna mis. Als die eigenaar zegt dat het schoon is en dat zij emotioneel reageerde in haar verbaal agressieve sms-jes naar mij toe, dan zegt Beaujean niets te kunnen doen en ze verwijzen mij naar de algemene voorwaarden, waarin staat dat ik bij de eigenaar moet zijn.
Maar je boekt en betaalt bij Beaujean; daar laat je je gegevens achter.
Zonder jouw toestemming en mijn medeweten deelt Beaujean mijn telefoonnummer met een persoon waarvan Beaujean zelf zegt dat het een persoon is die op een verkeerde manier emotioneel reageert. De privacy wetgeving is hier niet van toepassing blijkbaar. Mijn nummer werd trouwens gedeeld met de eigenaar zodat de eigenaar mij kon vertellen dat in het appartement kon. Prima in principe, maar je moet dit wel melden. Als een bedrijf je gegevens deelt, moet zij dit vermelden zover ik weet. Maar misschien heb ik dit verkeerd begrepen - dat kan natuurlijk.
Ik lees in reviews dat anderen dezelfde problemen met Beaujean hebben omtrent de klachtenprocedure. Toen mijn werkgever Hoeve Elzet wilde boeken voor een midweek heidagen, hebben we besloten dat het risico om met Beaujean in zee te gaan, groot is. Erg jammer want Hoeve Elzet is prachtig en erg schoon.
Het zou fijn zijn als je voor de hele klachtenafhandeling bij Beaujean terecht kan en dat je gegevens niet worden gedeeld. Beaujean heeft mij via een email trouwens verzekerd dat de eigenaar vd Veldhof in Gulpen mij niet meer lastig zou vallen. En dat heeft die eigenaar ook niet meer gedaan.
Ik hoop dat Beaujean niet reageert zoals op een eerder vergelijkbaar negatief review van de Familie Zijlstra met "het is niet waar, review graag vewijderen". Ik heb de email berichten, foto's en sms berichten die de bovenstaande feiten bevestigen. Ik heb ook belicht dat Beaujean wel heeft gedaan wat zij kon, binnen haar zeer beperkte mogelijkheden. Ik vind het belangrijk dat duidelijk is waar je aan begint - als ik beter had gelezen, had ik nooit voor Beaujean gekozen, hoe mooi de ervaringen van anderen dan waren.
Al met al jammer want ik ben wel echt vriendelijk te woord gestaan terwijl ik niet echt geholpen ben, ook al lieten ze mij niet binnen toen ik fysiek naar de frontoffice toeging in Gulpen omdat zij daar geen ruimte hebben om klanten te ontvangen. Wij moesten in de deuropening praten - zelfs niet in de hal, onderaan een trap.
Een flesje wijn of ergens een lekker kopje koffie was een leuke compensatie/attentie geweest voor al het leed.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Cliff S
|
Alleen maar lof voor deze aanbieder. Super mooie vakantiehuizen, vriendelijke en behulpzame medewerkers en dat voor een goeie prijs... wat wil je nog meer?
2 Reviews Plaats review
Mar
|Wij hebben bij de Veldhof in Gulpen geboekt. Het was echt heel vies, foto's naar Beaujean gestuurd want de eigenaar van de Veldhof vond het schoon. Met heel vies bedoelen wij: onder andere ontlasting op en rondom de stortbak vd enige wc.
Ook bij Beaujean aangeklopt omdat de eigenaar vd Veldhof verbaal heel agressief was. De eigenaar vd Veldhof vertelde in verschillende berichten (kleine bloemlezing): "Wat nou klagen? Fotos sturen naar Beaujean?!?!. Je gedraagt je of je pakt je spullen en vertrekt. Limburg zit echt niet op mensen zoals jou te wachten, kom nooit meer terug"
Klagen bij Beaujean kon niet: daarvoor moesten wij bij de agressieve eigenaar vd Veldhof zijn. Beaujean luistert wel en probeert iets te doen voor ons en vertelt ons in een email dat je juist hebt gehandeld door foto's te maken en te sturen en ze hebben de eigenaar gebeld.
Helaas ging het daarna mis. Als die eigenaar zegt dat het schoon is en dat zij emotioneel reageerde in haar verbaal agressieve sms-jes naar mij toe, dan zegt Beaujean niets te kunnen doen en ze verwijzen mij naar de algemene voorwaarden, waarin staat dat ik bij de eigenaar moet zijn.
Maar je boekt en betaalt bij Beaujean; daar laat je je gegevens achter.
Zonder jouw toestemming en mijn medeweten deelt Beaujean mijn telefoonnummer met een persoon waarvan Beaujean zelf zegt dat het een persoon is die op een verkeerde manier emotioneel reageert. De privacy wetgeving is hier niet van toepassing blijkbaar. Mijn nummer werd trouwens gedeeld met de eigenaar zodat de eigenaar mij kon vertellen dat in het appartement kon. Prima in principe, maar je moet dit wel melden. Als een bedrijf je gegevens deelt, moet zij dit vermelden zover ik weet. Maar misschien heb ik dit verkeerd begrepen - dat kan natuurlijk.
Ik lees in reviews dat anderen dezelfde problemen met Beaujean hebben omtrent de klachtenprocedure. Toen mijn werkgever Hoeve Elzet wilde boeken voor een midweek heidagen, hebben we besloten dat het risico om met Beaujean in zee te gaan, groot is. Erg jammer want Hoeve Elzet is prachtig en erg schoon.
Het zou fijn zijn als je voor de hele klachtenafhandeling bij Beaujean terecht kan en dat je gegevens niet worden gedeeld. Beaujean heeft mij via een email trouwens verzekerd dat de eigenaar vd Veldhof in Gulpen mij niet meer lastig zou vallen. En dat heeft die eigenaar ook niet meer gedaan.
Ik hoop dat Beaujean niet reageert zoals op een eerder vergelijkbaar negatief review van de Familie Zijlstra met "het is niet waar, review graag vewijderen". Ik heb de email berichten, foto's en sms berichten die de bovenstaande feiten bevestigen. Ik heb ook belicht dat Beaujean wel heeft gedaan wat zij kon, binnen haar zeer beperkte mogelijkheden. Ik vind het belangrijk dat duidelijk is waar je aan begint - als ik beter had gelezen, had ik nooit voor Beaujean gekozen, hoe mooi de ervaringen van anderen dan waren.
Al met al jammer want ik ben wel echt vriendelijk te woord gestaan terwijl ik niet echt geholpen ben, ook al lieten ze mij niet binnen toen ik fysiek naar de frontoffice toeging in Gulpen omdat zij daar geen ruimte hebben om klanten te ontvangen. Wij moesten in de deuropening praten - zelfs niet in de hal, onderaan een trap.
Een flesje wijn of ergens een lekker kopje koffie was een leuke compensatie/attentie geweest voor al het leed.
Cliff S
|Alleen maar lof voor deze aanbieder. Super mooie vakantiehuizen, vriendelijke en behulpzame medewerkers en dat voor een goeie prijs... wat wil je nog meer?