Nieuwe laptop besteld bij Beat-it. Binnen 3 dagen geleverd. Bij binnenkomst bleken dat alle verpakking seals geopend waren. Op de orderbevestiging en factuur word niet over een open box laptop gesproken, op de pakbon wel. Hierop gebeld met Beat-it, misschien een pick fout of iets dergelijks. Aan de telefoon werd mij op behoorlijk onfatsoenlijke manier te horen gegeven, dat ik een open box laptop had besteld. Toen ik meldde, dat ik een nieuwe laptop had besteld, zei de verkoper, dat hij zichzelf niet wilde herhalen en verbrak de verbinding. Zeer slechte klantenservice! Ballentent!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Daniel Drenth
|
Voorraad=NEE, Levering=NEE, Geld terug=NEE, Incassobureau (geld terug)=JA Voorraad informatie klopt totaal niet en levertijden zijn totaal niet logisch. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice geen reactie of dagen wachten. Annuleren van bestelling wel direct reactie met bevestiging van de annulering. Vreemd dat het dan wel kan. Alleen jammer dat het terug betalen van geld totaal niet gebeurd ook niet na een herinnering van onze kant. Maar inzetten van incassobureau wil wel helpen. Maar dan beginnen ze bij de hand te doen over hun voorwaarden waar ze zich niet aan houden. Net even andere reviews bekeken en het lijkt een soort patroon. Positieve berichten en steeds negatieve berichten met precies dezelfde strekking. Vooral de reacties bij negatieve berichten zijn zo geloofwaardig en klant waardig. Ben zeer benieuwd of meneer *** mij ook gaat bedreigen met aangifte doen van smaad zoals bij alle andere negatieve reviews. De negatieve reviews moet je maar eens serieus bekijken en hier lering uithalen en niet steeds naar de klant wijzen. Meneer *** u speelt graag een spelletje met de klanten, prima maar niet over de rug van klanten. Ik speel geen spelletjes en houdt me puur aan uw gestelde voorwaarden! Of deze voorwaarden enigszins positief en netjes naar de klant opgesteld zijn? Nou NEE, klantvriendelijk is het geen zins. REACTIE OP REVIEW VAN BEAT-IT: Precies zoals verwacht geen sorry maar intern bij BEAT-IT gaat iets verkeerd en de klant moet maar even bellen. Nou even bellen, meerdere keren gedaan en daarnaast per email contact gehad en er gebeurd helemaal niks. Pas na het inschakelen van het incassobureau komen ze ineens in beweging. Geld overmaken en daarna sturen ze de volgende email naar het incassobureau: ================================= LS, Ik verwijs u naar de overeengekomen verkoopvoorwaarden, artikel 10.4. Met de debiteur is afgewikkeld. *** ========================================== Conclusie: - BEAT-IT geeft niet de juiste informatie weer qua voorraad. - Hierdoor geven ze de klant een indruk die niet klopt. --- Bel je hun dan is het vakantie en zijn ze niet bereikbaar. - Email wordt niet of pas na een paar dagen beantwoord. - Annuleer je de bestelling, dan gaan er dingen fout in hun systemen. En moet de klant hun contacteren om het goed te zetten. Maar dan gebeurd er nog niks. - Geld terug duurt 2 maanden nadat incassobureau eerste brief stuurt. - Negatieve review dan krijg je de wind van voren. Belangrijkste conclusie: het is allemaal niet hun schuld, sorry hoor je nooit. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart Brinkhuis
|
Diverse malen spullen gekocht bij deze firma. In de vakantie tijden zijn ze dicht, als je service nodig hebt krijg je geen reactie. Er vervelend als je allerlei dure spullen aangeschaft hebt, daarna na vele pogingen krijg je iemand aan de lijn die totaal geen verstand heeft van klantvriendelijkheid.
Bestel je spullen ergens anders!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
JusX
|
Bijzonder (bijna bewonderenswaardig) slechte klantenservice. Meer dan drie weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Beat-it van rond de 220 euro. De bestelling was, en is nog steeds, volgens de website 'Ruim op voorraad'. De status van mijn bestelling staat echter al meer dan drie weken op 'In behandeling'. Na een week besloot ik contact op te nemen met Beat-it betreffende mijn bestelling. Toen ik Beat-it telefonisch probeerde te bereiken kreeg ik in eerste instantie een automatisch afgespeeld bandje aan de lijn met de melding dat het bedrijf beperkt telefonisch bereikbaar is wegens vakantie. Ik moest een mailtje sturen waar ik binnen 48 uur antwoord op krijg. Vijf dagen en twee mailtjes later heb ik nog geen enkel antwoord van Beat-it in ontvangst kunnen nemen. Het was gewoon onmogelijk om met het bedrijf in contact te komen. Tot dat… Ik heb toen besloten een review op Google te plaatsen. Deze was vanzelfsprekend niet erg positief. Een paar minuten na het plaatsen van deze review heeft Beat-it plots contact met mij opgenomen. De bestelling zou diezelfde dag nog verzonden worden en ik kon hem 1 of 2 dagen later verwachten. Bijzonder dat Beat-it in eens contact met mij op kon nemen na een slechte review. We zijn nu anderhalve week verder en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Op mail wordt ook niet meer gereageerd. Na eindeloos bellen ben ik eindelijk doorgekomen en heb ik de directeur van Beat-it aan de lijn gekregen. Die wist doodleuk te vertellen dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ik een slechte review heb geplaatst. Schandalig! Dit is dus niet naar mij gecommuniceerd. Ik moest hier zelf achter komen en het geld zie ik niet terug. De directeur zou er achter aan gaan en uitzoeken wat er precies aan de hand is. Hij zou me tot twee keer toe terug bellen maar dat gebeurt maar niet. Nu krijg ik weer het vakantie-bandje aan de lijn als ik ze probeer te bereiken. Het is werkelijk waar ondenkbaar dat een webshop er met zo een slechte klantenservice vanaf denkt te kunnen komen. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar één klant terugkeert bij Beat-it. Graag wil ik Beat-it's beleid met betrekking tot klantenservice nog even aanhalen. Deze is zeer lachwekkend, mijn ervaringen in acht houdende: "We concurreren niet alleen met de laagste prijs: de tevredenheid van onze klanten is zowaar van nog groter belang. Ons doel is om onze concurrenten continu te outperformen. Neem bijvoorbeeld de communicatie: niet alleen investeren we in de kennis van de medewerkers, maar ook de snelheid van communiceren zal u verbazen. Via de chat komt u gelijk in contact met kundige mensen, en uw e-mail beantwoorden we altijd binnen 15 minuten. En dat is een uiterste termijn." Eén statement is waar van dit beleid; de snelheid van communiceren heeft mij zeker verbaasd. Dit is mijn slechtste ervaring met een webshop ooit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alexander Bontenbal
|
Algemeen
Levering duurt erg lang, moet er zelf steeds achteraan zitten. Stukje voor stukje geleverd na steeds weer contact opnemen, nog steeds niet alles ontvangen.
Verzending
Het duur erg lang, het is nog steeds niet compleet geleverd. Ik heb een computer, monitor, office pakket en een 3-jaar onsite garantie pakket voor de computer besteld.
Dit op rekening gedaan, gezien het bedrijf waar het voor is niet de voorkeur heeft om vooruit te betalen.
Allereerst werd er geen kredit toegekend, dit is nog enigzins begrijpelijk voor een eerste bestelling, alhoewel de meeste andere zakelijke leveranciers wel gelijk op rekening leveren aan hetzelfde bedrijf.
De betaling is dezelfde dag gedaan, het duurde twee dagen voordat de betaling verwerkt was. Vervolgens blijf de bestelling nog enkele dagen op 'In behandeling staan'. Eerst een e-mail verstuurd, geen reactie erop. Vervolgens gebeld, het zou dezelfde dag verstuurd worden. Twee dagen daarna werd de computer en monitor geleverd. Geen Office en de garantie uitbreiding.
's Avonds een e-mail gestuurd, geen antwoord. De daarop volgende dag 's ochtends dus maar weer gebeld, de Office licentie zou al per e-mail gestuurd zijn (wat niet waar was) maar zou nog een keer verstuurd worden. Het certificaat voor de garantie uitbreiding zou ook per e-mail verstuurd worden.
Aan het eind van de dag nog niks gehad, dus maar weer gebeld. De Office licentie werd toen direct toegestuurd, de garantieuitbreiding moest nog geregistreed worden op het serienummer van de computer, en zou dus later nog toegestuurd worden per e-mail.
Nu zijn we al twee weken verder en mis ik nog steeds het certificaat voor de garantie uitbreiding. Dit ondanks dat alles op voorraad was en ze een levertijd van uiterlijk 4 dagen beloven.
Klantenservice
Telefonisch en via chat opzicht wel goed geholpen, maar beloofde dingen worden niet of pas veel later nagekomen.
Ik moet er steeds zelf achteraan zitten, anders gebeurd er gewoon niks. E-mails zijn nog nooit beantwoord.
27 Reviews Plaats review
Mesken
|Nieuwe laptop besteld bij Beat-it. Binnen 3 dagen geleverd. Bij binnenkomst bleken dat alle verpakking seals geopend waren. Op de orderbevestiging en factuur word niet over een open box laptop gesproken, op de pakbon wel. Hierop gebeld met Beat-it, misschien een pick fout of iets dergelijks. Aan de telefoon werd mij op behoorlijk onfatsoenlijke manier te horen gegeven, dat ik een open box laptop had besteld. Toen ik meldde, dat ik een nieuwe laptop had besteld, zei de verkoper, dat hij zichzelf niet wilde herhalen en verbrak de verbinding. Zeer slechte klantenservice! Ballentent!
Daniel Drenth
|Voorraad=NEE, Levering=NEE, Geld terug=NEE, Incassobureau (geld terug)=JA Voorraad informatie klopt totaal niet en levertijden zijn totaal niet logisch. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice geen reactie of dagen wachten. Annuleren van bestelling wel direct reactie met bevestiging van de annulering. Vreemd dat het dan wel kan. Alleen jammer dat het terug betalen van geld totaal niet gebeurd ook niet na een herinnering van onze kant. Maar inzetten van incassobureau wil wel helpen. Maar dan beginnen ze bij de hand te doen over hun voorwaarden waar ze zich niet aan houden. Net even andere reviews bekeken en het lijkt een soort patroon. Positieve berichten en steeds negatieve berichten met precies dezelfde strekking. Vooral de reacties bij negatieve berichten zijn zo geloofwaardig en klant waardig. Ben zeer benieuwd of meneer *** mij ook gaat bedreigen met aangifte doen van smaad zoals bij alle andere negatieve reviews. De negatieve reviews moet je maar eens serieus bekijken en hier lering uithalen en niet steeds naar de klant wijzen. Meneer *** u speelt graag een spelletje met de klanten, prima maar niet over de rug van klanten. Ik speel geen spelletjes en houdt me puur aan uw gestelde voorwaarden! Of deze voorwaarden enigszins positief en netjes naar de klant opgesteld zijn? Nou NEE, klantvriendelijk is het geen zins. REACTIE OP REVIEW VAN BEAT-IT: Precies zoals verwacht geen sorry maar intern bij BEAT-IT gaat iets verkeerd en de klant moet maar even bellen. Nou even bellen, meerdere keren gedaan en daarnaast per email contact gehad en er gebeurd helemaal niks. Pas na het inschakelen van het incassobureau komen ze ineens in beweging. Geld overmaken en daarna sturen ze de volgende email naar het incassobureau: ================================= LS, Ik verwijs u naar de overeengekomen verkoopvoorwaarden, artikel 10.4. Met de debiteur is afgewikkeld. *** ========================================== Conclusie: - BEAT-IT geeft niet de juiste informatie weer qua voorraad. - Hierdoor geven ze de klant een indruk die niet klopt. --- Bel je hun dan is het vakantie en zijn ze niet bereikbaar. - Email wordt niet of pas na een paar dagen beantwoord. - Annuleer je de bestelling, dan gaan er dingen fout in hun systemen. En moet de klant hun contacteren om het goed te zetten. Maar dan gebeurd er nog niks. - Geld terug duurt 2 maanden nadat incassobureau eerste brief stuurt. - Negatieve review dan krijg je de wind van voren. Belangrijkste conclusie: het is allemaal niet hun schuld, sorry hoor je nooit. ***
Bart Brinkhuis
|Diverse malen spullen gekocht bij deze firma. In de vakantie tijden zijn ze dicht, als je service nodig hebt krijg je geen reactie. Er vervelend als je allerlei dure spullen aangeschaft hebt, daarna na vele pogingen krijg je iemand aan de lijn die totaal geen verstand heeft van klantvriendelijkheid.
Bestel je spullen ergens anders!
JusX
|Bijzonder (bijna bewonderenswaardig) slechte klantenservice. Meer dan drie weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Beat-it van rond de 220 euro. De bestelling was, en is nog steeds, volgens de website 'Ruim op voorraad'. De status van mijn bestelling staat echter al meer dan drie weken op 'In behandeling'. Na een week besloot ik contact op te nemen met Beat-it betreffende mijn bestelling. Toen ik Beat-it telefonisch probeerde te bereiken kreeg ik in eerste instantie een automatisch afgespeeld bandje aan de lijn met de melding dat het bedrijf beperkt telefonisch bereikbaar is wegens vakantie. Ik moest een mailtje sturen waar ik binnen 48 uur antwoord op krijg. Vijf dagen en twee mailtjes later heb ik nog geen enkel antwoord van Beat-it in ontvangst kunnen nemen. Het was gewoon onmogelijk om met het bedrijf in contact te komen. Tot dat… Ik heb toen besloten een review op Google te plaatsen. Deze was vanzelfsprekend niet erg positief. Een paar minuten na het plaatsen van deze review heeft Beat-it plots contact met mij opgenomen. De bestelling zou diezelfde dag nog verzonden worden en ik kon hem 1 of 2 dagen later verwachten. Bijzonder dat Beat-it in eens contact met mij op kon nemen na een slechte review. We zijn nu anderhalve week verder en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Op mail wordt ook niet meer gereageerd. Na eindeloos bellen ben ik eindelijk doorgekomen en heb ik de directeur van Beat-it aan de lijn gekregen. Die wist doodleuk te vertellen dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ik een slechte review heb geplaatst. Schandalig! Dit is dus niet naar mij gecommuniceerd. Ik moest hier zelf achter komen en het geld zie ik niet terug. De directeur zou er achter aan gaan en uitzoeken wat er precies aan de hand is. Hij zou me tot twee keer toe terug bellen maar dat gebeurt maar niet. Nu krijg ik weer het vakantie-bandje aan de lijn als ik ze probeer te bereiken. Het is werkelijk waar ondenkbaar dat een webshop er met zo een slechte klantenservice vanaf denkt te kunnen komen. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar één klant terugkeert bij Beat-it. Graag wil ik Beat-it's beleid met betrekking tot klantenservice nog even aanhalen. Deze is zeer lachwekkend, mijn ervaringen in acht houdende: "We concurreren niet alleen met de laagste prijs: de tevredenheid van onze klanten is zowaar van nog groter belang. Ons doel is om onze concurrenten continu te outperformen. Neem bijvoorbeeld de communicatie: niet alleen investeren we in de kennis van de medewerkers, maar ook de snelheid van communiceren zal u verbazen. Via de chat komt u gelijk in contact met kundige mensen, en uw e-mail beantwoorden we altijd binnen 15 minuten. En dat is een uiterste termijn." Eén statement is waar van dit beleid; de snelheid van communiceren heeft mij zeker verbaasd. Dit is mijn slechtste ervaring met een webshop ooit.
Alexander Bontenbal
|Algemeen
Levering duurt erg lang, moet er zelf steeds achteraan zitten. Stukje voor stukje geleverd na steeds weer contact opnemen, nog steeds niet alles ontvangen.
Verzending
Het duur erg lang, het is nog steeds niet compleet geleverd. Ik heb een computer, monitor, office pakket en een 3-jaar onsite garantie pakket voor de computer besteld.
Dit op rekening gedaan, gezien het bedrijf waar het voor is niet de voorkeur heeft om vooruit te betalen.
Allereerst werd er geen kredit toegekend, dit is nog enigzins begrijpelijk voor een eerste bestelling, alhoewel de meeste andere zakelijke leveranciers wel gelijk op rekening leveren aan hetzelfde bedrijf.
De betaling is dezelfde dag gedaan, het duurde twee dagen voordat de betaling verwerkt was. Vervolgens blijf de bestelling nog enkele dagen op 'In behandeling staan'. Eerst een e-mail verstuurd, geen reactie erop. Vervolgens gebeld, het zou dezelfde dag verstuurd worden. Twee dagen daarna werd de computer en monitor geleverd. Geen Office en de garantie uitbreiding.
's Avonds een e-mail gestuurd, geen antwoord. De daarop volgende dag 's ochtends dus maar weer gebeld, de Office licentie zou al per e-mail gestuurd zijn (wat niet waar was) maar zou nog een keer verstuurd worden. Het certificaat voor de garantie uitbreiding zou ook per e-mail verstuurd worden.
Aan het eind van de dag nog niks gehad, dus maar weer gebeld. De Office licentie werd toen direct toegestuurd, de garantieuitbreiding moest nog geregistreed worden op het serienummer van de computer, en zou dus later nog toegestuurd worden per e-mail.
Nu zijn we al twee weken verder en mis ik nog steeds het certificaat voor de garantie uitbreiding. Dit ondanks dat alles op voorraad was en ze een levertijd van uiterlijk 4 dagen beloven.
Klantenservice
Telefonisch en via chat opzicht wel goed geholpen, maar beloofde dingen worden niet of pas veel later nagekomen.
Ik moet er steeds zelf achteraan zitten, anders gebeurd er gewoon niks. E-mails zijn nog nooit beantwoord.