Wij wachten al ruim 4 maand op een terug betaling. Een zekere Dennis Driesen beloofde ons de terugbetaling. Echter tot op vandaag hebben wij nog geen euro gezien. Wij zijn genoodzaakt om derden in te schakelen om het geld terug te recupereren.
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
I. Dekker
|
NOOIT hier bestellen wordt niet aan de levertijden gehouden vervolgens worden te laat verkeerde producten geleverd en vervolgens wil men het geld niet terugstorten. Daarnaast zijn ze niet telefonisch te bereiken. De slechtste webwinkel ooit
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Simon le Bon
|
Heb een bestelling gedaan de volgende dag ongeopend geretourneerd en nog steeds geen geld terug zes weken . Update inmiddels mijn geld retour na 8 weken ik heb zelf de terugverzendkosten betaald. Na wat discussie zijn uiteindelijk de heenverzendkosten betaald. Officieel zou ik ook recht hebben op vergoeding van de terugverzendkosten omdat hier niets over vermeld was op de website of tijdens het bestelproces maar heb geen zin meer om nog meer tijd aan te verspillen. Hoewel de communicatie met Badkamerwereld vrij soepel gaat heeft ze haar eigen interpretatie van de wet koop op afstand. Ik begrijp het standpunt van Badkamerwereld maar dat is het nadeel van een webwinkel runnen. Badkamerwereld blijkt helemaal niet op de hoogte van de wetgeving die sinds 13 juni 2014 van toepassing is. Ook is de website nog niet in orde de informatie die erop staat m.b.t. de regels voor retourneren zijn in strijd met de wet en de algemene voorwaarden.
Verbeterpunten of tips
Op de website staat informatie die strijdig is met het consumentenrecht. http www.badkamerwereld.nl klantenservice retourneren Voorwaarden komen niet overeen met het recht van retour zoals wettelijk vastgelegd. Deze pagina zal flink aangepast moeten worden. Nieuwe regels sinds 13 juni 2014 https webwinkelrecht.nl diensten juridisch-advies recht-van-retour-vanaf-13-juni https www.consuwijzer.nl thema kopen-op-afstand http www.consumentenbond.nl juridisch-advies juridische-hulp koop-via-internet-telefoon-huis koop-op-afstand-vanaf-13-juni-2014 Even googlen http lmgtfy.com q retourrecht webwinkel 13 juni 2014
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Prima afwerking vd bestelling
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Kruijning
|
Dat we onnodig op kosten werden gejaagd We hadden een heel klein dingetje wat gewoon in een envelop paste maar dat werd in een doos gedaan met 6.95 verzendkosten. Dit vonden wij erg verbazingwekkend en onnodig Groet Kruijning
Verbeterpunten of tips
Dat we onnodig op kosten werden gejaagd We hadden een heel klein dingetje wat gewoon in een envelop paste maar dat werd in een doos gedaan met 6.95 verzendkosten. Dit vonden wij erg verbazingwekkend en onnodig Groet Kruijning
140 Reviews Plaats review
Malliet kurt
|Wij wachten al ruim 4 maand op een terug betaling. Een zekere Dennis Driesen beloofde ons de terugbetaling. Echter tot op vandaag hebben wij nog geen euro gezien. Wij zijn genoodzaakt om derden in te schakelen om het geld terug te recupereren.
I. Dekker
|NOOIT hier bestellen wordt niet aan de levertijden gehouden vervolgens worden te laat verkeerde producten geleverd en vervolgens wil men het geld niet terugstorten. Daarnaast zijn ze niet telefonisch te bereiken. De slechtste webwinkel ooit
Badkamerwereld.nl
|Simon le Bon
|Heb een bestelling gedaan de volgende dag ongeopend geretourneerd en nog steeds geen geld terug zes weken . Update inmiddels mijn geld retour na 8 weken ik heb zelf de terugverzendkosten betaald. Na wat discussie zijn uiteindelijk de heenverzendkosten betaald. Officieel zou ik ook recht hebben op vergoeding van de terugverzendkosten omdat hier niets over vermeld was op de website of tijdens het bestelproces maar heb geen zin meer om nog meer tijd aan te verspillen. Hoewel de communicatie met Badkamerwereld vrij soepel gaat heeft ze haar eigen interpretatie van de wet koop op afstand. Ik begrijp het standpunt van Badkamerwereld maar dat is het nadeel van een webwinkel runnen. Badkamerwereld blijkt helemaal niet op de hoogte van de wetgeving die sinds 13 juni 2014 van toepassing is. Ook is de website nog niet in orde de informatie die erop staat m.b.t. de regels voor retourneren zijn in strijd met de wet en de algemene voorwaarden.
Verbeterpunten of tips
Op de website staat informatie die strijdig is met het consumentenrecht. http www.badkamerwereld.nl klantenservice retourneren Voorwaarden komen niet overeen met het recht van retour zoals wettelijk vastgelegd. Deze pagina zal flink aangepast moeten worden. Nieuwe regels sinds 13 juni 2014 https webwinkelrecht.nl diensten juridisch-advies recht-van-retour-vanaf-13-juni https www.consuwijzer.nl thema kopen-op-afstand http www.consumentenbond.nl juridisch-advies juridische-hulp koop-via-internet-telefoon-huis koop-op-afstand-vanaf-13-juni-2014 Even googlen http lmgtfy.com q retourrecht webwinkel 13 juni 2014
Anoniem
|Prima afwerking vd bestelling
Kruijning
|Dat we onnodig op kosten werden gejaagd We hadden een heel klein dingetje wat gewoon in een envelop paste maar dat werd in een doos gedaan met 6.95 verzendkosten. Dit vonden wij erg verbazingwekkend en onnodig Groet Kruijning
Verbeterpunten of tips
Dat we onnodig op kosten werden gejaagd We hadden een heel klein dingetje wat gewoon in een envelop paste maar dat werd in een doos gedaan met 6.95 verzendkosten. Dit vonden wij erg verbazingwekkend en onnodig Groet Kruijning