Op hun website staat "we gaan voor een tien", maar daar presteren ze helaas niet naar.
Na het gedeeltelijk spuiten van mijn auto na schade is er kleurverschil aanwezig in de deursponning
(een grote lichtgrijze vlek bij het deurslot in plaats van zwart) en is er kleurverschil bij de overgang van de
gespoten deur naar het niet gespoten voorspatbord. Dit is DUIDELIJK zichtbaar in het zonlicht.
De deur is zwart, het spatbord is tinten lichter zwart. De eigenaar Ruud ziet het zogenaamd niet.
Aan de Focwa geschillencommissie heeft de klant ook niks, want die kijken bij "daglicht", wat een ruime term is.
Zonlicht is ook daglicht, maar de expert van de Focwa zei dat een auto "niet in het zonlicht bekeken moest
worden omdat er dan rare dingen met lak gebeuren". En dat noemt zich een expert. Het is een aanfluiting.
Tijdens het bekijken van mijn auto (na mijn klacht bij de Focwa) is de auto op een bewolkte dag bekeken.
Ze hebben met een ledlamp gekeken en Ruud (eigenaar Roos Alkmaar) mijn klachtpunten laten zien en
geconstateerd, maar in de Focwa conclusie staat "geen kleurverschil aanwezig".
Dus zit de klant met de gebakken peren.
Mijn vaste garage constateerde ook dat er duidelijk kleurverschil aanwezig is. Focwa is er dus alleen voor hun
aangesloten bedrijven, zeker NIET voor de klant. Roos Alkmaar vertikt het om mee te werken en wil de
kleurverschil klachten niet oplossen. Ook heeft Roos Alkmaar bij het demonteren mijn net nieuwe achterlicht en
net nieuwe koplamp beschadigd. Er zat een grote barst in mijn net nieuwe achterlicht en een aansluitingspunt van
mijn koplamp was weggebroken, waardoor de koplamp niet goed te richten veel. Reactie van Ruud? "ik weet niet
hoe de onderdelen er aan toe waren VOOR demontage". Hij weet donders goed dat de auto in bijna nieuwstaat is,
maar bewijs het maar eens. Roos Alkmaar gaat onverschillig om met het eigendom van hun klanten en heeft geen
luisterend oor bij klachten. Kleurverschil is totaal niet nodig bij het spuiten van een auto, maar bij Roos Alkmaar
houden ze daar GEEN rekening mee. Die verwijzen naar de Focwa en de Focwa is helaas kleurenblind.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Luani
|
Rare manier van zaken doen. Meneer bepaalt wat hij repareert en luistert nier naar de klant.
Het bedrijf vraagt ook absurde prijzen om een autodeur met achterscherm te spuiten en uit de deuken ( €1500 (!) ). Kan voor dat geld een nieuw deur kopen. Er zit geen voordeel meer in het spuiten van je auto als je dit hier doet.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autoschade Roos B.V.
|
Vriendelijk geholpen en direct een afspraak gemaakt na inventarisatie van de schade die ter plekke gedaan kon worden.
9.0
De aflevering van de herstelde auto
De eerste indruk
De klantgerichtheid van de medewerkers
Het herstel van de autoschade
Het vervangend vervoer
De kwaliteit van de verkregen informatie
Klant van Autoschade Roos B.V.
|
Goed
8.0
De klantgerichtheid van de medewerkers
De aflevering van de herstelde auto
Het herstel van de autoschade
De kwaliteit van de verkregen informatie
De eerste indruk
Het vervangend vervoer
Klant van Autoschade Roos B.V.
|
Goed! Word goed en snel geholpen, krijg leen auto tijdens de reperatie! Goeie samenwerking met mijn verzekering en tussenpersoon scheelde voor mijn veel belletjes.
192 Reviews Plaats review
René
|Op hun website staat "we gaan voor een tien", maar daar presteren ze helaas niet naar.
Na het gedeeltelijk spuiten van mijn auto na schade is er kleurverschil aanwezig in de deursponning
(een grote lichtgrijze vlek bij het deurslot in plaats van zwart) en is er kleurverschil bij de overgang van de
gespoten deur naar het niet gespoten voorspatbord. Dit is DUIDELIJK zichtbaar in het zonlicht.
De deur is zwart, het spatbord is tinten lichter zwart. De eigenaar Ruud ziet het zogenaamd niet.
Aan de Focwa geschillencommissie heeft de klant ook niks, want die kijken bij "daglicht", wat een ruime term is.
Zonlicht is ook daglicht, maar de expert van de Focwa zei dat een auto "niet in het zonlicht bekeken moest
worden omdat er dan rare dingen met lak gebeuren". En dat noemt zich een expert. Het is een aanfluiting.
Tijdens het bekijken van mijn auto (na mijn klacht bij de Focwa) is de auto op een bewolkte dag bekeken.
Ze hebben met een ledlamp gekeken en Ruud (eigenaar Roos Alkmaar) mijn klachtpunten laten zien en
geconstateerd, maar in de Focwa conclusie staat "geen kleurverschil aanwezig".
Dus zit de klant met de gebakken peren.
Mijn vaste garage constateerde ook dat er duidelijk kleurverschil aanwezig is. Focwa is er dus alleen voor hun
aangesloten bedrijven, zeker NIET voor de klant. Roos Alkmaar vertikt het om mee te werken en wil de
kleurverschil klachten niet oplossen. Ook heeft Roos Alkmaar bij het demonteren mijn net nieuwe achterlicht en
net nieuwe koplamp beschadigd. Er zat een grote barst in mijn net nieuwe achterlicht en een aansluitingspunt van
mijn koplamp was weggebroken, waardoor de koplamp niet goed te richten veel. Reactie van Ruud? "ik weet niet
hoe de onderdelen er aan toe waren VOOR demontage". Hij weet donders goed dat de auto in bijna nieuwstaat is,
maar bewijs het maar eens. Roos Alkmaar gaat onverschillig om met het eigendom van hun klanten en heeft geen
luisterend oor bij klachten. Kleurverschil is totaal niet nodig bij het spuiten van een auto, maar bij Roos Alkmaar
houden ze daar GEEN rekening mee. Die verwijzen naar de Focwa en de Focwa is helaas kleurenblind.
Luani
|Rare manier van zaken doen. Meneer bepaalt wat hij repareert en luistert nier naar de klant.
Het bedrijf vraagt ook absurde prijzen om een autodeur met achterscherm te spuiten en uit de deuken ( €1500 (!) ). Kan voor dat geld een nieuw deur kopen. Er zit geen voordeel meer in het spuiten van je auto als je dit hier doet.
Klant van Autoschade Roos B.V.
|Vriendelijk geholpen en direct een afspraak gemaakt na inventarisatie van de schade die ter plekke gedaan kon worden.
Klant van Autoschade Roos B.V.
|Goed
Klant van Autoschade Roos B.V.
|Goed! Word goed en snel geholpen, krijg leen auto tijdens de reperatie! Goeie samenwerking met mijn verzekering en tussenpersoon scheelde voor mijn veel belletjes.