Eerlijk, duidelijk en niet duur.
Ik heb er meerdere auto’s in onderhoud en ben nog nooit teleurgesteld!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marlies
|
Raar bedrijf, mag mijn mondkapje niet ophouden als ik binnen kom. Krijg allemaal verhalen naar mij toe geslingerd die niet juist zijn. Raad iedereen dit bedrijf af. Dit bedrijf houd zich niet aan de wet.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jeroen
|
Heel enthousiast, eerste keer voor grote beurt. Vandaag op laatste moment voor APK. In beide gevallen prima service, vriendelijk, eerlijk en flexibel! Tot de volgende beurt, Thx ????
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nol
|
(h)eerlijk. Realistisch en duidelijk. Ik heb meerdere auto's ( voor de rooie en groene zeurpieten: heb er hard voor gewerkt, en betaal mijn belastingen! ) en heb ze altijd bij specialisten en dealers in onderhoud gehad. Bij toeval hier gekomen en ga er niet meer weg.
Ga zo door!. Pluspunten: Realistisch
duidelijk
humor
10
michiel
|
jammer. Na jaren bij mijn oude garage wilde ik eens een ander bedrijf proberen. Met een lekke band was ik bij autosnelservice een maand geleden prettig geholpen. Nu zit er een trilling in het stuur. En de buitenspiegel en ruitenwisser zaten los. Ik dacht nou waarom niet hun proberen? Dus de auto gebracht voor reparatie. Na een paar uur belden ze. Spiegel en ruitenwisser waren niet te repareren. Verder was de auto uitgelijnd en gebalanceerd. Kosten 75 euro. Direct na het ophalen bleek: er was niets verbeterd aan de trilling in het stuur. Teruggegaan. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt. Ze gingen verder kijken. Ik vind: ik breng een auto en omschrijf het probleem. Zij zijn de specialist. Als uitlijnen of balanceren het probleem gegarandeerd oplost, ok. Maar in dit geval had eerst onderzocht moeten worden wat het probleem veroorzaakt. Ook is naderhand niet gecontroleerd of de reparatie afdoende effect heeft gehad. Met als resultaat een halve dag de auto kwijt, 75 euro lichter, en geen enkel probleem is verholpen. Jammer toch? Vooral voor mij maar ook voor hun (goede naam). Ik heb de afspraak afgezegd en maar een afspraak gemaakt bij mijn oude garage.. Pluspunten: Vriendelijke behandeling aardige mensen. Minpunten: Ik heb betaald voor niets het probleem is niet opgelost.
10 Reviews Plaats review
Bas
|Eerlijk, duidelijk en niet duur.
Ik heb er meerdere auto’s in onderhoud en ben nog nooit teleurgesteld!
Marlies
|Raar bedrijf, mag mijn mondkapje niet ophouden als ik binnen kom. Krijg allemaal verhalen naar mij toe geslingerd die niet juist zijn. Raad iedereen dit bedrijf af. Dit bedrijf houd zich niet aan de wet.
Jeroen
|Heel enthousiast, eerste keer voor grote beurt. Vandaag op laatste moment voor APK. In beide gevallen prima service, vriendelijk, eerlijk en flexibel! Tot de volgende beurt, Thx ????
Nol
|(h)eerlijk. Realistisch en duidelijk. Ik heb meerdere auto's ( voor de rooie en groene zeurpieten: heb er hard voor gewerkt, en betaal mijn belastingen! ) en heb ze altijd bij specialisten en dealers in onderhoud gehad. Bij toeval hier gekomen en ga er niet meer weg.
Ga zo door!. Pluspunten: Realistisch
duidelijk
humor
michiel
|jammer. Na jaren bij mijn oude garage wilde ik eens een ander bedrijf proberen. Met een lekke band was ik bij autosnelservice een maand geleden prettig geholpen. Nu zit er een trilling in het stuur. En de buitenspiegel en ruitenwisser zaten los. Ik dacht nou waarom niet hun proberen? Dus de auto gebracht voor reparatie. Na een paar uur belden ze. Spiegel en ruitenwisser waren niet te repareren. Verder was de auto uitgelijnd en gebalanceerd. Kosten 75 euro. Direct na het ophalen bleek: er was niets verbeterd aan de trilling in het stuur. Teruggegaan. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt. Ze gingen verder kijken. Ik vind: ik breng een auto en omschrijf het probleem. Zij zijn de specialist. Als uitlijnen of balanceren het probleem gegarandeerd oplost, ok. Maar in dit geval had eerst onderzocht moeten worden wat het probleem veroorzaakt. Ook is naderhand niet gecontroleerd of de reparatie afdoende effect heeft gehad. Met als resultaat een halve dag de auto kwijt, 75 euro lichter, en geen enkel probleem is verholpen. Jammer toch? Vooral voor mij maar ook voor hun (goede naam). Ik heb de afspraak afgezegd en maar een afspraak gemaakt bij mijn oude garage.. Pluspunten: Vriendelijke behandeling aardige mensen. Minpunten: Ik heb betaald voor niets het probleem is niet opgelost.