Ik mijn auto een grote beurt laten geven en ik ben erg tevreden over de service en vriendelijkheid bij garage loef en de prijs was ook erg vriendelijk voor mijn portemonnee kortom een aanrader
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
E N. Mutter
|
Super en prima garage. Vriendelijk Personeels Prima garage en prijs kwaliteit verhouding is
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Liesbeth Norp
|
Namens mijn 89 jarige moeder, complimenten over de fijne service.
De auto wilde niet starten. Ze belde met garage Loeff. De auto werd opgehaald met een nieuwe accu erin. Werd vervolgens nagekeken in de garage en gelijk de keuring en een beurt gekregen.
Ze was heel blij, hoefde dankzij de prima service niet het huis uit. Dank jullie wel monteurs.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Michel
|
Goed geschoolde vak mensen die weet hoe het werkt .de koffie staat altijd klasr
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Gerda
|
Herken het verhaal van de vorige review totaal niet. Dit is een ouderwets degelijke en eerlijke garage met vriendelijke monteurs die je nooit op onnodige kosten zullen jagen, altijd bereid om even snel een klein mankementje te verhelpen tussen de bedrijven door.
7 Reviews Plaats review
Errol
|Ik mijn auto een grote beurt laten geven en ik ben erg tevreden over de service en vriendelijkheid bij garage loef en de prijs was ook erg vriendelijk voor mijn portemonnee kortom een aanrader
E N. Mutter
|Super en prima garage. Vriendelijk Personeels Prima garage en prijs kwaliteit verhouding is
Liesbeth Norp
|Namens mijn 89 jarige moeder, complimenten over de fijne service.
De auto wilde niet starten. Ze belde met garage Loeff. De auto werd opgehaald met een nieuwe accu erin. Werd vervolgens nagekeken in de garage en gelijk de keuring en een beurt gekregen.
Ze was heel blij, hoefde dankzij de prima service niet het huis uit. Dank jullie wel monteurs.
Michel
|Goed geschoolde vak mensen die weet hoe het werkt .de koffie staat altijd klasr
Gerda
|Herken het verhaal van de vorige review totaal niet. Dit is een ouderwets degelijke en eerlijke garage met vriendelijke monteurs die je nooit op onnodige kosten zullen jagen, altijd bereid om even snel een klein mankementje te verhelpen tussen de bedrijven door.