Tweede ervaring bij Auto Smolders Tilburg. Ontvangst bij receptie is niet wat je mag verwachten als klant, service medewerkers tonen geen interesse en zijn niet service gericht.
Nu voor terugroep actie op Kona Electric, zou 1,5 tot 2 uur duren en kon wachten. Keurig op tijd 08:00 uur bij garagebedrijf, vervanging kon inderdaad tot max. 2 uur duren (10 uur klaar dus). Om kwart voor 11 kwam een medewerker en gaf de sleutel, geen uitleg wat er gebeurd was, geen sorrij dat het wat langer heeft geduurd, helemaal niets. Ook bij het maken van een service afspraak is men niet erg vriendelijk en duidelijk in de communicatie. Wat mij betreft de tweede en laatste ervaring met dit bedrijf, ik rijd graag 18 kilometer verder voor een goede garage.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
redelijke service prima dat ze je bij een terugroepaktie voor je auto verwittigen en op korte termijn een afspraak maken. Minder goed dat ze vragen waarom je al een jaar niets van je hebt laten horen terwijl je als klant wel degelijk langs geweest bent, een afspraak voor een beurt hebt willen maken maar dat niet kon omdat het te druk was. Ik zou zeggen alles dus vastleggen in je systeem zodat je weet wat er onder klanten speelt.
2 Reviews Plaats review
Johan
|Tweede ervaring bij Auto Smolders Tilburg. Ontvangst bij receptie is niet wat je mag verwachten als klant, service medewerkers tonen geen interesse en zijn niet service gericht.
Nu voor terugroep actie op Kona Electric, zou 1,5 tot 2 uur duren en kon wachten. Keurig op tijd 08:00 uur bij garagebedrijf, vervanging kon inderdaad tot max. 2 uur duren (10 uur klaar dus). Om kwart voor 11 kwam een medewerker en gaf de sleutel, geen uitleg wat er gebeurd was, geen sorrij dat het wat langer heeft geduurd, helemaal niets. Ook bij het maken van een service afspraak is men niet erg vriendelijk en duidelijk in de communicatie. Wat mij betreft de tweede en laatste ervaring met dit bedrijf, ik rijd graag 18 kilometer verder voor een goede garage.
Trendbox Panel
|redelijke service
prima dat ze je bij een terugroepaktie voor je auto verwittigen en op korte termijn een afspraak maken. Minder goed dat ze vragen waarom je al een jaar niets van je hebt laten horen terwijl je als klant wel degelijk langs geweest bent, een afspraak voor een beurt hebt willen maken maar dat niet kon omdat het te druk was. Ik zou zeggen alles dus vastleggen in je systeem zodat je weet wat er onder klanten speelt.