Ik heb daar niks gekocht, waarschijnlijk maken ze geen winst/omzet meer en hebben ze er maar een ophaalservice voor Vinted pakketjes bijgenomen, wat een horken, stuk voor stuk, mensen die niet weten wat klantvriendelijk is. Eerst gebeld of ze een pakketje 1 dag langer vast konden houden (ivm ziekte) oke dat kon niet, was tegen de regels, die begrijp ook nog. Kom ik daar vertel dat het pakketje waarschijnlijk nog achter ligt weliswaar om retour gestuurd te worden maar no way dat ze deze wilde afgeven. Ik vertelde dat ik ziek ben geweest, met als antwoord. Nou ik ken niemand die 7 dagen ziek is, dat zal wel aanstellerij zijn.................de fik er in
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin Joofs
|
Wat een fijne winkel. Mensen met verstand van zaken. Klantgericht en deskundig personeel. Ze hebben bijna alles!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
arthur
|
Ga hier niet naar toe: erg duur, heel slechte service, lomp, but en hufterig personeel.
Een klant normaal te woord staan en goed te helpen lijkt wel verboden voor het personeel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marina ten kate
|
Nooit (meer) heen gaan. Ze verkopen een kabeltje voor 59,90 wat in minstens 3 andere winkels 29,90 kost. ‘Betere kwaliteit’ (is onzin, precies t zelfde artikel), ‘zij bepalen de prijs niet’ (wie dan wel?), ‘wat ik betaal is mijn verantwoordelijkheid’ etc. Nog onbeschoft ook. Geld terugkrijgen kan niet. Wat een afknapper.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rosaura Ramer
|
Happy New Year 2021!!! Are you working next week ?
12 Reviews Plaats review
Yvette
|Ik heb daar niks gekocht, waarschijnlijk maken ze geen winst/omzet meer en hebben ze er maar een ophaalservice voor Vinted pakketjes bijgenomen, wat een horken, stuk voor stuk, mensen die niet weten wat klantvriendelijk is. Eerst gebeld of ze een pakketje 1 dag langer vast konden houden (ivm ziekte) oke dat kon niet, was tegen de regels, die begrijp ook nog. Kom ik daar vertel dat het pakketje waarschijnlijk nog achter ligt weliswaar om retour gestuurd te worden maar no way dat ze deze wilde afgeven. Ik vertelde dat ik ziek ben geweest, met als antwoord. Nou ik ken niemand die 7 dagen ziek is, dat zal wel aanstellerij zijn.................de fik er in
Karin Joofs
|Wat een fijne winkel. Mensen met verstand van zaken. Klantgericht en deskundig personeel. Ze hebben bijna alles!
arthur
|Ga hier niet naar toe: erg duur, heel slechte service, lomp, but en hufterig personeel.
Een klant normaal te woord staan en goed te helpen lijkt wel verboden voor het personeel.
Marina ten kate
|Nooit (meer) heen gaan. Ze verkopen een kabeltje voor 59,90 wat in minstens 3 andere winkels 29,90 kost. ‘Betere kwaliteit’ (is onzin, precies t zelfde artikel), ‘zij bepalen de prijs niet’ (wie dan wel?), ‘wat ik betaal is mijn verantwoordelijkheid’ etc. Nog onbeschoft ook. Geld terugkrijgen kan niet. Wat een afknapper.
Rosaura Ramer
|Happy New Year 2021!!! Are you working next week ?