Onze nare ervaringen met ASWA keukens.
Datum van plaatsing loopt uit omdat het een project is en er te weinig mensen zijn voor de installatie. Dus verhuizer, stoffeerder e.d. allemaal moeten opschuiven. Kan gebeuren.
Uiteindelijke levering vindt plaats d.d. 23-11-2023
Bij installatie blijkt dat;
- het snoer van de verlichting niet is geleverd
- de helft van het keukenblad er niet bij zit
- de plinten gebroken zijn en geseald aan ons worden afgeleverd
- de stabilisatiestang van 1 van de kastjes ontbreekt
- de blender niet is geleverd
- diverse aansluitingen onder de keukenkastjes niet goed waren aangesloten, waardoor er een lekkage onstond en de buren het water door het plafond zagen komen.
De monteur vertelde ons, nadat hij de keuken min of meer had geplaatst, dat wij zelf maar een kitbedrijf moesten inhuren om het keukenblad te laten kitten omdat hij dat niet kon.
Na weken wachten werden meeste bovengenoemde klachten verholpen.
Ook melding gemaakt dat de handgreep van de ijskast deur, welke volgens tekening was gemonteerd (op 1/3 van onderen af en in het midden van de 1.90 meter hoge deur) nauwelijks te openen was. De ijskast ging alleen open door er een hele harde ruk aan te geven.
Ja, dat was mijn fout volgens ASWA want ik had moeten zien op de tekening dat dit niet zou werken. De keuze was of het zo te laten of € 250, betalen voor een nieuwe deur en greep op een andere plek.
Melding gemaakt dat de carrouselkast niet opengaat en blokkeert. Deurtje valt er spontaan uit. Na enige weken worden er nieuwe gaatjes in de deurtjes geboord en wordt alles opnieuw afgesteld.
Na een week blokkeert de carrouselkast wederom en valt nu het andere deurtje er spontaan uit. Na enige weken komt er weer iemand kijken. Nu blijkt dat het mechanisme, tijdens de installatie, verkeerd is geplaatst.
Nog geen week later valt het hele binnenwerk van de carrouselkast naar buiten en vallen de deurtjes er spontaan uit. Dit hebben we zelf (tijdelijk) kunnen verhelpen.
Na deze melding naar ASWA stellen zij voor hun beste monteur te sturen die alles nog eens zal nalopen. Dit is inderdaad gedaan waardoor nu alle klachten verholpen lijken te zijn. Inmiddels is het dan 21-01-2025 en zijn we dus ruim 14 maanden onderweg om een normaal werkende keuken te hebben.
Voor ons dus NOOIT maar dan OOK nooit meer een keuken van ASWA.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S van Nistelrooij
|
Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep, voelde ik me welkom en gewaardeerd als klant. Het personeel was uiterst vriendelijk en professioneel, en ze namen echt de tijd om naar mijn wensen en ideeën te luisteren.
Ze boden creatieve en praktische oplossingen aan die perfect aansloten bij mijn behoeften en budget. Het was duidelijk dat ze veel ervaring hadden en gepassioneerd waren over hun werk. De ontwerpen die ze maakten, hielpen me echt om een goed beeld te krijgen van hoe mijn nieuwe keuken eruit zou zien.
De installatie van de keuken verliep vlekkeloos. De monteurs waren stipt op tijd, werkten efficiënt en lieten alles netjes achter. De kwaliteit van het werk is echt top, en ik ben ontzettend blij met het eindresultaat. De keuken is niet alleen prachtig om naar te kijken, maar ook zeer functioneel en praktisch ingericht.
Wat ik ook enorm waardeer, is de uitstekende service na de verkoop. Toen ik een paar vragen had over het onderhoud van bepaalde materialen, werd ik snel en vriendelijk geholpen. Het is duidelijk dat ASWA Keukens streeft naar volledige klanttevredenheid, zelfs nadat de keuken al geplaatst is.
Al met al zou ik ASWA Keukens ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken. Ze bieden niet alleen een breed scala aan prachtige keukens, maar ook een uitzonderlijke klantenservice van begin tot eind. Dank jullie wel voor mijn droomkeuken!
Groetjes familie van Nistelrooij
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
LFC
|
Van begin tot eind een top service! De verkoperadviseur denkt super goed met je mee. De levering liep vlekkeloos en vlot. Na het plaatsen nog wat kleine puntjes die meteen zijn opgelost!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erik en Corina Tausch
|
Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
nee
Sterke punten
Verkoopadviseur die goed luistert naar de wensen en meedenkt. Ontzetten klantvriendelijk en grote gun factor. Naams is Tim Dielemans. Zuinig zijn op deze verkoper!
221 Reviews Plaats review
J.Vreeswijk
|Onze nare ervaringen met ASWA keukens.
Datum van plaatsing loopt uit omdat het een project is en er te weinig mensen zijn voor de installatie. Dus verhuizer, stoffeerder e.d. allemaal moeten opschuiven. Kan gebeuren.
Uiteindelijke levering vindt plaats d.d. 23-11-2023
Bij installatie blijkt dat;
- het snoer van de verlichting niet is geleverd
- de helft van het keukenblad er niet bij zit
- de plinten gebroken zijn en geseald aan ons worden afgeleverd
- de stabilisatiestang van 1 van de kastjes ontbreekt
- de blender niet is geleverd
- diverse aansluitingen onder de keukenkastjes niet goed waren aangesloten, waardoor er een lekkage onstond en de buren het water door het plafond zagen komen.
De monteur vertelde ons, nadat hij de keuken min of meer had geplaatst, dat wij zelf maar een kitbedrijf moesten inhuren om het keukenblad te laten kitten omdat hij dat niet kon.
Na weken wachten werden meeste bovengenoemde klachten verholpen.
Ook melding gemaakt dat de handgreep van de ijskast deur, welke volgens tekening was gemonteerd (op 1/3 van onderen af en in het midden van de 1.90 meter hoge deur) nauwelijks te openen was. De ijskast ging alleen open door er een hele harde ruk aan te geven.
Ja, dat was mijn fout volgens ASWA want ik had moeten zien op de tekening dat dit niet zou werken. De keuze was of het zo te laten of € 250, betalen voor een nieuwe deur en greep op een andere plek.
Melding gemaakt dat de carrouselkast niet opengaat en blokkeert. Deurtje valt er spontaan uit. Na enige weken worden er nieuwe gaatjes in de deurtjes geboord en wordt alles opnieuw afgesteld.
Na een week blokkeert de carrouselkast wederom en valt nu het andere deurtje er spontaan uit. Na enige weken komt er weer iemand kijken. Nu blijkt dat het mechanisme, tijdens de installatie, verkeerd is geplaatst.
Nog geen week later valt het hele binnenwerk van de carrouselkast naar buiten en vallen de deurtjes er spontaan uit. Dit hebben we zelf (tijdelijk) kunnen verhelpen.
Na deze melding naar ASWA stellen zij voor hun beste monteur te sturen die alles nog eens zal nalopen. Dit is inderdaad gedaan waardoor nu alle klachten verholpen lijken te zijn. Inmiddels is het dan 21-01-2025 en zijn we dus ruim 14 maanden onderweg om een normaal werkende keuken te hebben.
Voor ons dus NOOIT maar dan OOK nooit meer een keuken van ASWA.
S van Nistelrooij
|Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep, voelde ik me welkom en gewaardeerd als klant. Het personeel was uiterst vriendelijk en professioneel, en ze namen echt de tijd om naar mijn wensen en ideeën te luisteren.
Ze boden creatieve en praktische oplossingen aan die perfect aansloten bij mijn behoeften en budget. Het was duidelijk dat ze veel ervaring hadden en gepassioneerd waren over hun werk. De ontwerpen die ze maakten, hielpen me echt om een goed beeld te krijgen van hoe mijn nieuwe keuken eruit zou zien.
De installatie van de keuken verliep vlekkeloos. De monteurs waren stipt op tijd, werkten efficiënt en lieten alles netjes achter. De kwaliteit van het werk is echt top, en ik ben ontzettend blij met het eindresultaat. De keuken is niet alleen prachtig om naar te kijken, maar ook zeer functioneel en praktisch ingericht.
Wat ik ook enorm waardeer, is de uitstekende service na de verkoop. Toen ik een paar vragen had over het onderhoud van bepaalde materialen, werd ik snel en vriendelijk geholpen. Het is duidelijk dat ASWA Keukens streeft naar volledige klanttevredenheid, zelfs nadat de keuken al geplaatst is.
Al met al zou ik ASWA Keukens ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken. Ze bieden niet alleen een breed scala aan prachtige keukens, maar ook een uitzonderlijke klantenservice van begin tot eind. Dank jullie wel voor mijn droomkeuken!
Groetjes familie van Nistelrooij
LFC
|Van begin tot eind een top service! De verkoperadviseur denkt super goed met je mee. De levering liep vlekkeloos en vlot. Na het plaatsen nog wat kleine puntjes die meteen zijn opgelost!
Erik en Corina Tausch
|Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
nee
Sterke punten
Verkoopadviseur die goed luistert naar de wensen en meedenkt. Ontzetten klantvriendelijk en grote gun factor. Naams is Tim Dielemans. Zuinig zijn op deze verkoper!
e berger
|Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
ja