Wij hebben vorig jaar december een keuken besteld bij Aswa Keukens Dordrecht. 7 maanden na de bestelling konden wij de keuken in zijn volledigheid gebruiken.
Het adviesgesprek ging goed. Echter, na de betaling ging het snel bergafwaarts. Er werd een inmeet afspraak gemaakt, maar die ging niet door vanwege drukte. De inmeting werd met weken opgeschoven en hierdoor schoof ook de levertijd een paar weken op.
Na de inmeting (eind februari), werd de keuken 3 maanden later geleverd, maar incompleet. De keuken miste een magnetron en wasbak. Daarnaast was de kookplaat beschadigd en één van de kastjes. Reden van de incomplete keuken: het type Siemens magnetron en wasbak die wij hebben besteld was niet op voorraad. Dan denk van; je hebt ruim 6 maanden geleden een bestelling gedaan en DAN NOG wordt je keuken incompleet geleverd. Hoe is dat mogelijk? Wij kregen tijdelijke magnetron, omdat de levering van de magnetron maanden kon duren.
De beschadigde kookplaat werd 2 weken later vervangen en ook de tijdelijke wasbak. De magnetron daarentegen was nog steeds niet leverbaar. We moesten het tot die tijd maar doen met een noodmagnetron die ze nog hadden.
Op dat moment waren er al zoveel dingen misgegaan dat het frustrerend begon te worden. Want ze kwamen ons ook niet tegemoet en er werd je ook niet geadviseerd om elders naar een magnetron te kijken. Ons werd daarnaast ook verteld dat er al 2 jaar problemen zijn met de productie en levertijden bij Siemens. Dit hadden ze tijdens het adviesgesprek best wel mogen vermelden. Dan hadden wij nog voor een ander type Siemens kunnen kijken of het ergens anders aanschaffen.
Nadat er weer een paar weken voorbij waren gegaan en nog steeds onduidelijkheid over de levertijd, hebben ze voorgesteld om een ander merk magnetron, omdat die wel op korte termijn leverbaar was. En zoals eerder vermeld, het maanden kan duren. Omdat op geen enkele andere manier werden gecompenseerd en wij z.s.m. van deze samenwerking af wilden, hadden wij geen andere keus dan hiermee akkoord te gaan.
Toen de magnetron van het ander merk werd geleverd was het ook de bedoeling dat het geïnstalleerd zou worden. De monteur is zonder de magnetron te installeren gewoon weer weggegaan, omdat hij een latje miste. Wij hebben Aswa Keukens weer gebeld en er werd ons gelijk gegeven; Het was een zooitje en dat dit niet had mogen gebeuren. De magnetron had gewoon geïnstalleerd kunnen worden en dat ook niet op de hoogte waren gesteld dat dit was voorgevallen.
En dat denk je’ het kan niet erger..’ Op de dag dat de magnetron geïnstalleerd zou worden met het latje kwam de monteur 2 uur te laat. Wij hebben de planning gebeld en kregen een respectloze medewerkster aan de lijn, die eigenlijk vond dat wij blij moesten zijn, omdat ze ons in de planning heeft weten te proppen. Wij waren het daar absoluut niet mee eens, want wij hadden een paar uren vrij genomen en dan komen ze 2 uur te laat. Daar moet je vervolgens blij mee zijn? Omgekeerde wereld dit!
De medewerkster wenste ons op een zeer onvriendelijke manier ‘een fijne dag’ en hing op.
Hoe het proces is gelopen is onacceptabel en zeer onprofessioneel. Dat wij ontevreden zijn is een understatement!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erik en Corina Tausch
|
Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
nee
Sterke punten
Verkoopadviseur die goed luistert naar de wensen en meedenkt. Ontzetten klantvriendelijk en grote gun factor. Naams is Tim Dielemans. Zuinig zijn op deze verkoper!
10
Vertrouwen in bedrijf
Informatie en advies
Inspirerende showroom
Keuze mogelijkheid
Klantvriendelijkheid
Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
e berger
|
Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
ja
10
Persoonlijk keukenontwerp
Informatie en advies
Inspirerende showroom
Keuze mogelijkheid
Contact met verkoper
Klantvriendelijkheid
Vertrouwen in bedrijf
Berbers
|
Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
Nee
Sterke punten
Goed meedenken wat de klant wil en bijsturen als iets niet mogelijk is
219 Reviews Plaats review
D.L
|Zeer teleurgesteld in de service.
Wij hebben vorig jaar december een keuken besteld bij Aswa Keukens Dordrecht. 7 maanden na de bestelling konden wij de keuken in zijn volledigheid gebruiken.
Het adviesgesprek ging goed. Echter, na de betaling ging het snel bergafwaarts. Er werd een inmeet afspraak gemaakt, maar die ging niet door vanwege drukte. De inmeting werd met weken opgeschoven en hierdoor schoof ook de levertijd een paar weken op.
Na de inmeting (eind februari), werd de keuken 3 maanden later geleverd, maar incompleet. De keuken miste een magnetron en wasbak. Daarnaast was de kookplaat beschadigd en één van de kastjes. Reden van de incomplete keuken: het type Siemens magnetron en wasbak die wij hebben besteld was niet op voorraad. Dan denk van; je hebt ruim 6 maanden geleden een bestelling gedaan en DAN NOG wordt je keuken incompleet geleverd. Hoe is dat mogelijk? Wij kregen tijdelijke magnetron, omdat de levering van de magnetron maanden kon duren.
De beschadigde kookplaat werd 2 weken later vervangen en ook de tijdelijke wasbak. De magnetron daarentegen was nog steeds niet leverbaar. We moesten het tot die tijd maar doen met een noodmagnetron die ze nog hadden.
Op dat moment waren er al zoveel dingen misgegaan dat het frustrerend begon te worden. Want ze kwamen ons ook niet tegemoet en er werd je ook niet geadviseerd om elders naar een magnetron te kijken. Ons werd daarnaast ook verteld dat er al 2 jaar problemen zijn met de productie en levertijden bij Siemens. Dit hadden ze tijdens het adviesgesprek best wel mogen vermelden. Dan hadden wij nog voor een ander type Siemens kunnen kijken of het ergens anders aanschaffen.
Nadat er weer een paar weken voorbij waren gegaan en nog steeds onduidelijkheid over de levertijd, hebben ze voorgesteld om een ander merk magnetron, omdat die wel op korte termijn leverbaar was. En zoals eerder vermeld, het maanden kan duren. Omdat op geen enkele andere manier werden gecompenseerd en wij z.s.m. van deze samenwerking af wilden, hadden wij geen andere keus dan hiermee akkoord te gaan.
Toen de magnetron van het ander merk werd geleverd was het ook de bedoeling dat het geïnstalleerd zou worden. De monteur is zonder de magnetron te installeren gewoon weer weggegaan, omdat hij een latje miste. Wij hebben Aswa Keukens weer gebeld en er werd ons gelijk gegeven; Het was een zooitje en dat dit niet had mogen gebeuren. De magnetron had gewoon geïnstalleerd kunnen worden en dat ook niet op de hoogte waren gesteld dat dit was voorgevallen.
En dat denk je’ het kan niet erger..’ Op de dag dat de magnetron geïnstalleerd zou worden met het latje kwam de monteur 2 uur te laat. Wij hebben de planning gebeld en kregen een respectloze medewerkster aan de lijn, die eigenlijk vond dat wij blij moesten zijn, omdat ze ons in de planning heeft weten te proppen. Wij waren het daar absoluut niet mee eens, want wij hadden een paar uren vrij genomen en dan komen ze 2 uur te laat. Daar moet je vervolgens blij mee zijn? Omgekeerde wereld dit!
De medewerkster wenste ons op een zeer onvriendelijke manier ‘een fijne dag’ en hing op.
Hoe het proces is gelopen is onacceptabel en zeer onprofessioneel. Dat wij ontevreden zijn is een understatement!!!
Erik en Corina Tausch
|Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
nee
Sterke punten
Verkoopadviseur die goed luistert naar de wensen en meedenkt. Ontzetten klantvriendelijk en grote gun factor. Naams is Tim Dielemans. Zuinig zijn op deze verkoper!
e berger
|Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
ja
Berbers
|Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
Nee
Sterke punten
Goed meedenken wat de klant wil en bijsturen als iets niet mogelijk is
[email protected]
|Volgt u ASWA Keukens op Facebook?
nee
Sterke punten
Het contact gedurende het gehele proces