Website staat op het oude adres. Lijn 15 heeft geen halte.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maria
|
Worst doctors ever! At such a level that I doubt that they are really medical practitioners!
Over the years several misdiagnosis .
You need to diagnose yourself before and know the treatment and may be they will give you something else than paracetamol
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aldert van Hoolwerff
|
Marion *** is een topper, ook het Atrium is geweldig echt super. Ik dank alle medewerkers voor de bijzondere zorg.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Emma
|
Verschrikkelijk, in de zomer kon mijn man pas na 9 dagen terecht, geen plek dan word je afgeschreven met het is zomer zijn veel mensen weg.
Nu toppunt is mijn zoontje erg ziek kan die pas na een dag terecht, geen voorrang op zieken kinderen echt om zich te schamen. Ze hebben veelte veel mensen en kunnen geen kwaliteit leveren, zitten alleen maar op de centen die ze krijgen en willen je niet helpen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Archana
|
Ik kom al jaren bij Arts en Zorg. Maar sinds de afgelopen paar maanden zijn de medewerkers asociaal en zeker niet meewerkend. Ik weet niet wat er mis is gegaan hierzo, maar een opleiding het verstreken van informatie en client vriendelijkheid mogen ze zeker wel gaan volgen!
Er worden tijdelijke huisartsen aangenomen die je weer vanaf punt 1 laten beginnen terwijl je inmiddels in de laatste fase zit omdat zij een ander perspectief hebben. Super irritant als de ''tijdelijke'' huisarts dan ook niet naar jouw verhaal wil luisteren (of constant je verhaal aan een ander huisarts moet vertellen).
Ik vind deze huisartsenpraktijk super slecht!! slechte ervaringen sinds de afgelopen paar maanden. sturen na 5 keer bellen nog steeds niet je recept naar de apotheek!! en sturen ook geen brief over de kosten als je niet verschenen bent op een afspraak. like ''Cadeautje! betaal ons maar!!''
10 Reviews Plaats review
yvonne van munster
|Website staat op het oude adres. Lijn 15 heeft geen halte.
Maria
|Worst doctors ever! At such a level that I doubt that they are really medical practitioners!
Over the years several misdiagnosis .
You need to diagnose yourself before and know the treatment and may be they will give you something else than paracetamol
Aldert van Hoolwerff
|Marion *** is een topper, ook het Atrium is geweldig echt super. Ik dank alle medewerkers voor de bijzondere zorg.
Emma
|Verschrikkelijk, in de zomer kon mijn man pas na 9 dagen terecht, geen plek dan word je afgeschreven met het is zomer zijn veel mensen weg.
Nu toppunt is mijn zoontje erg ziek kan die pas na een dag terecht, geen voorrang op zieken kinderen echt om zich te schamen. Ze hebben veelte veel mensen en kunnen geen kwaliteit leveren, zitten alleen maar op de centen die ze krijgen en willen je niet helpen
Archana
|Ik kom al jaren bij Arts en Zorg. Maar sinds de afgelopen paar maanden zijn de medewerkers asociaal en zeker niet meewerkend. Ik weet niet wat er mis is gegaan hierzo, maar een opleiding het verstreken van informatie en client vriendelijkheid mogen ze zeker wel gaan volgen!
Er worden tijdelijke huisartsen aangenomen die je weer vanaf punt 1 laten beginnen terwijl je inmiddels in de laatste fase zit omdat zij een ander perspectief hebben. Super irritant als de ''tijdelijke'' huisarts dan ook niet naar jouw verhaal wil luisteren (of constant je verhaal aan een ander huisarts moet vertellen).
Ik vind deze huisartsenpraktijk super slecht!! slechte ervaringen sinds de afgelopen paar maanden. sturen na 5 keer bellen nog steeds niet je recept naar de apotheek!! en sturen ook geen brief over de kosten als je niet verschenen bent op een afspraak. like ''Cadeautje! betaal ons maar!!''
asociaal.