Less than 2 weeks old iPhone 14 screen just died. Apple support replace the display and not the device.
You sold a broken device (as it appears, you do it more and more, a lot more) BUT I didn't even get an apology. It is fine, it is normal.
The customer can get stuck without a cell, waste time, money etc. and it is fine.
You replaced the screen due to selling a broken iPhone but you never bothered to put a new protective glass, the customer will buy a new one, this is OK.
You should have said that you are sorry and replace the device with another with your head down, disgrace. shame on you.
I have 5 MacBooks, 4 iPads, 7 active iPhones at home. But I had it.
No more apple for me. And being on Twitter I can tell that many loyal customers are leaving you.
I was loyal since the first iPhone but it is over.
Shame on you!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marit
|
fantastische service gehad!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R burki
|
Terug geweest met een maand oud telefoon deze deed niets meer.
Conclusie Apple vocht.?
Naar andere winkel gegaan conclusie los contact.
Het doet het weer.
Conclusie: Amsterdam zijn oplichters,dus dit wordt een gerechtelijke procedure dit pik ik echt niet.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jaap
|
Horror
Gruwelijk
Ginnegappend met elkaar over Burberry, lunch en natuurlijk ligt het niet aan u.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sebastian
|
Twee keer moest ik mijn MacBook voor reparatie naar de Apple store brengen. Helaas waren allebei afspraken super slecht. Je wordt behandelt als ben je de laatste mens en als je dan iets zegt begrijpen zij jou frustratie verder nooit geloven wat zij beloven ben tot heden elke keer belogen! Beter geen producten daar kopen! Liever naar de media markt om de hoek
40 Reviews Plaats review
Meir Hazon
|Less than 2 weeks old iPhone 14 screen just died. Apple support replace the display and not the device.
You sold a broken device (as it appears, you do it more and more, a lot more) BUT I didn't even get an apology. It is fine, it is normal.
The customer can get stuck without a cell, waste time, money etc. and it is fine.
You replaced the screen due to selling a broken iPhone but you never bothered to put a new protective glass, the customer will buy a new one, this is OK.
You should have said that you are sorry and replace the device with another with your head down, disgrace. shame on you.
I have 5 MacBooks, 4 iPads, 7 active iPhones at home. But I had it.
No more apple for me. And being on Twitter I can tell that many loyal customers are leaving you.
I was loyal since the first iPhone but it is over.
Shame on you!
marit
|fantastische service gehad!!
R burki
|Terug geweest met een maand oud telefoon deze deed niets meer.
Conclusie Apple vocht.?
Naar andere winkel gegaan conclusie los contact.
Het doet het weer.
Conclusie: Amsterdam zijn oplichters,dus dit wordt een gerechtelijke procedure dit pik ik echt niet.
Jaap
|Horror
Gruwelijk
Ginnegappend met elkaar over Burberry, lunch en natuurlijk ligt het niet aan u.
Sebastian
|Twee keer moest ik mijn MacBook voor reparatie naar de Apple store brengen. Helaas waren allebei afspraken super slecht. Je wordt behandelt als ben je de laatste mens en als je dan iets zegt begrijpen zij jou frustratie verder nooit geloven wat zij beloven ben tot heden elke keer belogen! Beter geen producten daar kopen! Liever naar de media markt om de hoek