Dit is een zeldzaam slechte apotheek geworden. Met een raar nummersysteem nog steeds lange wachttijden. Voor een bezoek trek ik tegenwoordig een half uur uit. Als er meer als 3 wachtenden zij kom ik de volgende keer wel weer. Absoluut onbegrip voor de over het algemeen wat oudere klanten. Ik kwam een recept ophalen wat er volgens de juffrouw niet was. Na 10 minuten driftig tikken op de computer was het er ineens wel. Dezelfde juffrouw gaf mij bij het ophalen geheel spontaan een zak extra medicijnen mee, was een herhaalrecept. Daar zie ik iets tussen zitten waarvan ik meen dat ik dat al een tijdje niet meer slikte. Vraagt deze juffrouw aan mij wat "het dan wel moest zijn" waarbij het vermanende opgestoken vingertje nog maar net ontbrak. Deze juffrouw verwacht van mij dat ik de (helaas) vele medicijnnamen zo maar kan opdreunen.
De behandeling van de klanten is naar een zeerlaag peil gedaald. Achterin het bedrijf staan vele dames driftig te tikken, te overleggen en weet ik veel voor andere dingen, maar klanten helpen is blijkbaar een brug te ver. Ik kom hier niet meer.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Apotheek Voorschoten
|
positief, doet wat ze moet doen
9.0
Privacy (1=Nooit, 4=Altijd)
Bejegening (1=nooit, 4=altijd)
Klant van Apotheek Voorschoten
|
Ik wordt altijd erg vriendelijk behandeld en krijg de aandacht die ik nodig heb. Ik heb weinig problemen met mijn medicijngebruik. Pivacy vind ik niet zo belangrijk; ik heb niet zoveel geheimen.
Als je als enige binnenkomt /aanwezig bent en er zijn duidelijk heel wat medewerksters aanwezig en bezig ,laat men je toch gewoon zonder iets tegen je te zeggen 5 - 8 minuten wachten alsof je er niet bent. Dit is me al enkele keren overkomen. Mijn oordeel over dit gedrag: niet klantgericht, irritant en op het onbeschofte af.
1265 Reviews Plaats review
Ton Godijn
|Dit is een zeldzaam slechte apotheek geworden. Met een raar nummersysteem nog steeds lange wachttijden. Voor een bezoek trek ik tegenwoordig een half uur uit. Als er meer als 3 wachtenden zij kom ik de volgende keer wel weer. Absoluut onbegrip voor de over het algemeen wat oudere klanten. Ik kwam een recept ophalen wat er volgens de juffrouw niet was. Na 10 minuten driftig tikken op de computer was het er ineens wel. Dezelfde juffrouw gaf mij bij het ophalen geheel spontaan een zak extra medicijnen mee, was een herhaalrecept. Daar zie ik iets tussen zitten waarvan ik meen dat ik dat al een tijdje niet meer slikte. Vraagt deze juffrouw aan mij wat "het dan wel moest zijn" waarbij het vermanende opgestoken vingertje nog maar net ontbrak. Deze juffrouw verwacht van mij dat ik de (helaas) vele medicijnnamen zo maar kan opdreunen.
De behandeling van de klanten is naar een zeerlaag peil gedaald. Achterin het bedrijf staan vele dames driftig te tikken, te overleggen en weet ik veel voor andere dingen, maar klanten helpen is blijkbaar een brug te ver. Ik kom hier niet meer.
Klant van Apotheek Voorschoten
|positief, doet wat ze moet doen
Klant van Apotheek Voorschoten
|Ik wordt altijd erg vriendelijk behandeld en krijg de aandacht die ik nodig heb. Ik heb weinig problemen met mijn medicijngebruik. Pivacy vind ik niet zo belangrijk; ik heb niet zoveel geheimen.
Klant van Apotheek Voorschoten
|Als je als enige binnenkomt /aanwezig bent en er zijn duidelijk heel wat medewerksters aanwezig en bezig ,laat men je toch gewoon zonder iets tegen je te zeggen 5 - 8 minuten wachten alsof je er niet bent. Dit is me al enkele keren overkomen. Mijn oordeel over dit gedrag: niet klantgericht, irritant en op het onbeschofte af.
Klant van Apotheek Voorschoten
|Erg goed.zou niets weten