Niet behulpzaam en willen 0,0 meedenken in oplossingen. Stugge en onvriendelijke mannelijke medewerker.
Totaal onnodig!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Word moe van deze aphotheek
|
Niet op voorraad, nabestellen, ander merk, lang wachten, daar heb ik allemaal begrip voor. Maar er loopt daar 1 personeelslid rond die denkt dat zij arts is, en geeft soms ongevraagd medisch advies. 10 doosje medicijnen kwijt, niet informeren dat je medicatie niet compleet is zeggen dat je medicatie er niet is. Vragen niet verder, kijken niet in de pc maar een bot antwoord het is er niet! Dus ik thuis op mijn zorg Online app kijken en zie dat het verwerkt is, dus maar weer bellen. Goh het ligt er toch weer op fiets stappen en mijn medicatie halen. Ook verkeerde medicatie meegeven: 75mg tabletten ipv van 300mg. Controleren zij elkaars werkt niet word het niet afgevinkt? Hun systeem rammelt m.i. aan alle kanten. Helaas moet ik een oordeel geven over alle medewerkers, maar er zitten zeker ook hele goede bij.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Alex van der Sluijs
|
Krijg een rekening voor ter handstelling met begeleidingsgesprek, terwijl er alleen een fysieke overdracht van het medicijn met beschrijving was en er geen begeleidingsgesprek heeft plaats gevonden.
Jammer dat er in deze branche ook al onterechte rekeningen via een tussenpartij (zorgverzekeraar) bij de klant komt en verweer daardoor minmaal kan zijn.
Het zorgstelsel moet veranderen om dit te voorkomen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
TvD
|
Prima locatie, slechte informatie voorziening en nog waardelozere service. Het zeer onvriendelijke personeel heeft het ondanks herhaaldelijke beloftes na 1.5 jaar nog niet voor elkaar om de medicatie elke drie maanden klaar te hebben liggen. Er is altijd wat en het ligt er altijd aan dat er iets in het systeem verkeerd staat.
Helaas zijn ze de enige in de buurt. Beetje concurrentie zou hen goed doen of wegconcurreren.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Apotheek Nieuwland
|
Mijn ervaring is middelmatig. Als medicatie op herhaling wordt besteld, ligt er altijd een deel niet in de middag. Daar moet je dan een paar dagen op wachten. Als je vraagt om te bellen of mailen als de medicatie er is, dan gebeurd dat nooit. Bij gebruik van nieuwe medicatie gebeurd het best geregeld dat er geen uitleg wordt gegeven. Vanwege allergie voor het door de zorgverzekeraar voorgeschreven medicijn, wordt bij herhaling toch altijd eerst het middel gegeven dat door de zorgverzekeraar is voorgeschreven, ook al hebben ze in het systeem staan dat je er allergisch voor bent en een ander middel moet hebben.
85 Reviews Plaats review
Roeland Van Meerveld
|Niet behulpzaam en willen 0,0 meedenken in oplossingen. Stugge en onvriendelijke mannelijke medewerker.
Totaal onnodig!
Word moe van deze aphotheek
|Niet op voorraad, nabestellen, ander merk, lang wachten, daar heb ik allemaal begrip voor. Maar er loopt daar 1 personeelslid rond die denkt dat zij arts is, en geeft soms ongevraagd medisch advies. 10 doosje medicijnen kwijt, niet informeren dat je medicatie niet compleet is zeggen dat je medicatie er niet is. Vragen niet verder, kijken niet in de pc maar een bot antwoord het is er niet! Dus ik thuis op mijn zorg Online app kijken en zie dat het verwerkt is, dus maar weer bellen. Goh het ligt er toch weer op fiets stappen en mijn medicatie halen. Ook verkeerde medicatie meegeven: 75mg tabletten ipv van 300mg. Controleren zij elkaars werkt niet word het niet afgevinkt? Hun systeem rammelt m.i. aan alle kanten. Helaas moet ik een oordeel geven over alle medewerkers, maar er zitten zeker ook hele goede bij.
Alex van der Sluijs
|Krijg een rekening voor ter handstelling met begeleidingsgesprek, terwijl er alleen een fysieke overdracht van het medicijn met beschrijving was en er geen begeleidingsgesprek heeft plaats gevonden.
Jammer dat er in deze branche ook al onterechte rekeningen via een tussenpartij (zorgverzekeraar) bij de klant komt en verweer daardoor minmaal kan zijn.
Het zorgstelsel moet veranderen om dit te voorkomen.
TvD
|Prima locatie, slechte informatie voorziening en nog waardelozere service. Het zeer onvriendelijke personeel heeft het ondanks herhaaldelijke beloftes na 1.5 jaar nog niet voor elkaar om de medicatie elke drie maanden klaar te hebben liggen. Er is altijd wat en het ligt er altijd aan dat er iets in het systeem verkeerd staat.
Helaas zijn ze de enige in de buurt. Beetje concurrentie zou hen goed doen of wegconcurreren.
Klant van Apotheek Nieuwland
|Mijn ervaring is middelmatig. Als medicatie op herhaling wordt besteld, ligt er altijd een deel niet in de middag. Daar moet je dan een paar dagen op wachten. Als je vraagt om te bellen of mailen als de medicatie er is, dan gebeurd dat nooit. Bij gebruik van nieuwe medicatie gebeurd het best geregeld dat er geen uitleg wordt gegeven. Vanwege allergie voor het door de zorgverzekeraar voorgeschreven medicijn, wordt bij herhaling toch altijd eerst het middel gegeven dat door de zorgverzekeraar is voorgeschreven, ook al hebben ze in het systeem staan dat je er allergisch voor bent en een ander middel moet hebben.