Naar de apotheek om mijn medicatie op te halen, was niet op voorraad moest besteld worden .Gelukkig had ik nog voor die dag . Zou volgende dag dan worden thuis bezorgd ( ik moest werken )kan door de brievenbus er speciaal nog bijgezegd .Helaas volgende dag alleen een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was ??(er zijn ook nog mensen die moeten werken tussen de tijden dat de apotheek is geopend ) Op zaterdag is men tegenwoordig ook niet meer open ! Dus apotheek bedankt heel het weekend zonder medicatie gezeten !!!!
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joyce
|
Ik kom al heel lang bij Murene, en sinds paar jaren valt Murene erg tegen, onder andere steeds mijn medicijnen van een andere fabrikant zonder uitleg, gewoon omdat het goedkoper is zegt de medewerkster, en recent nog mij een medicijn aangepraat waarvoor ik 49 euro moest betalen eenmaal de bijsluiter gelezen schijnt het medicijn niet geschikt te zijn voor mij, en bij een telefonische melding geeft ze aan dat ik dus mijn geld kwijt ben en dat zij de medicijnen niet terug nemen want het gaat de prullenbak in. Ben zeer teleurgesteld in Murene en ik denk dat het tijd word om over te stappen.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Leo
|
Ik ben heel boos nu op de murene. Afgeweken van mijn vrouw haar medicijnen naar een ander merk. Al vanaf het begin werkte ze niet maar ik moest het ermee doen. Gisteravond 112 moeten bellen. Ben nu de andere medicatie aan het nakijken en ga morgen terug om alles van sandoz terug te eisen. Huismerk werkt niet. Als je je geld wilt verdienen ten koste van de gezondheid van de patiënt dan bent u schofterig bezig. En dat terwijl jullie haar oorspronkelijke medicijnen gewoon in een lade hebben liggen Morgen ben ik terug ook de rest van de medicijnen te herzien en terug naar het oude merk sandoz.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jolanda
|
Bij deze apotheek kun je niet terecht met een klacht, al heel vaak meegemaakt dat medicijnen of artikelen die ik nodig had er niet waren of het een paar dagen duurde voordat het kwam. Afgelopen vrijdag geopereerd en had verbandmiddelen nodig die ze dus ook weer eens niet hadden. Ik moest drie keer zeggen bel dan even naar het ziekenhuis voor duidelijkheid en toen was het meeste er natuurlijk weer niet, de medewerkster stelt zelf voor om de rest dan maandag thuis te laten bezorgen. Als ik 's maandags bel zegt de medewerkster aan de telefoon o maar er is niet aan ons doorgegeven dat het bezorgd moet worden terwijl ze het zelf voorstelden. Als je dan zegt dat het toch niet helemaal klopt wat er gebeurt is het enigste wat ze kan zeggen "ik hoor u" met een zeer ongeïnteresseerde ondertoon . Nu gekozen voor een andere apotheek in Hoogvliet
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Apotheek De Murene
|
Wij komen al sinds 1967 bij deze apotheek, dus 49 jaar.
427 Reviews Plaats review
Sylvia
|Naar de apotheek om mijn medicatie op te halen, was niet op voorraad moest besteld worden .Gelukkig had ik nog voor die dag . Zou volgende dag dan worden thuis bezorgd ( ik moest werken )kan door de brievenbus er speciaal nog bijgezegd .Helaas volgende dag alleen een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was ??(er zijn ook nog mensen die moeten werken tussen de tijden dat de apotheek is geopend ) Op zaterdag is men tegenwoordig ook niet meer open ! Dus apotheek bedankt heel het weekend zonder medicatie gezeten !!!!
Joyce
|Ik kom al heel lang bij Murene, en sinds paar jaren valt Murene erg tegen, onder andere steeds mijn medicijnen van een andere fabrikant zonder uitleg, gewoon omdat het goedkoper is zegt de medewerkster, en recent nog mij een medicijn aangepraat waarvoor ik 49 euro moest betalen eenmaal de bijsluiter gelezen schijnt het medicijn niet geschikt te zijn voor mij, en bij een telefonische melding geeft ze aan dat ik dus mijn geld kwijt ben en dat zij de medicijnen niet terug nemen want het gaat de prullenbak in. Ben zeer teleurgesteld in Murene en ik denk dat het tijd word om over te stappen.
Leo
|Ik ben heel boos nu op de murene. Afgeweken van mijn vrouw haar medicijnen naar een ander merk. Al vanaf het begin werkte ze niet maar ik moest het ermee doen. Gisteravond 112 moeten bellen. Ben nu de andere medicatie aan het nakijken en ga morgen terug om alles van sandoz terug te eisen. Huismerk werkt niet. Als je je geld wilt verdienen ten koste van de gezondheid van de patiënt dan bent u schofterig bezig. En dat terwijl jullie haar oorspronkelijke medicijnen gewoon in een lade hebben liggen Morgen ben ik terug ook de rest van de medicijnen te herzien en terug naar het oude merk sandoz.
Jolanda
|Bij deze apotheek kun je niet terecht met een klacht, al heel vaak meegemaakt dat medicijnen of artikelen die ik nodig had er niet waren of het een paar dagen duurde voordat het kwam. Afgelopen vrijdag geopereerd en had verbandmiddelen nodig die ze dus ook weer eens niet hadden. Ik moest drie keer zeggen bel dan even naar het ziekenhuis voor duidelijkheid en toen was het meeste er natuurlijk weer niet, de medewerkster stelt zelf voor om de rest dan maandag thuis te laten bezorgen. Als ik 's maandags bel zegt de medewerkster aan de telefoon o maar er is niet aan ons doorgegeven dat het bezorgd moet worden terwijl ze het zelf voorstelden. Als je dan zegt dat het toch niet helemaal klopt wat er gebeurt is het enigste wat ze kan zeggen "ik hoor u" met een zeer ongeïnteresseerde ondertoon . Nu gekozen voor een andere apotheek in Hoogvliet
Klant van Apotheek De Murene
|Wij komen al sinds 1967 bij deze apotheek, dus 49 jaar.