Denk erover om te wisselen. Reeds 2x foutieve bijsluiter ontvangen met naam en adresgegevens van andere patiënt, heeft daarom iemand anders 2x mijn bijsluiter ontvangen? Zeer onzorgvuldig en laakbaar handelen! De eerste keer is dit uitvoerig besproken door mij. Dit procesbeheersingsmechanisme werkt niet; kruis referentiële checks worden niet of niet juist uitgevoerd. Privacy is een belangrijke eigenschap van jullie dienstverlening, op orde brengen aub ter preventie. Wij zijn dan ook zeer ontevreden!
Ik en mijn man vinden de wachttijd in de apotheek over het algemeen vrij lang. Ook als je eenmaal geholpen wordt duurt het nog vaak lang. Er lijkt bijna nooit iets gewoon soepel te gaan. Ik vind dat er om allerlei redenen vaak moeilijk wordt gedaan. Of een recept van de arts wordt gewoon niet verstrekt omdat dit volgens de medewerker niet kan. Dit geldt bijvoorbeeld malariatabletten voor mijn man, die regelmatig reist voor zijn werk en daarom bijvoorbeeld weleens meer krijgt voorgeschreven dan 1 kuur.
Ik heb het idee dat de klantvriendelijkheid wel beter kan en daarmee samenhangend respect voor de klant en ook voor de privacy. Ik heb zelf een vervelende aandoening (lichen sclerosis) waarover de apotheekmedewerker nogal hard vragen stelde. En soms vind ik de medewerkers een beetje betweterig overkomen en komen ze met ongevraagd advies wat niet van toepassing is.
309 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Bilthoven
|`over het algemeen goed
Klant van Apotheek Bilthoven
|Denk erover om te wisselen. Reeds 2x foutieve bijsluiter ontvangen met naam en adresgegevens van andere patiënt, heeft daarom iemand anders 2x mijn bijsluiter ontvangen? Zeer onzorgvuldig en laakbaar handelen! De eerste keer is dit uitvoerig besproken door mij. Dit procesbeheersingsmechanisme werkt niet; kruis referentiële checks worden niet of niet juist uitgevoerd. Privacy is een belangrijke eigenschap van jullie dienstverlening, op orde brengen aub ter preventie. Wij zijn dan ook zeer ontevreden!
Klant van Apotheek Bilthoven
|ik ben tevreden,
er wordt geluisterd naar vragen, er wordt naar oplossingen gezocht.
klant vriendelijk en service gericht
Klant van Apotheek Bilthoven
|Ik en mijn man vinden de wachttijd in de apotheek over het algemeen vrij lang. Ook als je eenmaal geholpen wordt duurt het nog vaak lang. Er lijkt bijna nooit iets gewoon soepel te gaan. Ik vind dat er om allerlei redenen vaak moeilijk wordt gedaan. Of een recept van de arts wordt gewoon niet verstrekt omdat dit volgens de medewerker niet kan. Dit geldt bijvoorbeeld malariatabletten voor mijn man, die regelmatig reist voor zijn werk en daarom bijvoorbeeld weleens meer krijgt voorgeschreven dan 1 kuur.
Ik heb het idee dat de klantvriendelijkheid wel beter kan en daarmee samenhangend respect voor de klant en ook voor de privacy. Ik heb zelf een vervelende aandoening (lichen sclerosis) waarover de apotheekmedewerker nogal hard vragen stelde. En soms vind ik de medewerkers een beetje betweterig overkomen en komen ze met ongevraagd advies wat niet van toepassing is.
Klant van Apotheek Bilthoven
|Altijd bereid om vragen te beantwoorden en dingen voor je uit te zoeken.