De tankini die ik had besteld was helaas veel te groot.
Alleen de top gepast en gelijk weer uit gedaan.
Netjes alles weer terug gestuurd.
Maar toen begon het gedonder.
Volgens het AnnaDiva heb ik de top met vlekken terug gestuurd.
Geheel perplex heb ik gelijk gebeld, want ik wist zeker dat dit niet waar was.
Helaas was er geen gesprek over mogelijk en bleven zij erbij dat het bloed of make-up geweest moet zijn.
Aangegeven dat ik geen wondjes bij mijn boezem had en ik nooit rode make-up zou dragen
Geen enkele compromis mogelijk en ik moest de tankini top volledig betalen.
Aangegeven dat ik dat echt niet heb veroorzaakt mocht niet baten.
Aangegeven dat de vlek ook er al in had kunnen zitten of door hun veroorzaakt had kunnen zijn. Het bedrijf zou moeten kunnen aantonen dat zij het zonder vlek hebben verzonden. Complete radiostilte
Klacht ingediend bij thuiswinkel.waarborg mocht ook niet baten. Daar kwam gewoon geen reactie op.
Helemaal klaar met dit bedrijf. Geen klantvriendelijkheid te vinden.
De top hebben zij retour gestuurd.
Aan de binnenkant zat een kleine rode vlek, na een klein beetje heet water op een doekje was dit meteen weg. Onduidelijk wat het precies was, maar zeker geen bloed of make-up.
Een hele nare bijsmaak aan deze ervaring overgehouden.
Ik raad deze webshop dus ook echt absoluut niet aan
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Saarloos Irma
|
1,5 week geleden n badpak besteld wat nog niet is aangekomen. Mail response GEEN REACTIE. BELLEN: dat t nog besteld moest worden ( nota bene 3 dagen nadat ik besteld had) hele slechte service en ik zit zonder badpak op vakantie !!’
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Liliya
|
Ik heb 2 retours van Annadiva bestellingen in juli gehad en beide ervaringen waren niet fijn .
1) eerst retour was gedaan door de maat probleem ( te klein ). Volgens de website , Annadiva heeft afspraken met UPS om goedkoper retour zendingen te organiseren maar niet elke UPS punt is hoogte over de afspraken dus uiteindelijk ik heb 7 euro voor de retour zending met PostNL betaald.
2) ivm met de ervaring van mijn eerst retour heb ik gevraagd om de bestelling met de producten van groter maat annuleren . Annadiva mederwerkers hebben wel netjes gereageerd over de probleem met de eerste retour maar ik wilde in iedere geval de tweede bestelling gewoon annuleren . De bestelling was gestopped en het was via e-mail bevestigd maar over paar dagen door de fout in Annadiva systeem was het nog verstuurd . Op 14 juli kwam de bestelling aan de ophaalpunt PostNL. Ik had een lange e-mail wisseling met Annadiva ( in totaal meer dan 15 e-mails en bijna 3 weken duurde het proces ) over de pakket en ik moest meerdere keren de herinneringen over de pakket en de terug betaling sturen . Helaas de pakket was niet netjes opgehaald in the PostNL punt en ik moest zelf aan deze punt gaan en het regelen dat ze versturen het pakket terug . Zonder mijn opvolging ik weet niet hoelang de retour zou duren . In deze geval ik vind dat de winkel zelf moest goed de retour opvolgen en zo snel mogelijk de geld terug versturen omdat het was niet een fout van de klant .
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
DvM
|
Helaas niet goed mijn klacht opgelost.
Op advies verkoopster 1 maat kleiner van omvang BH te nemen dan gebruikelijk. Echter blijkt veel te strak!
Striemen op lichaam
Terug geweest, maar wordt niets aan gedaan helaas….
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mirjam de reus
|
BESTEL HIER NIET. Bij mij hetzelfde, 1 bh gehouden, 1 teruggestuurd. Er zouden kaartjes aan gezeten hebben, die zaten er echt niet aan. Ik vroeg een foto hoe dat eruit gezien zou hebben, maar ik kreeg geen foto. Alleen een mail over de verzendkosten die ik moest betalen als ik de bh weer terug wilde. Ik moet hem zowiezo betalen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik bestel vol vertrouwen in deze zaak, maar geen enkel vertrouwen terug. Begin er niet aan dus, zeker nu ik meerdere voorvallen lees denk ik, ik ben echt niet gek, er zat geen kaartje aan! Mirjam
58 Reviews Plaats review
Karin Vugt van
|De tankini die ik had besteld was helaas veel te groot.
Alleen de top gepast en gelijk weer uit gedaan.
Netjes alles weer terug gestuurd.
Maar toen begon het gedonder.
Volgens het AnnaDiva heb ik de top met vlekken terug gestuurd.
Geheel perplex heb ik gelijk gebeld, want ik wist zeker dat dit niet waar was.
Helaas was er geen gesprek over mogelijk en bleven zij erbij dat het bloed of make-up geweest moet zijn.
Aangegeven dat ik geen wondjes bij mijn boezem had en ik nooit rode make-up zou dragen
Geen enkele compromis mogelijk en ik moest de tankini top volledig betalen.
Aangegeven dat ik dat echt niet heb veroorzaakt mocht niet baten.
Aangegeven dat de vlek ook er al in had kunnen zitten of door hun veroorzaakt had kunnen zijn. Het bedrijf zou moeten kunnen aantonen dat zij het zonder vlek hebben verzonden. Complete radiostilte
Klacht ingediend bij thuiswinkel.waarborg mocht ook niet baten. Daar kwam gewoon geen reactie op.
Helemaal klaar met dit bedrijf. Geen klantvriendelijkheid te vinden.
De top hebben zij retour gestuurd.
Aan de binnenkant zat een kleine rode vlek, na een klein beetje heet water op een doekje was dit meteen weg. Onduidelijk wat het precies was, maar zeker geen bloed of make-up.
Een hele nare bijsmaak aan deze ervaring overgehouden.
Ik raad deze webshop dus ook echt absoluut niet aan
Saarloos Irma
|1,5 week geleden n badpak besteld wat nog niet is aangekomen. Mail response GEEN REACTIE. BELLEN: dat t nog besteld moest worden ( nota bene 3 dagen nadat ik besteld had) hele slechte service en ik zit zonder badpak op vakantie !!’
Liliya
|Ik heb 2 retours van Annadiva bestellingen in juli gehad en beide ervaringen waren niet fijn .
1) eerst retour was gedaan door de maat probleem ( te klein ). Volgens de website , Annadiva heeft afspraken met UPS om goedkoper retour zendingen te organiseren maar niet elke UPS punt is hoogte over de afspraken dus uiteindelijk ik heb 7 euro voor de retour zending met PostNL betaald.
2) ivm met de ervaring van mijn eerst retour heb ik gevraagd om de bestelling met de producten van groter maat annuleren . Annadiva mederwerkers hebben wel netjes gereageerd over de probleem met de eerste retour maar ik wilde in iedere geval de tweede bestelling gewoon annuleren . De bestelling was gestopped en het was via e-mail bevestigd maar over paar dagen door de fout in Annadiva systeem was het nog verstuurd . Op 14 juli kwam de bestelling aan de ophaalpunt PostNL. Ik had een lange e-mail wisseling met Annadiva ( in totaal meer dan 15 e-mails en bijna 3 weken duurde het proces ) over de pakket en ik moest meerdere keren de herinneringen over de pakket en de terug betaling sturen . Helaas de pakket was niet netjes opgehaald in the PostNL punt en ik moest zelf aan deze punt gaan en het regelen dat ze versturen het pakket terug . Zonder mijn opvolging ik weet niet hoelang de retour zou duren . In deze geval ik vind dat de winkel zelf moest goed de retour opvolgen en zo snel mogelijk de geld terug versturen omdat het was niet een fout van de klant .
DvM
|Helaas niet goed mijn klacht opgelost.
Op advies verkoopster 1 maat kleiner van omvang BH te nemen dan gebruikelijk. Echter blijkt veel te strak!
Striemen op lichaam
Terug geweest, maar wordt niets aan gedaan helaas….
Mirjam de reus
|BESTEL HIER NIET. Bij mij hetzelfde, 1 bh gehouden, 1 teruggestuurd. Er zouden kaartjes aan gezeten hebben, die zaten er echt niet aan. Ik vroeg een foto hoe dat eruit gezien zou hebben, maar ik kreeg geen foto. Alleen een mail over de verzendkosten die ik moest betalen als ik de bh weer terug wilde. Ik moet hem zowiezo betalen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik bestel vol vertrouwen in deze zaak, maar geen enkel vertrouwen terug. Begin er niet aan dus, zeker nu ik meerdere voorvallen lees denk ik, ik ben echt niet gek, er zat geen kaartje aan! Mirjam