1,5 week geleden n badpak besteld wat nog niet is aangekomen. Mail response GEEN REACTIE. BELLEN: dat t nog besteld moest worden ( nota bene 3 dagen nadat ik besteld had) hele slechte service en ik zit zonder badpak op vakantie !!’
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Liliya
|
Ik heb 2 retours van Annadiva bestellingen in juli gehad en beide ervaringen waren niet fijn .
1) eerst retour was gedaan door de maat probleem ( te klein ). Volgens de website , Annadiva heeft afspraken met UPS om goedkoper retour zendingen te organiseren maar niet elke UPS punt is hoogte over de afspraken dus uiteindelijk ik heb 7 euro voor de retour zending met PostNL betaald.
2) ivm met de ervaring van mijn eerst retour heb ik gevraagd om de bestelling met de producten van groter maat annuleren . Annadiva mederwerkers hebben wel netjes gereageerd over de probleem met de eerste retour maar ik wilde in iedere geval de tweede bestelling gewoon annuleren . De bestelling was gestopped en het was via e-mail bevestigd maar over paar dagen door de fout in Annadiva systeem was het nog verstuurd . Op 14 juli kwam de bestelling aan de ophaalpunt PostNL. Ik had een lange e-mail wisseling met Annadiva ( in totaal meer dan 15 e-mails en bijna 3 weken duurde het proces ) over de pakket en ik moest meerdere keren de herinneringen over de pakket en de terug betaling sturen . Helaas de pakket was niet netjes opgehaald in the PostNL punt en ik moest zelf aan deze punt gaan en het regelen dat ze versturen het pakket terug . Zonder mijn opvolging ik weet niet hoelang de retour zou duren . In deze geval ik vind dat de winkel zelf moest goed de retour opvolgen en zo snel mogelijk de geld terug versturen omdat het was niet een fout van de klant .
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
DvM
|
Helaas niet goed mijn klacht opgelost.
Op advies verkoopster 1 maat kleiner van omvang BH te nemen dan gebruikelijk. Echter blijkt veel te strak!
Striemen op lichaam
Terug geweest, maar wordt niets aan gedaan helaas….
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mirjam de reus
|
BESTEL HIER NIET. Bij mij hetzelfde, 1 bh gehouden, 1 teruggestuurd. Er zouden kaartjes aan gezeten hebben, die zaten er echt niet aan. Ik vroeg een foto hoe dat eruit gezien zou hebben, maar ik kreeg geen foto. Alleen een mail over de verzendkosten die ik moest betalen als ik de bh weer terug wilde. Ik moet hem zowiezo betalen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik bestel vol vertrouwen in deze zaak, maar geen enkel vertrouwen terug. Begin er niet aan dus, zeker nu ik meerdere voorvallen lees denk ik, ik ben echt niet gek, er zat geen kaartje aan! Mirjam
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sylvia
|
Na retourneren van een bh werd geconstateerd dat deze gewassen zou zijn en dat er geen kaartjes bij zaten. Dit is allebei niet het geval, maar wat kun je bewijzen als het product niet meer in je bezit is. Voor het terugzenden moet je ook nog zelf de kosten voor je rekening nemen! Nog nooit zo’n slechte service ondervonden en ik raad ook niemand aan hier iets te bestellen. Bah, wat voel ik me onterecht behandeld!
57 Reviews Plaats review
Saarloos Irma
|1,5 week geleden n badpak besteld wat nog niet is aangekomen. Mail response GEEN REACTIE. BELLEN: dat t nog besteld moest worden ( nota bene 3 dagen nadat ik besteld had) hele slechte service en ik zit zonder badpak op vakantie !!’
Liliya
|Ik heb 2 retours van Annadiva bestellingen in juli gehad en beide ervaringen waren niet fijn .
1) eerst retour was gedaan door de maat probleem ( te klein ). Volgens de website , Annadiva heeft afspraken met UPS om goedkoper retour zendingen te organiseren maar niet elke UPS punt is hoogte over de afspraken dus uiteindelijk ik heb 7 euro voor de retour zending met PostNL betaald.
2) ivm met de ervaring van mijn eerst retour heb ik gevraagd om de bestelling met de producten van groter maat annuleren . Annadiva mederwerkers hebben wel netjes gereageerd over de probleem met de eerste retour maar ik wilde in iedere geval de tweede bestelling gewoon annuleren . De bestelling was gestopped en het was via e-mail bevestigd maar over paar dagen door de fout in Annadiva systeem was het nog verstuurd . Op 14 juli kwam de bestelling aan de ophaalpunt PostNL. Ik had een lange e-mail wisseling met Annadiva ( in totaal meer dan 15 e-mails en bijna 3 weken duurde het proces ) over de pakket en ik moest meerdere keren de herinneringen over de pakket en de terug betaling sturen . Helaas de pakket was niet netjes opgehaald in the PostNL punt en ik moest zelf aan deze punt gaan en het regelen dat ze versturen het pakket terug . Zonder mijn opvolging ik weet niet hoelang de retour zou duren . In deze geval ik vind dat de winkel zelf moest goed de retour opvolgen en zo snel mogelijk de geld terug versturen omdat het was niet een fout van de klant .
DvM
|Helaas niet goed mijn klacht opgelost.
Op advies verkoopster 1 maat kleiner van omvang BH te nemen dan gebruikelijk. Echter blijkt veel te strak!
Striemen op lichaam
Terug geweest, maar wordt niets aan gedaan helaas….
Mirjam de reus
|BESTEL HIER NIET. Bij mij hetzelfde, 1 bh gehouden, 1 teruggestuurd. Er zouden kaartjes aan gezeten hebben, die zaten er echt niet aan. Ik vroeg een foto hoe dat eruit gezien zou hebben, maar ik kreeg geen foto. Alleen een mail over de verzendkosten die ik moest betalen als ik de bh weer terug wilde. Ik moet hem zowiezo betalen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ik bestel vol vertrouwen in deze zaak, maar geen enkel vertrouwen terug. Begin er niet aan dus, zeker nu ik meerdere voorvallen lees denk ik, ik ben echt niet gek, er zat geen kaartje aan! Mirjam
Sylvia
|Na retourneren van een bh werd geconstateerd dat deze gewassen zou zijn en dat er geen kaartjes bij zaten. Dit is allebei niet het geval, maar wat kun je bewijzen als het product niet meer in je bezit is. Voor het terugzenden moet je ook nog zelf de kosten voor je rekening nemen! Nog nooit zo’n slechte service ondervonden en ik raad ook niemand aan hier iets te bestellen. Bah, wat voel ik me onterecht behandeld!