Zeer onvriendelijke mensen werkzaam in deze apotheek. Blijven achterin zitten of komen naar de toonbank zonder begroeting en gaan dan alvorens mensen te helpen eerst achter de computer werken. Na ongeveer 10min maken ze oogcontact en mag je je woord doen.
Heel veel medicatie ook niet op voorraad, dan word je afhankelijk van bestellingen met een wachttijd langer dan drie dagen, of mededeling dat het geneesmiddel niet meer leverbaar is. Geen contact hierover gezocht met patiënt of huisarts. Geen moeite doen voor alternatief van geneesmiddel. Personeel komt geïrriteerd over , en praat zelfs met licht agressieve toon en totaal niet oplossend vermogend. Legt direct de schuld bij de huisarts neer.
Medicijn is er niet, is niet meer leverbaar dus dan houd het op voor de patiënt aldus het personeel van deze apotheek. Geen oplossing en patiënt moet het maar zelf zien te regelen bij eventueel een andere apotheek word er dan medegedeeld.
Geen andere woorden voor dan: waardeloos en zeer onvriendelijke apotheek!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Rivieren Alphega apotheek
|
Slechte en trage service
Lang wachten zonder directe aanleiding
Verkeerde dosering / hoeveelheid
Niet serieus genomen worden als je ze op hun fouten wijst
Meestal moet je lang wachten op een herhalingsrecept, door drukte, maar ook als het rustig is, men moet vaak flink zoeken en/of aan collega's vragen. Ze zijn wel correct.
Toen mijn medicatie niet op voorraad was (wat de afgelopen jaren voortdurend veranderd) kreeg ik te horen dat mijn medicatie zeer duur is. Alsof ik dat niet weet, vond het denigrerend en moralistisch.
205 Reviews Plaats review
Anoniem
|Zeer onvriendelijke mensen werkzaam in deze apotheek. Blijven achterin zitten of komen naar de toonbank zonder begroeting en gaan dan alvorens mensen te helpen eerst achter de computer werken. Na ongeveer 10min maken ze oogcontact en mag je je woord doen.
Heel veel medicatie ook niet op voorraad, dan word je afhankelijk van bestellingen met een wachttijd langer dan drie dagen, of mededeling dat het geneesmiddel niet meer leverbaar is. Geen contact hierover gezocht met patiënt of huisarts. Geen moeite doen voor alternatief van geneesmiddel. Personeel komt geïrriteerd over , en praat zelfs met licht agressieve toon en totaal niet oplossend vermogend. Legt direct de schuld bij de huisarts neer.
Medicijn is er niet, is niet meer leverbaar dus dan houd het op voor de patiënt aldus het personeel van deze apotheek. Geen oplossing en patiënt moet het maar zelf zien te regelen bij eventueel een andere apotheek word er dan medegedeeld.
Geen andere woorden voor dan: waardeloos en zeer onvriendelijke apotheek!!
Klant van Rivieren Alphega apotheek
|Slechte en trage service
Lang wachten zonder directe aanleiding
Verkeerde dosering / hoeveelheid
Niet serieus genomen worden als je ze op hun fouten wijst
Klant van Rivieren Alphega apotheek
|Meestal moet je lang wachten op een herhalingsrecept, door drukte, maar ook als het rustig is, men moet vaak flink zoeken en/of aan collega's vragen. Ze zijn wel correct.
Klant van Rivieren Alphega apotheek
|Het is vaak een beetje een chaos.. De medewerkers praten ook veel en hard met elkaar wat de gasten soms een ongastvrij gevoel kan geven..
Klant van Rivieren Alphega apotheek
|Toen mijn medicatie niet op voorraad was (wat de afgelopen jaren voortdurend veranderd) kreeg ik te horen dat mijn medicatie zeer duur is. Alsof ik dat niet weet, vond het denigrerend en moralistisch.