Gisteren 15 februari naar apotheek met medicatie van arts clicker tegen benauwheid na longonderzoek duidelijk uitleg gekregen door arts is een clicker zonder tube gebruik. (clicker stond duidelijk op recept )
Medewerkster komt met inhaler met tube dus ik zeg dat is niet de juiste medicatie waarop reactie dame o ja is de verkeerde medicatie maar de juiste ga ik voor u bestellen en is morgen in huis.
Vandaag 16 februari om 15.00 uur medicatie ophalen krijg weer dezelfde verkeerde medicatie als op 15 februari.
Vraag om recept van arts waar duidelijk clicker op staat maar recept is zoek.
Het is toch wel erg dat je als klant moet controleren of je wel de juiste medicatie krijgt het gaat wel over gezondheid !
Ga nu het weekend in zonder medicatie.
Sinds er veel met uitzendkrachten wordt gewerkt is het een grote puinhoop bij Boots Beethoven.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rob de Rooij
|
Uitermate slechte dienstverlening, gekenschetst door:
1. er wordt op geen enkele wijze naar behoren gecommuniceerd per telefoon of per email..
2. zelfs als Boots call center medewerkers de Beethoven apotheek bellen wordt die niet opgenomen.
3. terugbellen door apotheek wordt beloofd maar niet uitgevoerd.
4. herhaalreceptendienst, door Boots zelf geïnitieerd, wordt slecht uitgevoerd.
5. bestellen van medicijnen duurt soms heel erg lang.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Vick
|
Medicijnen nooit op voorraad. Duurt 2 dgn.
Bij voorbaat wordt al gezegd dat niks op voorraad is. Na lang aandringen gaat iemand kijken en dan blijkt soms dat ze toch nog wat hebben.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Boots apotheek Beethoven
|
Ik haalde geen medicijnen voor mijzelf, maar een nazending voor mijn vrouw
Wachttijden zijn lang. Medicijnen zijn nooit op voorraad. Er wordt met weinig interesse geluisterd, m.u.v. de medewerkster die advies geeft over lichaams-verzorgingsproducten zonder recept.
275 Reviews Plaats review
R J Pot
|Gisteren 15 februari naar apotheek met medicatie van arts clicker tegen benauwheid na longonderzoek duidelijk uitleg gekregen door arts is een clicker zonder tube gebruik. (clicker stond duidelijk op recept )
Medewerkster komt met inhaler met tube dus ik zeg dat is niet de juiste medicatie waarop reactie dame o ja is de verkeerde medicatie maar de juiste ga ik voor u bestellen en is morgen in huis.
Vandaag 16 februari om 15.00 uur medicatie ophalen krijg weer dezelfde verkeerde medicatie als op 15 februari.
Vraag om recept van arts waar duidelijk clicker op staat maar recept is zoek.
Het is toch wel erg dat je als klant moet controleren of je wel de juiste medicatie krijgt het gaat wel over gezondheid !
Ga nu het weekend in zonder medicatie.
Sinds er veel met uitzendkrachten wordt gewerkt is het een grote puinhoop bij Boots Beethoven.
Rob de Rooij
|Uitermate slechte dienstverlening, gekenschetst door:
1. er wordt op geen enkele wijze naar behoren gecommuniceerd per telefoon of per email..
2. zelfs als Boots call center medewerkers de Beethoven apotheek bellen wordt die niet opgenomen.
3. terugbellen door apotheek wordt beloofd maar niet uitgevoerd.
4. herhaalreceptendienst, door Boots zelf geïnitieerd, wordt slecht uitgevoerd.
5. bestellen van medicijnen duurt soms heel erg lang.
Vick
|Medicijnen nooit op voorraad. Duurt 2 dgn.
Bij voorbaat wordt al gezegd dat niks op voorraad is. Na lang aandringen gaat iemand kijken en dan blijkt soms dat ze toch nog wat hebben.
Klant van Boots apotheek Beethoven
|Ik haalde geen medicijnen voor mijzelf, maar een nazending voor mijn vrouw
Klant van Boots apotheek Beethoven
|Wachttijden zijn lang. Medicijnen zijn nooit op voorraad. Er wordt met weinig interesse geluisterd, m.u.v. de medewerkster die advies geeft over lichaams-verzorgingsproducten zonder recept.