Slechte communicatie. In principe kan er niks worden geretourneerd. Koop daar geen lamp!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ferry
|
Klant is niet geïnformeerd over beleid van retourneren. In principe kan bijna alles niet geretourneerd worden. Waardeloze communicatie. Verkoop staat op 1, maar retour en service onderaan.
Van retourzending uitgesloten :
Speciaal voor u bestelde artikelen & op maat gemaakte artikelen. Denk hierbij o.a. aan banken, eetkamertafels, eetkamerfauteuils, relaxfauteuils. In principe mag u niets retourneren wat wij niet direct uit de voorraad kunnen leveren.
Glazen meubel producten waarvan de sticker is verwijderd.
Olielampen die gebruikt zijn. Het retour product moet ongebruikt zijn, en in de originele staat te worden aangeleverd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alice Nijboer
|
Zo enthousiast ik was over de winkel Ammarens zo des te meer ben ik heel erg terleurgesteld in deze winkel. Heel erg jammer en kwalijk dat ze hun klanten leugenaars noemen.Hiermee kan ik helaas geen goede reclame over hun vertellen en aangezien ik in een heel groot bedrijf werk,( zeker 10.000 mensen) zal ik zeker Ammarens niet meer bij al mijn collega’s vrienden en kennissen adviseren.Waarom niet? Omdat zij niet niet netjes een klacht kunnen oplossen. Waarom ze hun klanten een leugenaar noemen is mij een raadsel. Ik had helaas de aankoopbonnen niet meer,maar op hun advies kon ik dan een bankafschrift naar hun toe mailen. Dat heb ik gedaan. Maar nu zegt de eigenaar dat het bedrag op mijn afschrift alles zou kunnen zijn.( Dus lieg ik volgens hun).Maar helaas heb ik wel een aankoop bij hun gedaan.(achteraf met veel spijt natuurlijk)Maar elke goede bedrijf kan toch in hun boekhouding of in hun archief inzien welke producten zij hebben verkocht ?Op vele adviezen (waaraan ik het verhaal heb verteld) raden mensen mij aan om zoiets als Kassa in te schakelen.En vele spreken over schande hoe ze met hun klanten omgaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willem
|
Geeft totaal geen service als producten defect gaan.
6 Reviews Plaats review
Karel
|Slechte communicatie
Ferry Kroeze
|Slechte communicatie. In principe kan er niks worden geretourneerd. Koop daar geen lamp!
Ferry
|Klant is niet geïnformeerd over beleid van retourneren. In principe kan bijna alles niet geretourneerd worden. Waardeloze communicatie. Verkoop staat op 1, maar retour en service onderaan.
Van retourzending uitgesloten :
Speciaal voor u bestelde artikelen & op maat gemaakte artikelen. Denk hierbij o.a. aan banken, eetkamertafels, eetkamerfauteuils, relaxfauteuils. In principe mag u niets retourneren wat wij niet direct uit de voorraad kunnen leveren.
Glazen meubel producten waarvan de sticker is verwijderd.
Olielampen die gebruikt zijn. Het retour product moet ongebruikt zijn, en in de originele staat te worden aangeleverd.
Alice Nijboer
|Zo enthousiast ik was over de winkel Ammarens zo des te meer ben ik heel erg terleurgesteld in deze winkel. Heel erg jammer en kwalijk dat ze hun klanten leugenaars noemen.Hiermee kan ik helaas geen goede reclame over hun vertellen en aangezien ik in een heel groot bedrijf werk,( zeker 10.000 mensen) zal ik zeker Ammarens niet meer bij al mijn collega’s vrienden en kennissen adviseren.Waarom niet? Omdat zij niet niet netjes een klacht kunnen oplossen. Waarom ze hun klanten een leugenaar noemen is mij een raadsel. Ik had helaas de aankoopbonnen niet meer,maar op hun advies kon ik dan een bankafschrift naar hun toe mailen. Dat heb ik gedaan. Maar nu zegt de eigenaar dat het bedrag op mijn afschrift alles zou kunnen zijn.( Dus lieg ik volgens hun).Maar helaas heb ik wel een aankoop bij hun gedaan.(achteraf met veel spijt natuurlijk)Maar elke goede bedrijf kan toch in hun boekhouding of in hun archief inzien welke producten zij hebben verkocht ?Op vele adviezen (waaraan ik het verhaal heb verteld) raden mensen mij aan om zoiets als Kassa in te schakelen.En vele spreken over schande hoe ze met hun klanten omgaan.
Willem
|Geeft totaal geen service als producten defect gaan.