Nieuwe Suzuki S-cross gekocht in sept 2017. Bij de kleine beurt in sep 2018 meldde men al dat het profiel van alle vier de banden slecht begon te worden. Feb 2019 waren ze helemaal op. De achterbanden waren helemaal schuin afgesleten. Na enige discussie zijn de achterbanden op kosten van Freeroad vervangen. Nu, ruim een jaar later weer precies hetzelfde verhaal. Freeroad geeft nu niet thuis. Volgens hen is er niks aan de hand met de auto en is het normaal dat achterbanden sneller slijter dan voorbanden en dat het schuin afslijten ook normaal is. Ik rij slechts 12000 km per jaar, ik heb dit nog nooit meegemaakt in mijn 30 jaar rij ervaring met veel verschillende merken en types. Op internet staat op diverse plekken dat de S Cross een probleem heeft met kromme achterassen. Deze opmerking werd mijns inziens gewoon terzijde geschoven. Het komt er op neer dat ik elk jaar bij Suzuki Freeroad meer dan 1000 euro kwijt ben aan 4 nieuwe banden. Ik ben heel erg teleurgesteld hoe ze omgaan met dit probleem en met de klant.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Cees van Veenendaal
|
Goede sevice Goede ontvangst, duidelijk houdt zich aan afspraak
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Valse beloften en slechte afspraken Ze beloven dingen en komen dat niet zo. Ze leveren andere dingen af dan dat je als accesoire bij je auto besteld hebt. Daarna zouden ze contact opnemen om missende onderdelen alsnog te monteren. maar dat gebeurde niet....
4.5
0
1
Trendbox Panel
|
Servicegerichte organisatie met de klant goed in beeld. Denk goed mee met de klant, en proberen binnen de beperkte mogelijkheden van de branche passende voorstellen te doen. Niet bang om voorstellen aan te passen als dat achteraf nodig blijkt. Flexibel.
5 Reviews Plaats review
Johan
|Nieuwe Suzuki S-cross gekocht in sept 2017. Bij de kleine beurt in sep 2018 meldde men al dat het profiel van alle vier de banden slecht begon te worden. Feb 2019 waren ze helemaal op. De achterbanden waren helemaal schuin afgesleten. Na enige discussie zijn de achterbanden op kosten van Freeroad vervangen. Nu, ruim een jaar later weer precies hetzelfde verhaal. Freeroad geeft nu niet thuis. Volgens hen is er niks aan de hand met de auto en is het normaal dat achterbanden sneller slijter dan voorbanden en dat het schuin afslijten ook normaal is. Ik rij slechts 12000 km per jaar, ik heb dit nog nooit meegemaakt in mijn 30 jaar rij ervaring met veel verschillende merken en types. Op internet staat op diverse plekken dat de S Cross een probleem heeft met kromme achterassen. Deze opmerking werd mijns inziens gewoon terzijde geschoven. Het komt er op neer dat ik elk jaar bij Suzuki Freeroad meer dan 1000 euro kwijt ben aan 4 nieuwe banden. Ik ben heel erg teleurgesteld hoe ze omgaan met dit probleem en met de klant.
Cees van Veenendaal
|Goede sevice
Goede ontvangst, duidelijk houdt zich aan afspraak
Trendbox Panel
|Valse beloften en slechte afspraken
Ze beloven dingen en komen dat niet zo. Ze leveren andere dingen af dan dat je als accesoire bij je auto besteld hebt. Daarna zouden ze contact opnemen om missende onderdelen alsnog te monteren. maar dat gebeurde niet....
Trendbox Panel
|Servicegerichte organisatie met de klant goed in beeld.
Denk goed mee met de klant, en proberen binnen de beperkte mogelijkheden van de branche passende voorstellen te doen. Niet bang om voorstellen aan te passen als dat achteraf nodig blijkt. Flexibel.