In eerste instantie ging alles goed. Na de koop bij het afhalen van de auto hoorde ik dat de mobiliteitspas niet gratis was. Ik wilde de pas graag kopen en bij de receptie blijkt dat de pas wel 1 jaar gratis is. Jammer want verder zijn wij tevreden klanten. Ook door dit incident zal ik niet weg blijven. Wij kregen wel veel extra. zoals een volle tank.
8.0
De klantgerichtheid
De uitstraling
De service
De communicatie
Klant van Broekhuis Almere
|
Bij toeval kwamen wij bij dit bedrijf terecht en wij werden zeer correct te woord gestaan door een van de verkopers. Al onze vragen werden serieus genomen (ook al kwamen wij in eerste instantie alleen om te kijken).
Uiteindelijk resulteerde dit toch tot een aankoop!
9.0
De communicatie
De uitstraling
De service
De prijs
De klantgerichtheid
Klant van Broekhuis Almere
|
Prima ervaring
10
De klantgerichtheid
De prijs
De service
De uitstraling
De communicatie
Klant van Broekhuis Almere
|
Kort, duidelijk en persoonsgerichte informatie verstrekking.
9 Reviews Plaats review
Klant van Broekhuis Almere
|goed, mooi inruil aanbod en mooie occasion
Klant van Broekhuis Almere
|In eerste instantie ging alles goed. Na de koop bij het afhalen van de auto hoorde ik dat de mobiliteitspas niet gratis was. Ik wilde de pas graag kopen en bij de receptie blijkt dat de pas wel 1 jaar gratis is. Jammer want verder zijn wij tevreden klanten. Ook door dit incident zal ik niet weg blijven. Wij kregen wel veel extra. zoals een volle tank.
Klant van Broekhuis Almere
|Bij toeval kwamen wij bij dit bedrijf terecht en wij werden zeer correct te woord gestaan door een van de verkopers. Al onze vragen werden serieus genomen (ook al kwamen wij in eerste instantie alleen om te kijken).
Uiteindelijk resulteerde dit toch tot een aankoop!
Klant van Broekhuis Almere
|Prima ervaring
Klant van Broekhuis Almere
|Kort, duidelijk en persoonsgerichte informatie verstrekking.