Echt een verschrikkelijk bedrijf de service is echt heel slecht als je eenmaal je bank hebt word je echt slecht behandeld ze zeggen dat ze je bank repareren maar komt vervolgens terug weken verder en er is niks aan gedaan ik zou het echt niemand aanraden om hier te kopen
2.0
martijn
|
Wat een waardeloos bedrijf kwa bezorgen en klanten service.
Men ouders hebben gisteren hun nieuw bankstel en bijpassende stoel bezorgt gekregen.
Tijdens het bezorgen stoten ze een oude crystalen vaas/schaal van het dressoir af.
Kapot natuurlijk de bezorgers kijken nog niet op of om of zeggen geen sorry.
Ja in jullie algemene voorwaarden staat dat jullie niet verantwoordelijk zijn voor schade in de woning maar dan nog.
Een klein beetje uitkijken zou fijn zijn stelletje eikels.
2.0
Hennie
|
Wat een slechte kwaliteit die ze leveren. In juli 2023 een bank geleverd gekregen, na een paar weken al een “deuk” in het zitgedeelte van de bank. Na veel gebel en gemail iemand langs geweest en die mij doodleuk meedeelde dat dat normaal was en dat hij er niets aan kon doen. Later nog met de klantenservice contact gehad, die liet mij niet eens uitpraten. Kortom, koop je meubels maar ergens anders!
1.0
Fleur
|
WAARSCHUWING ⚠️ Koop nooit bij WOONSQUARE! Zeer KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. In augustus 2023 hebben wij het voorlopige koopcontract van ons nieuwe huis getekend. Wij zijn mede op de mooie inrichting van het huis gevallen, waarvan een okergele bank een onderdeel van was. Wij wilden dus ook okergele banken.
Na een lange zoektocht op internet zijn wij toch maar naar woonboulevards gegaan en uiteindelijk bij Woonsquare uitgekomen. Wij werden die 28 oktober 2023 hartelijk ontvangen met taart. De verkoper, een jongeman, heeft ons leuk geholpen. De okergele banken stonden in de showroom en hij heeft onze keuze aan een heel vriendelijke mevrouw achter de balie doorgegeven. Zij ging de banken bestellen. Zij heeft onze naam- en adresgegevens opgenomen en gevraagd of wij de banken nog wilden laten behandelen tegen vlekken (nee) kosten 200 euro(!) en of het bezorgd moest worden (ja), tegen helaas extra kosten van 125 euro(!). Daarna vroeg de mevrouw ons het uitgedraaide koopcontract te ondertekenen, na controle van naam en adres. Deze koopovereenkomst heb ik te goeder trouw ondertekend. Wij wisten niet hoe de banken heetten of wat de omschrijving van de banken waren en gingen ervan uit dat de mevrouw aan de balie dat allemaal wist en goed had ingevoerd. Op die bewuste middag heeft mijn man nog wat foto's gemaakt van de okergele banken in de showroom om aan onze vrienden en kennissen te laten zien.
Op 12 maart 2024 kwam een vrachtwagen van WOONSQUARE conform afspraak voor rijden. Een van de twee bezorgers belde aan en ik moest eerst het resterende bedrag betalen. Dit ook weer te goeder trouw gedaan. Hierna werden de banken in de woonkamer in verpakking afgeleverd. De bezorgers en ik hebben ze samen uitgepakt om te kijken of er beschadigingen waren. Gaandeweg vond ik de banken een rare kleur hebben. Ik keek nog een keer goed en zag tot mijn verbijstering dat het niet de okergele banken waren, maar een soort beigekleurige banken. Ik heb dit direct gemeld aan een van de bezorgers. Hij ging direct het koopcontract en de afleverbon checken en die kwamen overeen. Ik vroeg de bezorger de banken weer mee te nemen, maar hij gaf aan dat de banken nu van mij waren, omdat ik ervoor betaald had. Hij gaf aan dat ik dit online bij Woonsquare middels een klacht/servicemelding moest melden en dat de banken dan voor de juiste kleur banken omgeruild zou worden. In de tussentijd mocht ik gewoon van de banken gebruik maken. De bezorger heeft nog een aantekening gemaakt op de afleverbon hierover. Ik heb dezelfde dinsdag 12 maart een melding gemaakt bij WOONSQUARE. Twee dagen kreeg ik bericht dat er volgens het koopcontract geleverd was en dat WOONSQUARE de melding NIET verder in behandeling kon nemen.
De mevrouw aan de balie van WOONSQUARE heeft dus een foutieve bestelling gedaan.
Ik heb nog voorgesteld de geleverde banken te willen omruilen voor het okergele showroommodel. Daar wilde WOONSQUARE niets van weten en bleven vasthouden aan het getekende koopcontract. Sterker nog, ik kreeg een voorstel voor nieuwe banken voor 1.295 euro(!).
Dus mijn advies: doe GEEN zaken met WOONSQUARE. Het is een uiterst KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. Ze zijn niet bereid om mee te denken en voor beide partijen tot een passende oplossing te komen. Zegt het voort!!
1.0
Rachid El Messaoudi
|
Dit zijn grote ***!! Als je de winkel binnen loopt beloven ze van alles! Kreeg in de winkel te horen dat het maximaal 8 weken kan duren voordat onze bank wordt geleverd. Na 8 weken te hebben gebeld kregen we te horen dat het nog eens 10 weken ging duren! Nadat ik vroeg om een oplossing werd mij een een 2e handse bank aangeboden. Die moest ik wel even zelf ophalen en ik moest de nieuwe bank even volledig komen betalen!!!! Belachelijk en schandalig bedrijf dit!!! Wees aub gewaarschuwd!
181 Reviews Plaats review
Tam
|Echt een verschrikkelijk bedrijf de service is echt heel slecht als je eenmaal je bank hebt word je echt slecht behandeld ze zeggen dat ze je bank repareren maar komt vervolgens terug weken verder en er is niks aan gedaan ik zou het echt niemand aanraden om hier te kopen
martijn
|Wat een waardeloos bedrijf kwa bezorgen en klanten service.
Men ouders hebben gisteren hun nieuw bankstel en bijpassende stoel bezorgt gekregen.
Tijdens het bezorgen stoten ze een oude crystalen vaas/schaal van het dressoir af.
Kapot natuurlijk de bezorgers kijken nog niet op of om of zeggen geen sorry.
Ja in jullie algemene voorwaarden staat dat jullie niet verantwoordelijk zijn voor schade in de woning maar dan nog.
Een klein beetje uitkijken zou fijn zijn stelletje eikels.
Hennie
|Wat een slechte kwaliteit die ze leveren. In juli 2023 een bank geleverd gekregen, na een paar weken al een “deuk” in het zitgedeelte van de bank. Na veel gebel en gemail iemand langs geweest en die mij doodleuk meedeelde dat dat normaal was en dat hij er niets aan kon doen. Later nog met de klantenservice contact gehad, die liet mij niet eens uitpraten. Kortom, koop je meubels maar ergens anders!
Fleur
|WAARSCHUWING ⚠️ Koop nooit bij WOONSQUARE! Zeer KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. In augustus 2023 hebben wij het voorlopige koopcontract van ons nieuwe huis getekend. Wij zijn mede op de mooie inrichting van het huis gevallen, waarvan een okergele bank een onderdeel van was. Wij wilden dus ook okergele banken.
Na een lange zoektocht op internet zijn wij toch maar naar woonboulevards gegaan en uiteindelijk bij Woonsquare uitgekomen. Wij werden die 28 oktober 2023 hartelijk ontvangen met taart. De verkoper, een jongeman, heeft ons leuk geholpen. De okergele banken stonden in de showroom en hij heeft onze keuze aan een heel vriendelijke mevrouw achter de balie doorgegeven. Zij ging de banken bestellen. Zij heeft onze naam- en adresgegevens opgenomen en gevraagd of wij de banken nog wilden laten behandelen tegen vlekken (nee) kosten 200 euro(!) en of het bezorgd moest worden (ja), tegen helaas extra kosten van 125 euro(!). Daarna vroeg de mevrouw ons het uitgedraaide koopcontract te ondertekenen, na controle van naam en adres. Deze koopovereenkomst heb ik te goeder trouw ondertekend. Wij wisten niet hoe de banken heetten of wat de omschrijving van de banken waren en gingen ervan uit dat de mevrouw aan de balie dat allemaal wist en goed had ingevoerd. Op die bewuste middag heeft mijn man nog wat foto's gemaakt van de okergele banken in de showroom om aan onze vrienden en kennissen te laten zien.
Op 12 maart 2024 kwam een vrachtwagen van WOONSQUARE conform afspraak voor rijden. Een van de twee bezorgers belde aan en ik moest eerst het resterende bedrag betalen. Dit ook weer te goeder trouw gedaan. Hierna werden de banken in de woonkamer in verpakking afgeleverd. De bezorgers en ik hebben ze samen uitgepakt om te kijken of er beschadigingen waren. Gaandeweg vond ik de banken een rare kleur hebben. Ik keek nog een keer goed en zag tot mijn verbijstering dat het niet de okergele banken waren, maar een soort beigekleurige banken. Ik heb dit direct gemeld aan een van de bezorgers. Hij ging direct het koopcontract en de afleverbon checken en die kwamen overeen. Ik vroeg de bezorger de banken weer mee te nemen, maar hij gaf aan dat de banken nu van mij waren, omdat ik ervoor betaald had. Hij gaf aan dat ik dit online bij Woonsquare middels een klacht/servicemelding moest melden en dat de banken dan voor de juiste kleur banken omgeruild zou worden. In de tussentijd mocht ik gewoon van de banken gebruik maken. De bezorger heeft nog een aantekening gemaakt op de afleverbon hierover. Ik heb dezelfde dinsdag 12 maart een melding gemaakt bij WOONSQUARE. Twee dagen kreeg ik bericht dat er volgens het koopcontract geleverd was en dat WOONSQUARE de melding NIET verder in behandeling kon nemen.
De mevrouw aan de balie van WOONSQUARE heeft dus een foutieve bestelling gedaan.
Ik heb nog voorgesteld de geleverde banken te willen omruilen voor het okergele showroommodel. Daar wilde WOONSQUARE niets van weten en bleven vasthouden aan het getekende koopcontract. Sterker nog, ik kreeg een voorstel voor nieuwe banken voor 1.295 euro(!).
Dus mijn advies: doe GEEN zaken met WOONSQUARE. Het is een uiterst KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. Ze zijn niet bereid om mee te denken en voor beide partijen tot een passende oplossing te komen. Zegt het voort!!
Rachid El Messaoudi
|Dit zijn grote ***!! Als je de winkel binnen loopt beloven ze van alles! Kreeg in de winkel te horen dat het maximaal 8 weken kan duren voordat onze bank wordt geleverd. Na 8 weken te hebben gebeld kregen we te horen dat het nog eens 10 weken ging duren! Nadat ik vroeg om een oplossing werd mij een een 2e handse bank aangeboden. Die moest ik wel even zelf ophalen en ik moest de nieuwe bank even volledig komen betalen!!!! Belachelijk en schandalig bedrijf dit!!! Wees aub gewaarschuwd!