vanaf 1 dec. t/m eind eind feb. heb ik na tel overleg met AD mijn abo tijdelijk laten stopzetten ivm verhuizing. Ik moest wel maandelijks 25 euro kosten aftikken. Na 3 maanden stopt opeens mijn abo. Ik heb 75 euro betaald schijnbaar voor het ontvangen van een digitale krant waar ik niets van wist en nooit heb geopend. Klantenservice (roos) denkt totaal niet helpend mee. Als je een abo wilt of bijna laat verlopen wordt je 80x opgebeld maar wanneer je als klant geholpen moet worden word je in de kou gezet. Stelletje boeven zijn het om van hun abonnees te stelen. Ben nu overgestapt naar een andere krant want hier wil ik geen lid blijven! Graag 3 maanden crediteren!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bryan
|
Via straat verkopers die je een abonnement proberen aan te praten ben ik opgelicht. Mij werd verteld dat het om een maandabonnement zou gaan, die ik desnoods na deze maand weer op kond zeggen. Toen ik een email kreeg ter bevestigen van mijn abonnement zag ik dat ik ineens een jaarabonnement heb gekregen. Probeerde het meteen stop te zeggen, maar dit gaat ook met moeite
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nicky
|
Inmiddels 2 weken een abonnement en pas 2x een krant mogen ontvangen. Dit terwijl ik heb aangegeven elke dag de krant wil ontvangen. Helaas blijkt dat toch te lastig te zijn en zal derhalve m’n abonnement weer opzeggen bij ze. Als je hierover belt zeggen ze “wij kunnen er niks aan doen”, maar de jongen die hier de krant loopt is m’n neefje, dus hij zal ze niet achterover drukken..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Qua nieuws is er veel variatie, maar daarmee komt ook een helehoop onzin nieuws mee. Daarbij interesseert het mij bijvoorbeeld geen hol dat Jan Smit weer een nieuwe vrouw heeft. Vervolgens gebeld om mijn digitale abonnement op te zeggen, omdat dit NERGENS ONLINE KON, word ik als een stuk stront behandeld door de medewerker die ook nog eens weigerde zijn achternaam te geven omdat er maar 1 iemand met zijn naam daar werkte. Nadat ze zeiden dat ik nog 1 maand opzegtermijn had, vroeg ik hoeveel maanden ik nog moest dokken. Dat waren er 3???? Nou was het 5 euro per maand en had ik totaal geen zin meer om met een bijdehante medewerker te bellen, dus vond ik het allemaal wel best. Maar dit is natuurlijk enorm veel onzin. Ik hoef niks meer met het AD te maken te hebben. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hoogendijk
|
slechte bezorging , zelf bij een vast abonnement komt er geen krant omdat de distribiteur het onveilig vind hier denke dat het in amsterdam of rotterdam onveiliger is .
Geef die maan iet s extras dan kan hij de krant met de auto bezorgen ga zo door nog even en er bestaat geen algemeen dagblad meer
19 Reviews Plaats review
Dennis
|vanaf 1 dec. t/m eind eind feb. heb ik na tel overleg met AD mijn abo tijdelijk laten stopzetten ivm verhuizing. Ik moest wel maandelijks 25 euro kosten aftikken. Na 3 maanden stopt opeens mijn abo. Ik heb 75 euro betaald schijnbaar voor het ontvangen van een digitale krant waar ik niets van wist en nooit heb geopend. Klantenservice (roos) denkt totaal niet helpend mee. Als je een abo wilt of bijna laat verlopen wordt je 80x opgebeld maar wanneer je als klant geholpen moet worden word je in de kou gezet. Stelletje boeven zijn het om van hun abonnees te stelen. Ben nu overgestapt naar een andere krant want hier wil ik geen lid blijven! Graag 3 maanden crediteren!
Bryan
|Via straat verkopers die je een abonnement proberen aan te praten ben ik opgelicht. Mij werd verteld dat het om een maandabonnement zou gaan, die ik desnoods na deze maand weer op kond zeggen. Toen ik een email kreeg ter bevestigen van mijn abonnement zag ik dat ik ineens een jaarabonnement heb gekregen. Probeerde het meteen stop te zeggen, maar dit gaat ook met moeite
Nicky
|Inmiddels 2 weken een abonnement en pas 2x een krant mogen ontvangen. Dit terwijl ik heb aangegeven elke dag de krant wil ontvangen. Helaas blijkt dat toch te lastig te zijn en zal derhalve m’n abonnement weer opzeggen bij ze. Als je hierover belt zeggen ze “wij kunnen er niks aan doen”, maar de jongen die hier de krant loopt is m’n neefje, dus hij zal ze niet achterover drukken..
Anoniem
|Qua nieuws is er veel variatie, maar daarmee komt ook een helehoop onzin nieuws mee. Daarbij interesseert het mij bijvoorbeeld geen hol dat Jan Smit weer een nieuwe vrouw heeft. Vervolgens gebeld om mijn digitale abonnement op te zeggen, omdat dit NERGENS ONLINE KON, word ik als een stuk stront behandeld door de medewerker die ook nog eens weigerde zijn achternaam te geven omdat er maar 1 iemand met zijn naam daar werkte. Nadat ze zeiden dat ik nog 1 maand opzegtermijn had, vroeg ik hoeveel maanden ik nog moest dokken. Dat waren er 3???? Nou was het 5 euro per maand en had ik totaal geen zin meer om met een bijdehante medewerker te bellen, dus vond ik het allemaal wel best. Maar dit is natuurlijk enorm veel onzin. Ik hoef niks meer met het AD te maken te hebben. ***
Hoogendijk
|slechte bezorging , zelf bij een vast abonnement komt er geen krant omdat de distribiteur het onveilig vind hier denke dat het in amsterdam of rotterdam onveiliger is .
Geef die maan iet s extras dan kan hij de krant met de auto bezorgen ga zo door nog even en er bestaat geen algemeen dagblad meer