Vorige week een storing gemeld, dag later kwam de service monteur hij wist binnen 5 min het probleem te verhelpen, een zeer goede ervaring top
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Vermaat
|
We hebben een paar jaar geleden een nieuwe ketel gekocht met onderhoudsabonnement
Echter elk jaar veel kosten , onduidelijke monteurs die constant werken met de telefoon aan hun oor
Heel ontevreden
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ED
|
Fors betalen voor een onderhoudsbeurt waarbij vrijwel niets wordt gedaan (zijn er de hele tijd bij gebleven). Monteur die volgens eigen zeggen geen kennis heeft van Atag (!!!), om te beginnen niet weet hoe de ketel open moet, waterdruk te hoog bijvult, in het wilde weg op alle knoppen drukt en daardoor alles met verkeerde instellingen achterlaat. En als klap op de vuurpijl: de mantel niet terug vastschroeft. Losse schroeven én zijn schroevendraaier vonden we later terug bovenop de droger. Het enige wat wel goed werkte was het pinapparaat voor €109. Twee klachtmails gestuurd (ook met de vraag wat je nu eigenlijk behoort te krijgen bij een onderhoudsbeurt) en HanVos reageert daar het geheel niet op. Logisch, want ze zijn natuurlijk gigantisch door de mand gevallen. WEES GEWAARSCHUWD.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
kusters
|
slechte service en een onsympathieke monteur
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
O honcoop
|
Vorige week zijn ze voor onderhoud van mij cv ketel geweest wel afgekeurd ik heb toen besloten om een andre aan te schaffen ging heel vlot want drie dagen later was het allemaal rond vriendelijke medewerkers behulpzaam alles netjes achter gelaten ga zo door
13 Reviews Plaats review
Hanvos Warmtetechniek
|Vorige week een storing gemeld, dag later kwam de service monteur hij wist binnen 5 min het probleem te verhelpen, een zeer goede ervaring top
Vermaat
|We hebben een paar jaar geleden een nieuwe ketel gekocht met onderhoudsabonnement
Echter elk jaar veel kosten , onduidelijke monteurs die constant werken met de telefoon aan hun oor
Heel ontevreden
ED
|Fors betalen voor een onderhoudsbeurt waarbij vrijwel niets wordt gedaan (zijn er de hele tijd bij gebleven). Monteur die volgens eigen zeggen geen kennis heeft van Atag (!!!), om te beginnen niet weet hoe de ketel open moet, waterdruk te hoog bijvult, in het wilde weg op alle knoppen drukt en daardoor alles met verkeerde instellingen achterlaat. En als klap op de vuurpijl: de mantel niet terug vastschroeft. Losse schroeven én zijn schroevendraaier vonden we later terug bovenop de droger. Het enige wat wel goed werkte was het pinapparaat voor €109. Twee klachtmails gestuurd (ook met de vraag wat je nu eigenlijk behoort te krijgen bij een onderhoudsbeurt) en HanVos reageert daar het geheel niet op. Logisch, want ze zijn natuurlijk gigantisch door de mand gevallen. WEES GEWAARSCHUWD.
kusters
|slechte service en een onsympathieke monteur
O honcoop
|Vorige week zijn ze voor onderhoud van mij cv ketel geweest wel afgekeurd ik heb toen besloten om een andre aan te schaffen ging heel vlot want drie dagen later was het allemaal rond vriendelijke medewerkers behulpzaam alles netjes achter gelaten ga zo door