Hans wil ik graag mijn positieve ervaring met HanVos Warmtetechniek delen. Dit bedrijf, met meer dan 25 jaar ervaring, heeft onlangs bij mij onderhoud laten doen. Het team van HanVos werkte professioneel en efficiënt, en de onderhoud verliep soepel. Ik waardeer vooral hun uitgebreide kennis en klantgerichte benadering. Ik beveel HanVos Warmtetechniek dan ook van harte aan voor iedereen.
hanvoscvketels.nl
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ronald
|
Maandelijks betalen wij een vast bedrag voor onderhoud wat elke 2 jaar uitgevoerd zou moeten worden. Echter januari 2024 had dit moeten gebeuren. Tot op heden nog niet gebeurd. Dan na vele mails, telefoontjes etc. Komt er dan uiteindelijk een monteur (wel een paar uur te laat) Deze komt binnen en kijkt naar de CV. Zonder te openen geeft hij aan, ik moet diverse onderdelen gaan vervangen. Deze heb ik niet bij me. Ik moet er een nieuwe afspraak voor maken. Ten eerste hoe weet je wat je nodig hebt zonder te openen? En als er vaste onderdelen vervangen moeten worden waarom heb je deze niet bij je als je voor onderhoud komt bij een vaste klant en dus ook de gegevens hebt van de ketel. Vervolgens het afzuigsysteem wat naast de cv hangt maakt een hoop geluid en we hadden gevraagd hier direct naar te kijken. Ook hierin zonder te openen, geeft hij aan deze moet compleet vervangen worden. Kortom zonder te kijken komt men met een rekening van ca. 600 Euro!!!!! Alleen het vervangen van de afzuiging was 450 Euro. Nu heb ik zelf maar even navraag gedaan bij de leverancier. Voor 150 Euro bestel je een volledig nieuw binnenwerk, welke je er in 2 minuten in kan plaatsen!!! Uiteraard hier telefonisch contact over gehad, diverse emails gestuurd. We zijn inmiddels al weer 3 maanden verder. Nog geen reactie ontvangen en nog geen onderhoud uitgevoerd. Maar wel elke maand het vaste bedrag blijven incasseren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hanvos Warmtetechniek
|
Vorige week een storing gemeld, dag later kwam de service monteur hij wist binnen 5 min het probleem te verhelpen, een zeer goede ervaring top
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Vermaat
|
We hebben een paar jaar geleden een nieuwe ketel gekocht met onderhoudsabonnement
Echter elk jaar veel kosten , onduidelijke monteurs die constant werken met de telefoon aan hun oor
Heel ontevreden
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ED
|
Fors betalen voor een onderhoudsbeurt waarbij vrijwel niets wordt gedaan (zijn er de hele tijd bij gebleven). Monteur die volgens eigen zeggen geen kennis heeft van Atag (!!!), om te beginnen niet weet hoe de ketel open moet, waterdruk te hoog bijvult, in het wilde weg op alle knoppen drukt en daardoor alles met verkeerde instellingen achterlaat. En als klap op de vuurpijl: de mantel niet terug vastschroeft. Losse schroeven én zijn schroevendraaier vonden we later terug bovenop de droger. Het enige wat wel goed werkte was het pinapparaat voor €109. Twee klachtmails gestuurd (ook met de vraag wat je nu eigenlijk behoort te krijgen bij een onderhoudsbeurt) en HanVos reageert daar het geheel niet op. Logisch, want ze zijn natuurlijk gigantisch door de mand gevallen. WEES GEWAARSCHUWD.
15 Reviews Plaats review
Erik van buren
|Hans wil ik graag mijn positieve ervaring met HanVos Warmtetechniek delen. Dit bedrijf, met meer dan 25 jaar ervaring, heeft onlangs bij mij onderhoud laten doen. Het team van HanVos werkte professioneel en efficiënt, en de onderhoud verliep soepel. Ik waardeer vooral hun uitgebreide kennis en klantgerichte benadering. Ik beveel HanVos Warmtetechniek dan ook van harte aan voor iedereen.
hanvoscvketels.nl
Ronald
|Maandelijks betalen wij een vast bedrag voor onderhoud wat elke 2 jaar uitgevoerd zou moeten worden. Echter januari 2024 had dit moeten gebeuren. Tot op heden nog niet gebeurd. Dan na vele mails, telefoontjes etc. Komt er dan uiteindelijk een monteur (wel een paar uur te laat) Deze komt binnen en kijkt naar de CV. Zonder te openen geeft hij aan, ik moet diverse onderdelen gaan vervangen. Deze heb ik niet bij me. Ik moet er een nieuwe afspraak voor maken. Ten eerste hoe weet je wat je nodig hebt zonder te openen? En als er vaste onderdelen vervangen moeten worden waarom heb je deze niet bij je als je voor onderhoud komt bij een vaste klant en dus ook de gegevens hebt van de ketel. Vervolgens het afzuigsysteem wat naast de cv hangt maakt een hoop geluid en we hadden gevraagd hier direct naar te kijken. Ook hierin zonder te openen, geeft hij aan deze moet compleet vervangen worden. Kortom zonder te kijken komt men met een rekening van ca. 600 Euro!!!!! Alleen het vervangen van de afzuiging was 450 Euro. Nu heb ik zelf maar even navraag gedaan bij de leverancier. Voor 150 Euro bestel je een volledig nieuw binnenwerk, welke je er in 2 minuten in kan plaatsen!!! Uiteraard hier telefonisch contact over gehad, diverse emails gestuurd. We zijn inmiddels al weer 3 maanden verder. Nog geen reactie ontvangen en nog geen onderhoud uitgevoerd. Maar wel elke maand het vaste bedrag blijven incasseren.
Hanvos Warmtetechniek
|Vorige week een storing gemeld, dag later kwam de service monteur hij wist binnen 5 min het probleem te verhelpen, een zeer goede ervaring top
Vermaat
|We hebben een paar jaar geleden een nieuwe ketel gekocht met onderhoudsabonnement
Echter elk jaar veel kosten , onduidelijke monteurs die constant werken met de telefoon aan hun oor
Heel ontevreden
ED
|Fors betalen voor een onderhoudsbeurt waarbij vrijwel niets wordt gedaan (zijn er de hele tijd bij gebleven). Monteur die volgens eigen zeggen geen kennis heeft van Atag (!!!), om te beginnen niet weet hoe de ketel open moet, waterdruk te hoog bijvult, in het wilde weg op alle knoppen drukt en daardoor alles met verkeerde instellingen achterlaat. En als klap op de vuurpijl: de mantel niet terug vastschroeft. Losse schroeven én zijn schroevendraaier vonden we later terug bovenop de droger. Het enige wat wel goed werkte was het pinapparaat voor €109. Twee klachtmails gestuurd (ook met de vraag wat je nu eigenlijk behoort te krijgen bij een onderhoudsbeurt) en HanVos reageert daar het geheel niet op. Logisch, want ze zijn natuurlijk gigantisch door de mand gevallen. WEES GEWAARSCHUWD.