Wij ruilden onze Volvo S60 uit 2002 in voor een Volvo S40 uit 2005 bij autobedrijf Fennema in Akkrum. Omdat we graag een auto met wat minder kilometers wilden en een wat jongere kozen we voor deze op het eerste oog leuke auto. We hadden hard gespaard en gewerkt voor het bedrag wat we erbij moesten leggen en we kregen een inruil van 500 euro voor de S60. Echter na een paar dagen kamen we erachter dat de auto 2 liter olie in 3 dagen verbruikte. Na inspectie van een expert bij de Volvo garage kwamen we erachter dat er een reparatie van 3500 euro nodig was om dit te verhelpen. Met name de krukaskering en aandrijfaskering waren kapot. Na deze grote teleurstelling hebben we contact opgenomen met Fennema om de koop ongedaan te maken, wat ons erg logisch leek, gezien hij ons een kapotte auto had verkocht. De heer Fennema wilde de auto best terug nemen, maar wou er 500 euro aan over houden. Precies het inruil bedrag wat we voor onze Volvo S60 hadden terug gekregen. Natuurlijk hebben wij hiertegen geprotesteerd want dat vonden wij niet kunnen en niet eerlijk. HIJ had ONS toch een auto verkocht die niet goed was? Zijn excuus was ook nog dat hij ‘kosten’ had gemaakt aan deze zoals stofzuigen en “HIJ” zat nu met een kapotte auto beweerde hij !! Dit is de omgekeerde wereld en voelden ons zwaar OPGELICHT!! Maar we hadden geen keuze omdat we geen geld hadden om de S40 te laten maken en ons budget op was gegaan aan de aanschaf van deze auto. We hebben de auto dus omgeruild en ergens anders een andere moeten kopen maar we hadden 500 euro minder. Hij beweerde ook nog dat er niks aan de hand was met de auto. We zeiden dat we zeker voor onze lol helemaal naar Akkrum zouden rijden en zomaar 500 euro weg zouden gooien! Het enige plus puntje was dat hij netjes de sleutel van de dak dragers had opgestuurd omdat we deze vergeten waren, maar we waren liever respectvol en eerlijk behandeld door dit bedrijf……
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Paflo
|
Goed en direct geholpen. Fatsoenlijke prijzen. Vriendelijke mensen. B.v. het vervangen van een richtingwijzerlampje van mijn auto moest de bumper verwijderd worden en de hele koplamp moest er uit. Dit werd gedaan voor een bedrag dat meer dan de helft voordeliger was dan bij de merk garage.
9.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Klant van Autobedrijven Fennema B.V.
|
Snelle en vriendelijke service, men laat tijdig weten wat eventueel onderhoud gaat kosten. Daarnaast bied Autobedrijf Fennema een ruim aanbod van occasions aan.
9.0
De uitstraling
De prijs
De service
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Autobedrijven Fennema B.V.
|
Prima service. Men doet er alles aan om zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Auto ook nog schoongemaakt. Absoluut geen prijsopdrijverij met onnodige of halfnodige aandachtspunten en reparaties. Men belt altijd voor overleg bij onverwachte kosten.
6 Reviews Plaats review
patrick
|Wij ruilden onze Volvo S60 uit 2002 in voor een Volvo S40 uit 2005 bij autobedrijf Fennema in Akkrum. Omdat we graag een auto met wat minder kilometers wilden en een wat jongere kozen we voor deze op het eerste oog leuke auto. We hadden hard gespaard en gewerkt voor het bedrag wat we erbij moesten leggen en we kregen een inruil van 500 euro voor de S60. Echter na een paar dagen kamen we erachter dat de auto 2 liter olie in 3 dagen verbruikte. Na inspectie van een expert bij de Volvo garage kwamen we erachter dat er een reparatie van 3500 euro nodig was om dit te verhelpen. Met name de krukaskering en aandrijfaskering waren kapot. Na deze grote teleurstelling hebben we contact opgenomen met Fennema om de koop ongedaan te maken, wat ons erg logisch leek, gezien hij ons een kapotte auto had verkocht. De heer Fennema wilde de auto best terug nemen, maar wou er 500 euro aan over houden. Precies het inruil bedrag wat we voor onze Volvo S60 hadden terug gekregen. Natuurlijk hebben wij hiertegen geprotesteerd want dat vonden wij niet kunnen en niet eerlijk. HIJ had ONS toch een auto verkocht die niet goed was? Zijn excuus was ook nog dat hij ‘kosten’ had gemaakt aan deze zoals stofzuigen en “HIJ” zat nu met een kapotte auto beweerde hij !! Dit is de omgekeerde wereld en voelden ons zwaar OPGELICHT!! Maar we hadden geen keuze omdat we geen geld hadden om de S40 te laten maken en ons budget op was gegaan aan de aanschaf van deze auto. We hebben de auto dus omgeruild en ergens anders een andere moeten kopen maar we hadden 500 euro minder. Hij beweerde ook nog dat er niks aan de hand was met de auto. We zeiden dat we zeker voor onze lol helemaal naar Akkrum zouden rijden en zomaar 500 euro weg zouden gooien! Het enige plus puntje was dat hij netjes de sleutel van de dak dragers had opgestuurd omdat we deze vergeten waren, maar we waren liever respectvol en eerlijk behandeld door dit bedrijf……
Paflo
|Goed en direct geholpen. Fatsoenlijke prijzen. Vriendelijke mensen. B.v. het vervangen van een richtingwijzerlampje van mijn auto moest de bumper verwijderd worden en de hele koplamp moest er uit. Dit werd gedaan voor een bedrag dat meer dan de helft voordeliger was dan bij de merk garage.
Klant van Autobedrijven Fennema B.V.
|Snelle en vriendelijke service, men laat tijdig weten wat eventueel onderhoud gaat kosten. Daarnaast bied Autobedrijf Fennema een ruim aanbod van occasions aan.
Klant van Autobedrijven Fennema B.V.
|Prima service. Men doet er alles aan om zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Auto ook nog schoongemaakt. Absoluut geen prijsopdrijverij met onnodige of halfnodige aandachtspunten en reparaties. Men belt altijd voor overleg bij onverwachte kosten.