De apotheker verschuilt zich achter de zorgverzekeraars,
Terwijl de apotheek de inkoop doet en zich plaatst opvoeding stoel van de
Specialist.
Dit is jokken
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Mediq Apotheek Mienskip
|
Heb zelf altijd goed contact met medewerkers; alles is bespreekbaar ook op financiële zaken. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en luisterd oor.
Persoonlijke omgang in relatie tot klant goed.
Ervaring met herhaalgemak digitale app. Zeer matig.
Medicatie die ik - 'chronisch' - gebruik konden pas na telefonischep uitwisseling van mijn gegevens met medewerker door mij in dosering bijgesteld en op automatische herhaling ingesteld worden.
Echter toen ik ze een week later - na zekerheidshalve telefonisch overleg - ging halen was de aflevering die gegeven werd 1 maand eerder al klaar gelegd en de dosering was nog niet, zoals ik digitaal en telefonisch had doorgegeven bijgesteld
van 2 x naar 1 x / dag.
Een dubbele hoeveelheid medicatie die wel kan duren gelukkig, maar ik zal opletten of de volgende aflevering ook inderdaad correct zal blijken.
Ik zal deze opmerking ook per mail aan de apotheek zelf door geven.
Meer.privacy! Alles wat wordt gezegd of verteld hoort de ander omdat je op elkaars lip staat.. heel erg vervelend! Vooral als het soort medicijn luid wordt opgenoemd!!
Ik vind het personeel wat bij de apotheek werkt zeer netjes. Ze behandelen je met respect en nemen de tijd voor je. Enige nadeel vind ik wel dat je niet de privacy hebt om een gesprek te hebben. Je staat in een open ruimte met meerdere patiënten als die er net op dat moment zijn.
324 Reviews Plaats review
De groot
|De apotheker verschuilt zich achter de zorgverzekeraars,
Terwijl de apotheek de inkoop doet en zich plaatst opvoeding stoel van de
Specialist.
Dit is jokken
Klant van Mediq Apotheek Mienskip
|Heb zelf altijd goed contact met medewerkers; alles is bespreekbaar ook op financiële zaken. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en luisterd oor.
Klant van Mediq Apotheek Mienskip
|Persoonlijke omgang in relatie tot klant goed.
Ervaring met herhaalgemak digitale app. Zeer matig.
Medicatie die ik - 'chronisch' - gebruik konden pas na telefonischep uitwisseling van mijn gegevens met medewerker door mij in dosering bijgesteld en op automatische herhaling ingesteld worden.
Echter toen ik ze een week later - na zekerheidshalve telefonisch overleg - ging halen was de aflevering die gegeven werd 1 maand eerder al klaar gelegd en de dosering was nog niet, zoals ik digitaal en telefonisch had doorgegeven bijgesteld
van 2 x naar 1 x / dag.
Een dubbele hoeveelheid medicatie die wel kan duren gelukkig, maar ik zal opletten of de volgende aflevering ook inderdaad correct zal blijken.
Ik zal deze opmerking ook per mail aan de apotheek zelf door geven.
Klant van Mediq Apotheek Mienskip
|Meer.privacy! Alles wat wordt gezegd of verteld hoort de ander omdat je op elkaars lip staat.. heel erg vervelend! Vooral als het soort medicijn luid wordt opgenoemd!!
Klant van Mediq Apotheek Mienskip
|Ik vind het personeel wat bij de apotheek werkt zeer netjes. Ze behandelen je met respect en nemen de tijd voor je. Enige nadeel vind ik wel dat je niet de privacy hebt om een gesprek te hebben. Je staat in een open ruimte met meerdere patiënten als die er net op dat moment zijn.