Onlangs kwam het bedrag vrij van de door mij opgebouwde lijfrente bij Aegon. Uiteraard betrof het hier een van hun vele woekerpolisproducten. Het vrijgekomen gegarandeerde eindkapitaal liet ik via een waardeoverdrachtformulier overmaken naar De Onderlinge's Gravenhage. In mijn (aan Aegon) geupload waardeoverdrachtformulier meldde ik dat het over te maken bedrag exclusief (!) de compensatie was die ik nog tegemoet kan zien via de woekerpolisclaim van de Consumentenbond. Natuurlijk vroeg ik om een bevestiging van deze upload. De klantenservice weigert mij echter een bevestiging van ontvangst daarvan.
Het blijft woekeren en ploeteren mbt Aegon. Na de woekerpolisaffaire verzon men een nieuwe slogan: "Eerlijk over Aegon" maar het blijft oude wijn in oude zakken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Tevreden Al meer dan 50 jaar klant en steeds in volle tevredenheid geholpen
8.0
0
1
Michiel Drommel
|
Door deze maatschappij is zijn mij twee woekerpolissen aangesmeerd. Dat ze tot de hoge raad zijn gegaan is een schande. Het feit dat ik twee woekerpolissen heb lopen bij dit bedrijf zegt genoeg. Ze hebben tot het eind geprobeerd hun gelijk te halen tot aan de Hoge Raad aan toe. Schandalig hoe ze hun klanten een oor aangenaaid hebben. Als ze spijt hadden betuigd en de belangen van hun klanten goed hadden behartigd waren ze nu top of the bill geweest. nu zullen ze voor de rest van hun bestaan de naam van slechte vermogenbeheerder behouden. Hoe dom en kortzichtig kun je zijn.
1.0
0
1
Kyra Spijkhoven
|
Prima Verder eigenlijk nooit echt contact gehad met Aegon maar alles is duidelijk, goeie communicatie (op papier) en als ik vragen zou hebben zal ik vast enz eker goed geholpen worden.
8.0
0
1
Eerlijk duurt het langst
|
Waardeloze service! Ik heb meer dan vier maanden op mijn geld gewacht, van het kastje naar de muur. Niet reageren op brieven, niet terugbellen. Uiteindelijk via Twitter zeer snel geholpen (als het maar niet in de publiciteit komt) toen het bedrag twee keer gestort, weer terugbetalen. Je heb alleen maar werk van Aegon! En de directie maar verdienen
42 Reviews Plaats review
Rein
|Onlangs kwam het bedrag vrij van de door mij opgebouwde lijfrente bij Aegon. Uiteraard betrof het hier een van hun vele woekerpolisproducten. Het vrijgekomen gegarandeerde eindkapitaal liet ik via een waardeoverdrachtformulier overmaken naar De Onderlinge's Gravenhage. In mijn (aan Aegon) geupload waardeoverdrachtformulier meldde ik dat het over te maken bedrag exclusief (!) de compensatie was die ik nog tegemoet kan zien via de woekerpolisclaim van de Consumentenbond. Natuurlijk vroeg ik om een bevestiging van deze upload. De klantenservice weigert mij echter een bevestiging van ontvangst daarvan.
Het blijft woekeren en ploeteren mbt Aegon. Na de woekerpolisaffaire verzon men een nieuwe slogan: "Eerlijk over Aegon" maar het blijft oude wijn in oude zakken.
Trendbox Panel
|Tevreden
Al meer dan 50 jaar klant en steeds in volle tevredenheid geholpen
Michiel Drommel
|Door deze maatschappij is zijn mij twee woekerpolissen aangesmeerd. Dat ze tot de hoge raad zijn gegaan is een schande.
Het feit dat ik twee woekerpolissen heb lopen bij dit bedrijf zegt genoeg. Ze hebben tot het eind geprobeerd hun gelijk te halen tot aan de Hoge Raad aan toe. Schandalig hoe ze hun klanten een oor aangenaaid hebben. Als ze spijt hadden betuigd en de belangen van hun klanten goed hadden behartigd waren ze nu top of the bill geweest. nu zullen ze voor de rest van hun bestaan de naam van slechte vermogenbeheerder behouden. Hoe dom en kortzichtig kun je zijn.
Kyra Spijkhoven
|Prima
Verder eigenlijk nooit echt contact gehad met Aegon maar alles is duidelijk, goeie communicatie (op papier) en als ik vragen zou hebben zal ik vast enz eker goed geholpen worden.
Eerlijk duurt het langst
|Waardeloze service!
Ik heb meer dan vier maanden op mijn geld gewacht, van het kastje naar de muur. Niet reageren op brieven, niet terugbellen. Uiteindelijk via Twitter zeer snel geholpen (als het maar niet in de publiciteit komt) toen het bedrag twee keer gestort, weer terugbetalen. Je heb alleen maar werk van Aegon! En de directie maar verdienen