Zeer goede ervaring gehad met 1dagactie. Ik keek er al wat langer naar maar ik had nooit wat besteld. Vorige week toch besloten de stap te nemen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. De levering was er binnen 5 werkdagen zoals was aangegeven op de website. Daarnaast was het een zeer goede deal die ik niet kon laten glippen.
Sterke punten
Erg gemakkelijk te bestellen en zeer goede deals. Daarnaast is de levering ook op tijd. Precies wat ik hoopte.
Verbeterpunten of tips
Wellicht iets meer informatie op de website. Hierdoor heb ik ook even gewacht met bestellen maar ik ga het vanaf nu zeker vaker doen.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
seb.
|
ik bestel hier niet meer
Sterke punten
Bestellen gaat vrij gemakkelijk het afhalen en de aftersales wat stroever. Wel aardige lui hoor maar het pakket bleek onvolledig. Contante betaling moet gepast. Geen reactie op mail achteraf telefoon in gesprek etc. Da s dan weer jammer.
Verbeterpunten of tips
zo bind je eigenlijk geen klanten
4.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Susan
|
Ik heb 2 5 week terug 2 stoeltjes besteld van sit n joy. Heb hier 105 - voor betaald. Afgelopen week toch maar n mail gestuurd waar mijn stoeltjes blijven. Ze zouden afgelopen vrijdag of anders begin vd week geleverd worden. Nu ik de reacties van anderen lees ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik vind de levering ook veel te lang duren. Ben erg ontevreden. Ik hoop dat ik mijn stoeltjes nog krijg.
Sterke punten
Ik heb 2 5 week terug 2 stoeltjes besteld van sit n joy. Heb hier 105 - voor betaald. Afgelopen week toch maar n mail gestuurd waar mijn stoeltjes blijven. Ze zouden afgelopen vrijdag of anders begin vd week geleverd worden. Nu ik de reacties van anderen lees ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik vind de levering ook veel te lang duren. Ben erg ontevreden. Ik hoop dat ik mijn stoeltjes nog krijg.
Verbeterpunten of tips
Slechte communicatie trage levering als er uberhaupt geleverd wordt
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Oplichters zijn het.Geld weg en bestelling nooit gehad.Ze reageren niet als je belt en mailt.
Sterke punten
Oplichters zijn het.Geld weg en bestelling nooit gehad.Ze reageren niet als je belt en mailt.
Verbeterpunten of tips
Het zijn oplichters
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
A.Scholte
|
Slecht nog niks in huis
Sterke punten
geen
Verbeterpunten of tips
Na een week nog niks in huis reageren niet op mijn mails 3 . en dat terwijl je met Ideal betaald dit kan echt niet
63 Reviews Plaats review
Janette
|Zeer goede ervaring gehad met 1dagactie. Ik keek er al wat langer naar maar ik had nooit wat besteld. Vorige week toch besloten de stap te nemen en ik ben zeer tevreden met het resultaat. De levering was er binnen 5 werkdagen zoals was aangegeven op de website. Daarnaast was het een zeer goede deal die ik niet kon laten glippen.
Sterke punten
Erg gemakkelijk te bestellen en zeer goede deals. Daarnaast is de levering ook op tijd. Precies wat ik hoopte.
Verbeterpunten of tips
Wellicht iets meer informatie op de website. Hierdoor heb ik ook even gewacht met bestellen maar ik ga het vanaf nu zeker vaker doen.
seb.
|ik bestel hier niet meer
Sterke punten
Bestellen gaat vrij gemakkelijk het afhalen en de aftersales wat stroever. Wel aardige lui hoor maar het pakket bleek onvolledig. Contante betaling moet gepast. Geen reactie op mail achteraf telefoon in gesprek etc. Da s dan weer jammer.
Verbeterpunten of tips
zo bind je eigenlijk geen klanten
Susan
|Ik heb 2 5 week terug 2 stoeltjes besteld van sit n joy. Heb hier 105 - voor betaald. Afgelopen week toch maar n mail gestuurd waar mijn stoeltjes blijven. Ze zouden afgelopen vrijdag of anders begin vd week geleverd worden. Nu ik de reacties van anderen lees ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik vind de levering ook veel te lang duren. Ben erg ontevreden. Ik hoop dat ik mijn stoeltjes nog krijg.
Sterke punten
Ik heb 2 5 week terug 2 stoeltjes besteld van sit n joy. Heb hier 105 - voor betaald. Afgelopen week toch maar n mail gestuurd waar mijn stoeltjes blijven. Ze zouden afgelopen vrijdag of anders begin vd week geleverd worden. Nu ik de reacties van anderen lees ben ik bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik vind de levering ook veel te lang duren. Ben erg ontevreden. Ik hoop dat ik mijn stoeltjes nog krijg.
Verbeterpunten of tips
Slechte communicatie trage levering als er uberhaupt geleverd wordt
Anoniem
|Oplichters zijn het.Geld weg en bestelling nooit gehad.Ze reageren niet als je belt en mailt.
Sterke punten
Oplichters zijn het.Geld weg en bestelling nooit gehad.Ze reageren niet als je belt en mailt.
Verbeterpunten of tips
Het zijn oplichters
A.Scholte
|Slecht nog niks in huis
Sterke punten
geen
Verbeterpunten of tips
Na een week nog niks in huis reageren niet op mijn mails 3 . en dat terwijl je met Ideal betaald dit kan echt niet