2 rolgordijnen besteld en 1 schutter op 12 juni idem nog 2 x schutter besteld.
Er stond bij levertijd rond 28 augustus/september begin.
Gebeld ivb levertijd? Antwoord is indicatie levertijd 12/14 weken? Dus na 12/14 wkn weer contact man zei hij zou terug laten bellen?wacht nog steeds? Dus week 16 telefoon geen bereik dus chat. Antwoord bij vraag wanneer geleverd wordt? Men ging navragen?escalatie met productie team ? Escalatie?ik dacht? Ivb betekenis woord. Antwoord is in productie genomen? Op vraag waarom niet productieteam bellen?nee alles via mail? Op vraag datum?ik zei u laat mij in ongewisse. Daarop heb ik op hun webside opnieuw gekeken en ingevuld weer schutters om te bestellen?staat erbij rond eind november 5 december?
Dit is misleiding dat is 8 wkn zoals bij mij eind augustus.maar wordt dus 4 mnd? Bij mij nu 16 weken?rond 1400 euro kwijt?alleen 2 rolgordijnen?en de rest?wacht nog steeds op? Als niet gauw antwoord komt ga ik hiermee verder na consumenten bond acm.
Ze moeten zich ad wet houden levertijd . Over kwaliteit kan ik niks zeggen ivb rolgordijn nog in verpakking. Kan niet ophangen zolang schutters er niet zijn?
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kim Terstal
|
Hele slechte ervaring. Jaloezieën beschadigd geleverd, ze wilden alleen een pot verf opsturen verder niks. Meerdere keren aangegeven mijn geld terug te willen, ze geven aan niks te willen doen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jeroen
|
Waar te beginnen;
Ik had jaloezieën en gordijnen besteld. Eerst de levering van de jaloezieën, bij 2 van de 3 klopte de lamelbreedte niet. Een chagrijnige vrouw aan de telefoon waar ik foto's voor moest maken om aan te tonen dat de lamellen toch echt 3cm waren ipv 5cm. Gewacht en toen de volgende levering, de 2 jaloezieën klopte nu. Maar er zat ook een derde jaloezie bij die voor een andere klant was. Aangegeven en gevraagd hoe ik die terug kan sturen. Communicatie was echt enorm slecht. Na ongeveer 5 mails op en neer eindelijk geregeld.
Toen de gordijnen. Besteld op 12 juni met de informatie op de website: 7 tot 11 werkdagen levertijd. Zelf navraag moeten doen waar ze blijven. Toen vrolijk te horen gekregen dat het 4 tot 6 weken gaat duren. Dat is al belachelijk, maar gewacht. Na 6/7 weken komen ze nu met de boodschap dat het nog eens 6 tot 7 weken gaat duren(!) Echt ongelofelijk slecht. En nog steeds staat op de website vrolijk vermeld dat ik ze binnen 7 tot 11 werkdagen ga krijgen als ik nu zou bestellen.
Daarnaast, het lijkt alsof ze zoveel goede reviews hebben. 10.000 mensen met een 9.2, dat is compleet nep. Alle reviews komen van ‘Feedback company’ (zoek die mensen maar eens op). Hun eigen Google reviews komen ze op 3.8 en op trustpilot 3.3.
Het is overigens gewoon een kantoortje dat werkt voor een Engelse firma. De helft van de tijd heb je ook gewoon contact met mensen die mails met Translate vertalen naar het Nederlands.
Ik raad het echt niemand aan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
jaidy
|
super slechte service !! je besteld voor € 40 een inmeet service van hun eigen bedrijf.
Ik vroeg de medewerken die kwam in meten kan dit wel in ene want ik heb er geen probleem mee als het twee losse jaloezieën zijn. De medewerker gaf aan nee geen probleem je kan deze maat in ene bestellen. Nu wil ik de jaloezieën betellen en is dit helemaal niet mogelijk jaa allen met de duurste versie.
Nu bel hun op met ja wat is dit de medewerker die toen kwam zei hier niks over. Ja mevrouw hij is geen specialist hij meet alleen. en meer kan ik niet voor je doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dimitri
|
ZEER SLECHTE FIRMA OM MEE SAMEN TE WERKEN
Rolgordijn besteld. Rol gordijn is niet strak en in zware golven.
Dit aangekaart, krijg een nieuw exemplaar omdat dit niet volges de normen zou zijn.
Het 2e rolgordijn ontvangen :die nog slechter is dan het eerste.
Nu de commentaar gekregen die je in de foto kan zien.
ook een vouwgordijn besteld. zitten kreuken en uitrekkingen in de stof. Dit zou ook allen normaal zijn
GA NIET MET DEZE FIRMA IN ZEE!!!!
Je bent gekloot/ bedot op voorhand!
Echt triestig ! 2-400 EURO in de vuilbak aan een amateurfirma!
1199 Reviews Plaats review
Jeanine
|2 rolgordijnen besteld en 1 schutter op 12 juni idem nog 2 x schutter besteld.
Er stond bij levertijd rond 28 augustus/september begin.
Gebeld ivb levertijd? Antwoord is indicatie levertijd 12/14 weken? Dus na 12/14 wkn weer contact man zei hij zou terug laten bellen?wacht nog steeds? Dus week 16 telefoon geen bereik dus chat. Antwoord bij vraag wanneer geleverd wordt? Men ging navragen?escalatie met productie team ? Escalatie?ik dacht? Ivb betekenis woord. Antwoord is in productie genomen? Op vraag waarom niet productieteam bellen?nee alles via mail? Op vraag datum?ik zei u laat mij in ongewisse. Daarop heb ik op hun webside opnieuw gekeken en ingevuld weer schutters om te bestellen?staat erbij rond eind november 5 december?
Dit is misleiding dat is 8 wkn zoals bij mij eind augustus.maar wordt dus 4 mnd? Bij mij nu 16 weken?rond 1400 euro kwijt?alleen 2 rolgordijnen?en de rest?wacht nog steeds op? Als niet gauw antwoord komt ga ik hiermee verder na consumenten bond acm.
Ze moeten zich ad wet houden levertijd . Over kwaliteit kan ik niks zeggen ivb rolgordijn nog in verpakking. Kan niet ophangen zolang schutters er niet zijn?
Kim Terstal
|Hele slechte ervaring. Jaloezieën beschadigd geleverd, ze wilden alleen een pot verf opsturen verder niks. Meerdere keren aangegeven mijn geld terug te willen, ze geven aan niks te willen doen
Jeroen
|Waar te beginnen;
Ik had jaloezieën en gordijnen besteld. Eerst de levering van de jaloezieën, bij 2 van de 3 klopte de lamelbreedte niet. Een chagrijnige vrouw aan de telefoon waar ik foto's voor moest maken om aan te tonen dat de lamellen toch echt 3cm waren ipv 5cm. Gewacht en toen de volgende levering, de 2 jaloezieën klopte nu. Maar er zat ook een derde jaloezie bij die voor een andere klant was. Aangegeven en gevraagd hoe ik die terug kan sturen. Communicatie was echt enorm slecht. Na ongeveer 5 mails op en neer eindelijk geregeld.
Toen de gordijnen. Besteld op 12 juni met de informatie op de website: 7 tot 11 werkdagen levertijd. Zelf navraag moeten doen waar ze blijven. Toen vrolijk te horen gekregen dat het 4 tot 6 weken gaat duren. Dat is al belachelijk, maar gewacht. Na 6/7 weken komen ze nu met de boodschap dat het nog eens 6 tot 7 weken gaat duren(!) Echt ongelofelijk slecht. En nog steeds staat op de website vrolijk vermeld dat ik ze binnen 7 tot 11 werkdagen ga krijgen als ik nu zou bestellen.
Daarnaast, het lijkt alsof ze zoveel goede reviews hebben. 10.000 mensen met een 9.2, dat is compleet nep. Alle reviews komen van ‘Feedback company’ (zoek die mensen maar eens op). Hun eigen Google reviews komen ze op 3.8 en op trustpilot 3.3.
Het is overigens gewoon een kantoortje dat werkt voor een Engelse firma. De helft van de tijd heb je ook gewoon contact met mensen die mails met Translate vertalen naar het Nederlands.
Ik raad het echt niemand aan.
jaidy
|super slechte service !! je besteld voor € 40 een inmeet service van hun eigen bedrijf.
Ik vroeg de medewerken die kwam in meten kan dit wel in ene want ik heb er geen probleem mee als het twee losse jaloezieën zijn. De medewerker gaf aan nee geen probleem je kan deze maat in ene bestellen. Nu wil ik de jaloezieën betellen en is dit helemaal niet mogelijk jaa allen met de duurste versie.
Nu bel hun op met ja wat is dit de medewerker die toen kwam zei hier niks over. Ja mevrouw hij is geen specialist hij meet alleen. en meer kan ik niet voor je doen.
Dimitri
|ZEER SLECHTE FIRMA OM MEE SAMEN TE WERKEN
Rolgordijn besteld. Rol gordijn is niet strak en in zware golven.
Dit aangekaart, krijg een nieuw exemplaar omdat dit niet volges de normen zou zijn.
Het 2e rolgordijn ontvangen :die nog slechter is dan het eerste.
Nu de commentaar gekregen die je in de foto kan zien.
ook een vouwgordijn besteld. zitten kreuken en uitrekkingen in de stof. Dit zou ook allen normaal zijn
GA NIET MET DEZE FIRMA IN ZEE!!!!
Je bent gekloot/ bedot op voorhand!
Echt triestig ! 2-400 EURO in de vuilbak aan een amateurfirma!