Onlangs een skelter gekocht voor onze zoon (verjaardag). Helaas blijkt de skelter te piepen en is heel instabiel, waardoor het voor onze zoon niet mogelijk is op fatsoenlijk op te rijden. We hebben een mailtje gestuurd met een video. Er wordt aangegeven dat we de skelter op eigen kosten moeten terugsturen (retourkosten voor een skelter zijn echter heel hoog). Ik heb ook telefonisch aangegeven dat een product gewoon in orde moet zijn en dat indien dit niet het geval is, dit kosteloos moet kunnen worden teruggestuurd. Meneer geeft aan dat ze hun eigen voorwaarden op de website hebben staan. Het Nederlandse recht is echter van toepassing: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product . Ik heb meneer gevraagd met wie ik gesproken heb, helaas werd vervolgens opgehangen. Het enige waar ik om gevraagd heb is een retourlabel (omdat het product niet deugt). We wachten nog steeds op een fatsoenlijke oplossing.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Geen op of aanmerkingen
Sterke punten
Website
Verbeterpunten of tips
Mail wanneer het product bezorgd word. dag
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Mooie poppenwagen met alles erop en eraan. Mijn nichtje is er super blij mee. 1 minpuntje is dat er een beetje roestplek op de wagen zit.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Goed
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Prima en snelle mails gekregen bij het bestellen. ga er zeker nog eens bestellen als ik iets nodig zal hebben.
Verbeterpunten of tips
een ongeveer tijd van bezorgen zou wel fijn zijn.
134 Reviews Plaats review
Roland
|Onlangs een skelter gekocht voor onze zoon (verjaardag). Helaas blijkt de skelter te piepen en is heel instabiel, waardoor het voor onze zoon niet mogelijk is op fatsoenlijk op te rijden. We hebben een mailtje gestuurd met een video. Er wordt aangegeven dat we de skelter op eigen kosten moeten terugsturen (retourkosten voor een skelter zijn echter heel hoog). Ik heb ook telefonisch aangegeven dat een product gewoon in orde moet zijn en dat indien dit niet het geval is, dit kosteloos moet kunnen worden teruggestuurd. Meneer geeft aan dat ze hun eigen voorwaarden op de website hebben staan. Het Nederlandse recht is echter van toepassing: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product . Ik heb meneer gevraagd met wie ik gesproken heb, helaas werd vervolgens opgehangen. Het enige waar ik om gevraagd heb is een retourlabel (omdat het product niet deugt). We wachten nog steeds op een fatsoenlijke oplossing.
Anoniem
|Geen op of aanmerkingen
Sterke punten
Website
Verbeterpunten of tips
Mail wanneer het product bezorgd word. dag
Anoniem
|Mooie poppenwagen met alles erop en eraan. Mijn nichtje is er super blij mee. 1 minpuntje is dat er een beetje roestplek op de wagen zit.
Anoniem
|Goed
Anoniem
|Prima en snelle mails gekregen bij het bestellen. ga er zeker nog eens bestellen als ik iets nodig zal hebben.
Verbeterpunten of tips
een ongeveer tijd van bezorgen zou wel fijn zijn.