Opiness schrijft regelmatig over service, klantgerichtheid en reviews. Hierbij een overzicht van de recente artikelen:
- maart 2018 - Tijdschrift voor Marketing - Column Customer Experience ICS
- februari 2018 - Tijdschrift voor marketing - Column Customer Experience 123 inkt
- januari 2018 - Tijdschrift voor Marketing - Column Customer Experience Biblioteek Gooi en Meer
- november 2018 - Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid Action
- oktober 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid Barberstation
- september 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgerichtheid - Miele, service er is een betere
- juli 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgerichtheid - FonQ wil schitteren
- juni 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgerichtheid klant in DNA van D-reizen
- mei 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgreichtheid Allsecur
- april 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Analyse hoe lever je de beste service van Nederland
- januari 2017 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgerichtheid Waar zijn de fans van de Postcodeloterij
- november 2016 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgerichtheid wie gaat ABN Amro redden?
- oktober 2016 -Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid MS Mode krijgt tweede kans
- september 2016 - Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid Hoe wordt je de beste kapper keten van Nederland
- juli 2016 - Tijdschrift voor Marketing - Column klantgerichtheid: Wordt PostNL verslagen door Uber
- juni 2016 -Tijdschrift voor Marketing - Column Hoe klantgerichtheid is Simyo?
- mei 2016 -Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid autoschadebranche
- april 2016 - Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid Blokker
- maart 2016 - Emerce - De Reviegame artikel
- maart 2016 -Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid webwinkel Moois en Meer
- oktober 2015 - Emerce - "De review als chantagemiddel"
- september 2015 - Emerce - "Tien tips om reviews te verzamelen"
- september 2015 -Tijdschrift voor Marketing - Column Klantgerichtheid Apotheek de Koning