ik moest een product retourneren die ik online had besteld. eerst kreeg ik te horen dat het product dus eerst betaald moest worden voor ik het mocht terug brengen. en na een telefoontje met een telefoniste van het bedrijf was het duidelijk dat, dat niet klopte. ik ga nogmaals naar de winkel om het op te lossen. leg uit dat ik geïnstrueerd was om nogmaals terug te komen nadat, de telefoniste contact met ze zou hebben gehad. vriendelijkheid leek ze teveel van het goede ze spraken me totaal niet aan, gingen samen de retour regelen en daarna kon ik weer vertrekken. het feit dat hun een fout maakten kan gebeuren maar hoe ik daarna werd behandeld... ze leken totale schijt te hebben aan mij als klant en alsof ik hun ochtend had verpest. klantvriendelijk... lijkt er niet eens op... als iemand die zelf in sales heeft gewerkt vind ik het bijzonder dat je zo met klanten omgaat. vriendelijkheid is een kleine moeite en de grootste deel van je service en dat je dat niet kan opbrengen nadat, je een fout begaat vind ik bijzonder.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Xenos
|
Vaak jong personeel. Assortiment is erg uitgebreid
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Xenos
|
Vind het heerlijk om rond te kijken, Slaag vaak voor een kadootje, of gewoon iets voor mezelf
21 Reviews Plaats review
Amenda
|ik moest een product retourneren die ik online had besteld. eerst kreeg ik te horen dat het product dus eerst betaald moest worden voor ik het mocht terug brengen. en na een telefoontje met een telefoniste van het bedrijf was het duidelijk dat, dat niet klopte. ik ga nogmaals naar de winkel om het op te lossen. leg uit dat ik geïnstrueerd was om nogmaals terug te komen nadat, de telefoniste contact met ze zou hebben gehad. vriendelijkheid leek ze teveel van het goede ze spraken me totaal niet aan, gingen samen de retour regelen en daarna kon ik weer vertrekken. het feit dat hun een fout maakten kan gebeuren maar hoe ik daarna werd behandeld... ze leken totale schijt te hebben aan mij als klant en alsof ik hun ochtend had verpest. klantvriendelijk... lijkt er niet eens op... als iemand die zelf in sales heeft gewerkt vind ik het bijzonder dat je zo met klanten omgaat. vriendelijkheid is een kleine moeite en de grootste deel van je service en dat je dat niet kan opbrengen nadat, je een fout begaat vind ik bijzonder.
Klant van Xenos
|Vaak jong personeel. Assortiment is erg uitgebreid
Klant van Xenos
|Vind het heerlijk om rond te kijken, Slaag vaak voor een kadootje, of gewoon iets voor mezelf
Klant van Xenos
|Veel voor weinig en verrassend assortiment
Marlies Snijder
|Trap naar boven is moeilijk voor mij [reuma]