Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij autobedrijf Heijne.
Direct had ik een goed gevoel bij het bedrijf en bij de auto.
Afspraken zijn netjes nagekomen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
wouter
|
Het kopen van een auto bij dit bedrijf is al veelvulgig positief beschreven, klopt allemaal.
MAAR, als je een probleem met de gekochte auto krijgt in de garantie periode en niet meer kan rijden dan is de klantvriendelijkheid heeeel ver te zoeken. Je auto brengen gaat al met enige moeite, geen vriendelijkheid meer. Leen auto's zijn er niet (meer). Vervolgens kan je wachten en wachten, in totaal 3 weken in mijn geval. Bij bellen hoe het met de reparatie staat is het standaard antwoord "we zijn druk met de auto bezig", zoeken naar een onderdeel, de ene dag komt het onderdeel en de volgende dag is het onvindbaar (auto is uit 2013) en kan het wel 2 maanden gaan duren. Je krijgt een woedende eigenaar te spreken als je de garage aanspreekt op hun gedrag. Mijn eigen garage kon het onvindbare onderdeel zo (nieuw) bestellen, dus zo onvindbaar is het niet. Ik zit nu met een auto met een niet orgineel onderdeel dat allerlei problemen met zich mee brengt, en dit bedrijf komt er mee weg met de hulp van BOVAG.
Al met al zou ik niemand aanraden hier een auto te kopen, je denkt met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben, zelfs met BOVAG garantie, maar ze zijn net zo louche als al de anderen en na de aankoop is er geen noemenswaardige service en klantvriendelijkheid meer. BOVAG garantie is ook iets waar je je blind op kan staren, het stelt in de praktijk niets voor als de verkoper je wil naaien en de BOVAG organisatie ze er zelfs bij helpt om dit mogelijk te (blijven) maken.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harold en Petra van Soest
|
Ervaring: wij willen de firma heijne een warm hart toedragen , 4 weken geleden kochten wij een golf 6 let wel ZONDER GARANTIE.
Helaas kende de auto een valse start letterlijk en figuurlijk , elke keer ging het motorlampje branden.
Na 2 x in zwanenburg terug te zijn geweest en het vervangen van diverse onderdelen was chris heijne en zijn eerste monteur het zat .
Wij mochten kiezen , de auto terug geven en een andere uitzoeken of hem laten onderzoeken bij een specialistisch bedrijf .
Wij waren erg blij met deze auto , en hebben gekozen voor de 2e optie .
Gisteren is de auto naar het bedrijf gegaan , en kregen netjes een leenauto mee .
Helaas vandaag het trieste nieuws dat de motor niet meer te redden was .
Chris Heijne was er ziek van , net als wij maar wederom de keuze aan ons.
Nieuwe motor erin , of auto terug ..
Chris was meteen duidelijk , er komt een gloednieuwe motor in geen gereviseerde of sloop maar gewoon gloednieuw.
maar aan jullie de keus , wij kozen voor de nieuwe motor.
Chris heijne en zijn team hebben ons zonder morren geholpen .
en natuurlijk waren ze ziek , want een kosten post van 3500 euro is niet leuk als je op een eerlijke manier je geld probeerd te verdienen .
maar nooit is er geklaagd over kosten , constant het belang vd klant voorop.
ook al kan iedereen uitrekenen dat er op deze auto geen geld verdiend is .
Daarom een 2e stukje hier van ons , een ontzettend warme douche voor auto bedrijf heijne en al zijn medewerkers.
onze auto zal klaargemaakt worden bij een specialist .
Heijne heeft ons hart gestolen !
er is altijd veel commotie over het louche gedrag van autobedrijven in nederland.
tv programma's als kassa en radar zitten er vol mee.
maar wat u niet wil dat u geschied , breng dat ook een ander niet ....
dat willen wij zeggen tegen degene die onze auto verkocht heeft aan heijne .
ook wij zelf zijn de laatste jaren niet verwend maar heijne doet wat hij beloofd service leveren geen grootspraak !
maar .
Chris , Bram en niet te vergeten Erik en de rest van het team ontzettend bedankt voor alles ..
Wij hopen dat anderen dit lezen , en ook besluiten in elk geval eens te gaan kijken bij heijne .
Wij zelf zullen heijne nooit rijk kunnen maken met onze aankopen . maar zullen zeer zeker anderen vertellen over onze ervaringen en natuurlijk onze volgende auto is er zeker 1 van heijne
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harold en Petra van Soest
|
na jaren van zwerven tussen dealers en andere bovag autobedrijven meest met teleurstellende service stom toevallig bij chris heijne en zijn zoon terecht gekomen.
Geen gladde verkoop praatjes , of maatpakken en zo groot mogelijke verhalen en horloges .
Gewoon recht doorzee , op een klantvriendelijke rustige manier onder het genot van een lekkere bak koffie en geen haast.
eerlijke uitleg , wij konden het in eerste instantie niet eens worden maar na wat overleg toch de verkoop rond gemaakt een bedrijf wat bereid is water bij de wijn te doen om tot verkoop te komen.
Geen geklaag dat ze weinig verdienen , maar gewoon glashelder op papier wat je kan en mag verwachten .
wij kregen voor het basis aflever pakket ook nog een onderhouds beurt en nieuwe apk omdat er een lampje ging branden tijdens de proefrit .
En uiteraard de garantie dat de auto helemaal perfect en gerepareerd de showroom zou verlaten .
Nadat wij contact hadden gehad over de eventuele aflevering wij wilde natuurlijk zo snel mogelijk wie wil dat nou niet als hij iets nieuws koopt .
Maar chris was gewoon meteen duidelijk , jullie zullen een weekje geduld moeten hebben ik wil dat de auto helemaal storingsvrij en perfect ons bedrijf verlaat .
Natuurlijk vonden we dat in eerste instantie jammer , maar 100% eerlijk van hem veel andere bedrijven zouden met smoesjes of afgeraffeld werk komen .
Wij zijn zeer te spreken tot nu toe , als dit een voorbode is van hoe wij de komende jaren zullen rijden .
Zullen wij autobedrijf heijne bij iedereen aanbevelen , en ook al is het een klein uurtje sturen onze volgende auto wordt er zeker weer 1 van heijne.
we overwegen zelfs ondanks een klein uurtje rijden onze auto bij heijne in onderhoud te doen , pakken we leuk de bus richting amsterdam maken we er een dagje uit van .
kortom zeer tevreden ! vw golf rijder
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Cor vd Torre
|
Ik heb in de afgelopen 10 jaar 8 auto,s gekocht bij deze firma voor mijn zoons en mij zelf en wij zijn altijd zeer correct en in een ontspannen sfeer geholpen door zeer kundige medewerkers . Alleen bij mijn laatse aankoop een VW Tiguan heb ik een probleempje gehad na twee weken met deze auto te hebben gereden ging de waterpomp lekken ,klacht gemeld en hierop werd gelijk aktie ondernomen , waterpomp werd door deskundige en vriendelijke monteurs vervangen en ik kreeg voor de betreffende dag een vervangende auto mee .ik zeg wij zijn dik tevreden !!!!!!
27 Reviews Plaats review
Danillo
|Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij autobedrijf Heijne.
Direct had ik een goed gevoel bij het bedrijf en bij de auto.
Afspraken zijn netjes nagekomen.
wouter
|Het kopen van een auto bij dit bedrijf is al veelvulgig positief beschreven, klopt allemaal.
MAAR, als je een probleem met de gekochte auto krijgt in de garantie periode en niet meer kan rijden dan is de klantvriendelijkheid heeeel ver te zoeken. Je auto brengen gaat al met enige moeite, geen vriendelijkheid meer. Leen auto's zijn er niet (meer). Vervolgens kan je wachten en wachten, in totaal 3 weken in mijn geval. Bij bellen hoe het met de reparatie staat is het standaard antwoord "we zijn druk met de auto bezig", zoeken naar een onderdeel, de ene dag komt het onderdeel en de volgende dag is het onvindbaar (auto is uit 2013) en kan het wel 2 maanden gaan duren. Je krijgt een woedende eigenaar te spreken als je de garage aanspreekt op hun gedrag. Mijn eigen garage kon het onvindbare onderdeel zo (nieuw) bestellen, dus zo onvindbaar is het niet. Ik zit nu met een auto met een niet orgineel onderdeel dat allerlei problemen met zich mee brengt, en dit bedrijf komt er mee weg met de hulp van BOVAG.
Al met al zou ik niemand aanraden hier een auto te kopen, je denkt met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben, zelfs met BOVAG garantie, maar ze zijn net zo louche als al de anderen en na de aankoop is er geen noemenswaardige service en klantvriendelijkheid meer. BOVAG garantie is ook iets waar je je blind op kan staren, het stelt in de praktijk niets voor als de verkoper je wil naaien en de BOVAG organisatie ze er zelfs bij helpt om dit mogelijk te (blijven) maken.
Harold en Petra van Soest
|Ervaring: wij willen de firma heijne een warm hart toedragen , 4 weken geleden kochten wij een golf 6 let wel ZONDER GARANTIE.
Helaas kende de auto een valse start letterlijk en figuurlijk , elke keer ging het motorlampje branden.
Na 2 x in zwanenburg terug te zijn geweest en het vervangen van diverse onderdelen was chris heijne en zijn eerste monteur het zat .
Wij mochten kiezen , de auto terug geven en een andere uitzoeken of hem laten onderzoeken bij een specialistisch bedrijf .
Wij waren erg blij met deze auto , en hebben gekozen voor de 2e optie .
Gisteren is de auto naar het bedrijf gegaan , en kregen netjes een leenauto mee .
Helaas vandaag het trieste nieuws dat de motor niet meer te redden was .
Chris Heijne was er ziek van , net als wij maar wederom de keuze aan ons.
Nieuwe motor erin , of auto terug ..
Chris was meteen duidelijk , er komt een gloednieuwe motor in geen gereviseerde of sloop maar gewoon gloednieuw.
maar aan jullie de keus , wij kozen voor de nieuwe motor.
Chris heijne en zijn team hebben ons zonder morren geholpen .
en natuurlijk waren ze ziek , want een kosten post van 3500 euro is niet leuk als je op een eerlijke manier je geld probeerd te verdienen .
maar nooit is er geklaagd over kosten , constant het belang vd klant voorop.
ook al kan iedereen uitrekenen dat er op deze auto geen geld verdiend is .
Daarom een 2e stukje hier van ons , een ontzettend warme douche voor auto bedrijf heijne en al zijn medewerkers.
onze auto zal klaargemaakt worden bij een specialist .
Heijne heeft ons hart gestolen !
er is altijd veel commotie over het louche gedrag van autobedrijven in nederland.
tv programma's als kassa en radar zitten er vol mee.
maar wat u niet wil dat u geschied , breng dat ook een ander niet ....
dat willen wij zeggen tegen degene die onze auto verkocht heeft aan heijne .
ook wij zelf zijn de laatste jaren niet verwend maar heijne doet wat hij beloofd service leveren geen grootspraak !
maar .
Chris , Bram en niet te vergeten Erik en de rest van het team ontzettend bedankt voor alles ..
Wij hopen dat anderen dit lezen , en ook besluiten in elk geval eens te gaan kijken bij heijne .
Wij zelf zullen heijne nooit rijk kunnen maken met onze aankopen . maar zullen zeer zeker anderen vertellen over onze ervaringen en natuurlijk onze volgende auto is er zeker 1 van heijne
Harold en Petra van Soest
|na jaren van zwerven tussen dealers en andere bovag autobedrijven meest met teleurstellende service stom toevallig bij chris heijne en zijn zoon terecht gekomen.
Geen gladde verkoop praatjes , of maatpakken en zo groot mogelijke verhalen en horloges .
Gewoon recht doorzee , op een klantvriendelijke rustige manier onder het genot van een lekkere bak koffie en geen haast.
eerlijke uitleg , wij konden het in eerste instantie niet eens worden maar na wat overleg toch de verkoop rond gemaakt een bedrijf wat bereid is water bij de wijn te doen om tot verkoop te komen.
Geen geklaag dat ze weinig verdienen , maar gewoon glashelder op papier wat je kan en mag verwachten .
wij kregen voor het basis aflever pakket ook nog een onderhouds beurt en nieuwe apk omdat er een lampje ging branden tijdens de proefrit .
En uiteraard de garantie dat de auto helemaal perfect en gerepareerd de showroom zou verlaten .
Nadat wij contact hadden gehad over de eventuele aflevering wij wilde natuurlijk zo snel mogelijk wie wil dat nou niet als hij iets nieuws koopt .
Maar chris was gewoon meteen duidelijk , jullie zullen een weekje geduld moeten hebben ik wil dat de auto helemaal storingsvrij en perfect ons bedrijf verlaat .
Natuurlijk vonden we dat in eerste instantie jammer , maar 100% eerlijk van hem veel andere bedrijven zouden met smoesjes of afgeraffeld werk komen .
Wij zijn zeer te spreken tot nu toe , als dit een voorbode is van hoe wij de komende jaren zullen rijden .
Zullen wij autobedrijf heijne bij iedereen aanbevelen , en ook al is het een klein uurtje sturen onze volgende auto wordt er zeker weer 1 van heijne.
we overwegen zelfs ondanks een klein uurtje rijden onze auto bij heijne in onderhoud te doen , pakken we leuk de bus richting amsterdam maken we er een dagje uit van .
kortom zeer tevreden ! vw golf rijder
Cor vd Torre
|Ik heb in de afgelopen 10 jaar 8 auto,s gekocht bij deze firma voor mijn zoons en mij zelf en wij zijn altijd zeer correct en in een ontspannen sfeer geholpen door zeer kundige medewerkers . Alleen bij mijn laatse aankoop een VW Tiguan heb ik een probleempje gehad na twee weken met deze auto te hebben gereden ging de waterpomp lekken ,klacht gemeld en hierop werd gelijk aktie ondernomen , waterpomp werd door deskundige en vriendelijke monteurs vervangen en ik kreeg voor de betreffende dag een vervangende auto mee .ik zeg wij zijn dik tevreden !!!!!!