Mijn man had waxinelichthouders voor mij gekocht voor kerst, 7,95 per stuk (2x) kreeg 2 geurkaarsen 5.95 per stuk (2x) geleverd, oeps foutje, daarna kreeg ik 2 Heel goed ingepakte houders opgestuurd waarvan 1 in miljoenen glassplinters oeps foutje, daarna weer een nieuwe. Okay heel vervelend allemaal want inmiddels 3 weken verder, maar het meest verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding, zwart geschilderd glas waar na 1x kaarsje in branden al verf afgaat, gouden bovenrandje zit geknoeide verf waardoor er scherpe puntjes aan zitten...... Want een gigantisch, prijs 7.95 per stuk, voor een kinderlijk in elkaar geknutseld glaasje.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra
|
Had die gemaild:
Helaas bevalt het product mij niet. Het kostte €17,48 en ik moest €3,95 verzendkosten betalen. Nu zie ik dat retourneren ook nog €6,75!!! Kost. Dat betekent dat een product van €17.48 even zien, mij €10,70 kost! Ik vind dit echt niet netjes! Is hier een oplossing voor?
Hun antwoord:
Bedankt voor je feedback,
Bij Zusss zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening.
Helaas kunnen we niet in alle “wensen” voorzien, maar we blijven altijd streven naar een soepele en klantvriendelijk verloop wat binnen ons handbereik ligt.
Ik kies niet voor niks voor achteraf betalen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bertie
|
Mijn ervaring is heel goed met zuss!!
Had ergens klacht over en super goed opgelost, dit moet dan ook gezegd worden
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Hele slechte webshop
|
Ze rekenen én verzendkosten én ook retouren zijn voor eigen rekening. Dit nam ik voor lief. Ik heb 2x een item in dezelfde maat besteld, alleen in een andere kleur. Het ene item was veel te klein dus moet retour, dus ik maak onnodig kosten Ze verwijzen naar een algemene maattabel op de site waar je dus niet van op aan kunt. Vervolgens vinden ze het heel normaal dat een retourverwerking TWEE WEKEN duurt. Dit is werkelijk te zot voor woorden. Het (kul) argument dat zij gebruiken is dat ze met een groot distributiecentrum werken. Ik zou niet weten waarom een groot distributiecentrum traag zou werken. Voor mij de eerste en de laatste keer dat ik hier iets heb besteld. Ze snappen echt niet wat klantvriendelijkheid is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anna lemmens
|
In de sale kleding besteld. Aangezien de maten groot vallen een jurk retour gestuurd. De verzendkosten van bijna 8 euro zijn voor eigen rekening. Ze zeggen na 2 weken pas de jurk retour te hebben ontvangen. Mijn QR code geeft 2 dagen aan! Ik ben nu alweer 2 weken op mijn geld aan het wachten. Heel vervelend en niet klantvriendelijk.
15 Reviews Plaats review
Lisette
|Mijn man had waxinelichthouders voor mij gekocht voor kerst, 7,95 per stuk (2x) kreeg 2 geurkaarsen 5.95 per stuk (2x) geleverd, oeps foutje, daarna kreeg ik 2 Heel goed ingepakte houders opgestuurd waarvan 1 in miljoenen glassplinters oeps foutje, daarna weer een nieuwe. Okay heel vervelend allemaal want inmiddels 3 weken verder, maar het meest verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding, zwart geschilderd glas waar na 1x kaarsje in branden al verf afgaat, gouden bovenrandje zit geknoeide verf waardoor er scherpe puntjes aan zitten...... Want een gigantisch, prijs 7.95 per stuk, voor een kinderlijk in elkaar geknutseld glaasje.
Sandra
|Had die gemaild:
Helaas bevalt het product mij niet. Het kostte €17,48 en ik moest €3,95 verzendkosten betalen. Nu zie ik dat retourneren ook nog €6,75!!! Kost. Dat betekent dat een product van €17.48 even zien, mij €10,70 kost! Ik vind dit echt niet netjes! Is hier een oplossing voor?
Hun antwoord:
Bedankt voor je feedback,
Bij Zusss zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening.
Helaas kunnen we niet in alle “wensen” voorzien, maar we blijven altijd streven naar een soepele en klantvriendelijk verloop wat binnen ons handbereik ligt.
Ik kies niet voor niks voor achteraf betalen!
Bertie
|Mijn ervaring is heel goed met zuss!!
Had ergens klacht over en super goed opgelost, dit moet dan ook gezegd worden
Hele slechte webshop
|Ze rekenen én verzendkosten én ook retouren zijn voor eigen rekening. Dit nam ik voor lief. Ik heb 2x een item in dezelfde maat besteld, alleen in een andere kleur. Het ene item was veel te klein dus moet retour, dus ik maak onnodig kosten Ze verwijzen naar een algemene maattabel op de site waar je dus niet van op aan kunt. Vervolgens vinden ze het heel normaal dat een retourverwerking TWEE WEKEN duurt. Dit is werkelijk te zot voor woorden. Het (kul) argument dat zij gebruiken is dat ze met een groot distributiecentrum werken. Ik zou niet weten waarom een groot distributiecentrum traag zou werken. Voor mij de eerste en de laatste keer dat ik hier iets heb besteld. Ze snappen echt niet wat klantvriendelijkheid is.
Anna lemmens
|In de sale kleding besteld. Aangezien de maten groot vallen een jurk retour gestuurd. De verzendkosten van bijna 8 euro zijn voor eigen rekening. Ze zeggen na 2 weken pas de jurk retour te hebben ontvangen. Mijn QR code geeft 2 dagen aan! Ik ben nu alweer 2 weken op mijn geld aan het wachten. Heel vervelend en niet klantvriendelijk.