Waardeloos na 5 jaar staat er nog steeds MOGELIJK CORONA op mijn medicatie. Voor de bezorgers heb ik niks dan lof maar er worden mij nu al jaren echt teveel fouten gemaakt.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Natalie
|
Slechtste apotheek in Zoetermeer die er bestaat en een hork van een apotheker (dus hoofd daar) genaamd Dhr Sipkes hij lacht je nog net niet uit als een klacht hebt en maak je gewoon belachelijk Ik zou echt weg gaan als ik je ben bij deze apotheek dat is ook precies wat ik zelf doe en dan gaat de klacht naar de klachteninstantie
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sefidgar
|
Iedere keer probleem met deze apotheek. Vorige jaar vaker op de verpakking van mijn medicijnen stond de naam van mijn vrouw en op de medicijnen van mijn vrouw stond mijn naam. Iedere keer recept word naar de apotheek gestuurd, zeggen ze ''we hebben geen recept gehad.'' Tegenwoordig stuur ik het recept met Whats-App, maar je krijgt geen bericht als die klaar staan. Na lang (een week) wachten als je contact opneemt dan hoor je jou medicijnen klaar staan.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Verhoeven
|
Zeer slechte service. De apotheek weigerde in eerste instantie om mij mijn merkmedicatie mee te geven, terwijl ik dit merk al jarenlang gebruik zonder ooit bijwerkingen te hebben ervaren. Buiten het feit dat de merkloze variant niet goed werkt bij mij, krijg ik tevens vele bijwerkingen van de merkloze variant (o.a. hartkloppingen, angst en agressie). Deze bijwerkingen ervaar ik, zoals vermeld, niet bij de merkmedicatie. De arts heeft dan ook uit medische noodzaak de merkmedicatie voorgeschreven.
Wanneer een arts een verklaring heeft gegeven dat een patiënt uit medische noodzaak bepaalde merkmedicatie dient te gebruiken, is de apotheek wettelijk verplicht deze merkmedicatie mee te geven. Ondanks de verklaring van de arts en ondanks de bijbehorende wettelijke verplichting, weigerde apotheek Seghwaert in eerste instantie mij de merkmedicatie mee te geven. Hoewel ik het merkmedicijn wel na langdurige discussie meekreeg, is dit al de zoveelste keer dat de apotheek mij probeerde af te schepen met de merkloze variant. Om die reden krijgt de apotheek dus ook een 2.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Permentier
|
Slechte apotheek. Lange wachttijden. Medicatie lang niet altijd op voorraad. Zonder overleg worden capsules i.p.v. pillen verstrekt. Heb wel eens een overdosering van slaappillen ontvangen, het is dat ik er wijs mee om ga, want anders had ik mezelf iets aan kunnen doen!
5 Reviews Plaats review
Patrick
|Waardeloos na 5 jaar staat er nog steeds MOGELIJK CORONA op mijn medicatie. Voor de bezorgers heb ik niks dan lof maar er worden mij nu al jaren echt teveel fouten gemaakt.
Natalie
|Slechtste apotheek in Zoetermeer die er bestaat en een hork van een apotheker (dus hoofd daar) genaamd Dhr Sipkes hij lacht je nog net niet uit als een klacht hebt en maak je gewoon belachelijk Ik zou echt weg gaan als ik je ben bij deze apotheek dat is ook precies wat ik zelf doe en dan gaat de klacht naar de klachteninstantie
Sefidgar
|Iedere keer probleem met deze apotheek. Vorige jaar vaker op de verpakking van mijn medicijnen stond de naam van mijn vrouw en op de medicijnen van mijn vrouw stond mijn naam. Iedere keer recept word naar de apotheek gestuurd, zeggen ze ''we hebben geen recept gehad.'' Tegenwoordig stuur ik het recept met Whats-App, maar je krijgt geen bericht als die klaar staan. Na lang (een week) wachten als je contact opneemt dan hoor je jou medicijnen klaar staan.
Verhoeven
|Zeer slechte service. De apotheek weigerde in eerste instantie om mij mijn merkmedicatie mee te geven, terwijl ik dit merk al jarenlang gebruik zonder ooit bijwerkingen te hebben ervaren. Buiten het feit dat de merkloze variant niet goed werkt bij mij, krijg ik tevens vele bijwerkingen van de merkloze variant (o.a. hartkloppingen, angst en agressie). Deze bijwerkingen ervaar ik, zoals vermeld, niet bij de merkmedicatie. De arts heeft dan ook uit medische noodzaak de merkmedicatie voorgeschreven.
Wanneer een arts een verklaring heeft gegeven dat een patiënt uit medische noodzaak bepaalde merkmedicatie dient te gebruiken, is de apotheek wettelijk verplicht deze merkmedicatie mee te geven. Ondanks de verklaring van de arts en ondanks de bijbehorende wettelijke verplichting, weigerde apotheek Seghwaert in eerste instantie mij de merkmedicatie mee te geven. Hoewel ik het merkmedicijn wel na langdurige discussie meekreeg, is dit al de zoveelste keer dat de apotheek mij probeerde af te schepen met de merkloze variant. Om die reden krijgt de apotheek dus ook een 2.
Permentier
|Slechte apotheek. Lange wachttijden. Medicatie lang niet altijd op voorraad. Zonder overleg worden capsules i.p.v. pillen verstrekt. Heb wel eens een overdosering van slaappillen ontvangen, het is dat ik er wijs mee om ga, want anders had ik mezelf iets aan kunnen doen!