Wij hebben vorig jaar een auto bij VDL gekocht van 40k. Na een maand kregen we wat problemen met de accu, we zijn tot 3x terug geweest maar ze sturen je gewoon weg terwijl we 12 mnd garantie hebben. Uiteindelijk hebben ze de auto 3 dagen in bezit gehad, ze hebben zelf de apparatuur niet om deze nieuwere auto uit te lezen dus zijn ze naar de dealer gegaan om het op te lossen zeiden ze. Nou er was niks opgelost en Jan (de directie) heeft gewoon 3 dagen prive gereden met onze auto! toch handig een auto met gps.
We werden als stront behandeld en hebben een advocaat in de arm genomen omdat in de tussentijd maanden verder onze accu het helemaal niet meer deed.
NA een aangetekende brief van de advocaat heeft VDL contact met ons opgenomen om de auto te repareren, ik heb een dashcam ingebouwd maar JAN heeft er weer mee naar huis gereden en gewoon de stekker van de dashcam eruit getrokken!
Ze hebben na weken/ maanden wachten eindelijk de auto door een dealer na laten kijken, conclusie: hele accupakket moest vervangen worden.
Ze hebben er ALLES aan proberen te doen om onder de kosten uit te komen, na 4 maanden is de accu vervangen onder protest. Ik heb gevraagd om de papieren/garantiebewijs van de nieuwe accu maar ze reageren gewoon niet meer op ons.
Bij aflevering van de auto zeggen ze een beurt en onderhoud te doen maar LET OP dat doen ze niet!! Ook had de auto versleten banden waardoor wij op de snelweg een klapband kregen.
VDL is echt niet te vertrouwen!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pierre
|
Na diverse mails en dito verzoeken om een reactie blijft deze nog steeds uit! De te raadplegen persoon zit "in bespreking" en kan voor het aankopen en inruilen van een auto niet worden gestoord. Zelfs na 3 dagen wachten zal de bewuste persoon nog wel zogenaamd "in bespreking" zitten. Klantgerichtheid? Attent? Meedenkend? Wat mij betreft niets van dit alles! Zelfs de mededeling mijn ervaringen te delen met derden maakt geen indruk. Ik voel me letterlijk behandeld als een stuk vuil!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
E.R. van Crugten
|
Twee weken geleden een tweedehands auto gekocht. Nu blijkt dat het motorblok gebarsten is. Het is gekit maar lekt aan alle kanten olie. Na een telefoontje zeggen ze doodleuk dat ze niks voor ons kunnen betekenen. Weg geld! weg auto! Het zijn gewoon eigenlijk een stel criminelen!
n.b. De auto hebben ze APK goed gekeurd (?!)
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
R van galen
|
Ik heb 2 auto gekocht i10 en een i20 te waarde van 22.000 euro bij elkaar goed geholpen tot ik ze op gehaald had bleek de koppeling en drukgroep van de i10 kapot te zijn bij de garage wouden ze dat ik daar 150 euro voor ging betalen door veel bellen hoefde dat niet meer toen begon de ellende met de i20 ik de zon bleek dat de kofferbak en André kleur had werd er eerst gezegd is en 2hands ????11.000 euro na 2 keer spuiten nog niet goed maar garage vond het acceptabel beetje jammer
7 Reviews Plaats review
linda
|Wij hebben vorig jaar een auto bij VDL gekocht van 40k. Na een maand kregen we wat problemen met de accu, we zijn tot 3x terug geweest maar ze sturen je gewoon weg terwijl we 12 mnd garantie hebben. Uiteindelijk hebben ze de auto 3 dagen in bezit gehad, ze hebben zelf de apparatuur niet om deze nieuwere auto uit te lezen dus zijn ze naar de dealer gegaan om het op te lossen zeiden ze. Nou er was niks opgelost en Jan (de directie) heeft gewoon 3 dagen prive gereden met onze auto! toch handig een auto met gps.
We werden als stront behandeld en hebben een advocaat in de arm genomen omdat in de tussentijd maanden verder onze accu het helemaal niet meer deed.
NA een aangetekende brief van de advocaat heeft VDL contact met ons opgenomen om de auto te repareren, ik heb een dashcam ingebouwd maar JAN heeft er weer mee naar huis gereden en gewoon de stekker van de dashcam eruit getrokken!
Ze hebben na weken/ maanden wachten eindelijk de auto door een dealer na laten kijken, conclusie: hele accupakket moest vervangen worden.
Ze hebben er ALLES aan proberen te doen om onder de kosten uit te komen, na 4 maanden is de accu vervangen onder protest. Ik heb gevraagd om de papieren/garantiebewijs van de nieuwe accu maar ze reageren gewoon niet meer op ons.
Bij aflevering van de auto zeggen ze een beurt en onderhoud te doen maar LET OP dat doen ze niet!! Ook had de auto versleten banden waardoor wij op de snelweg een klapband kregen.
VDL is echt niet te vertrouwen!
Pierre
|Na diverse mails en dito verzoeken om een reactie blijft deze nog steeds uit! De te raadplegen persoon zit "in bespreking" en kan voor het aankopen en inruilen van een auto niet worden gestoord. Zelfs na 3 dagen wachten zal de bewuste persoon nog wel zogenaamd "in bespreking" zitten. Klantgerichtheid? Attent? Meedenkend? Wat mij betreft niets van dit alles! Zelfs de mededeling mijn ervaringen te delen met derden maakt geen indruk. Ik voel me letterlijk behandeld als een stuk vuil!
E.R. van Crugten
|Twee weken geleden een tweedehands auto gekocht. Nu blijkt dat het motorblok gebarsten is. Het is gekit maar lekt aan alle kanten olie. Na een telefoontje zeggen ze doodleuk dat ze niks voor ons kunnen betekenen. Weg geld! weg auto! Het zijn gewoon eigenlijk een stel criminelen!
n.b. De auto hebben ze APK goed gekeurd (?!)
R van galen
|Ik heb 2 auto gekocht i10 en een i20 te waarde van 22.000 euro bij elkaar goed geholpen tot ik ze op gehaald had bleek de koppeling en drukgroep van de i10 kapot te zijn bij de garage wouden ze dat ik daar 150 euro voor ging betalen door veel bellen hoefde dat niet meer toen begon de ellende met de i20 ik de zon bleek dat de kofferbak en André kleur had werd er eerst gezegd is en 2hands ????11.000 euro na 2 keer spuiten nog niet goed maar garage vond het acceptabel beetje jammer
André
|Men is zeer klant- en sevicegericht