Al jaren klant bij ABN en zeer tevreden, staan altijd klaar om je snel te helpen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerard Versteegh
|
Jammer genoeg is het bankkantoor in Steenwijk opgeheven.
Heb je een vraag of iets waar je niet uitkomt dan moet je weer een 0900 nummer bellen
Ook weer niet helemaal gratis en nogal onpersoonlijk
Zo wordt een stukje klantenbinding weer ongedaan gemaakt
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Richard079
|
Personeel van ABN Amro te Zoetermeer Ben afgelopen erg goed en behulpzaam geholpen door een uiterst vriendelijke vrolijke dame. Het probleem werd aangehoord en opgelost. Paar keer al gemerkt dat iedere medewerker vriendelijk is. Alleen jammer dat de Douwe Egberts machine in storing stond. Toch bedankt voor het aanbod.
9.0
0
1
Trendbox Panel
|
Vriendelijk, maar toch zakelijk. Wijkt niet of nauwelijks af van andere bankbedrijven. Dit betreft vooral de tarieven die de banken voor hun dienstbaarheid laten betalen.
6.5
0
1
Trendbox Panel
|
ABN Amro een bank zonder service. Het personeel is erg klant onvriendelijk. Laat je af en toe gewoon 10 min.staan terwijl er genoeg mensen beschikbaar zijn.
5 Reviews Plaats review
Dennis
|Al jaren klant bij ABN en zeer tevreden, staan altijd klaar om je snel te helpen.
Gerard Versteegh
|Jammer genoeg is het bankkantoor in Steenwijk opgeheven.
Heb je een vraag of iets waar je niet uitkomt dan moet je weer een 0900 nummer bellen
Ook weer niet helemaal gratis en nogal onpersoonlijk
Zo wordt een stukje klantenbinding weer ongedaan gemaakt
Richard079
|Personeel van ABN Amro te Zoetermeer
Ben afgelopen erg goed en behulpzaam geholpen door een uiterst vriendelijke vrolijke dame. Het probleem werd aangehoord en opgelost. Paar keer al gemerkt dat iedere medewerker vriendelijk is. Alleen jammer dat de Douwe Egberts machine in storing stond. Toch bedankt voor het aanbod.
Trendbox Panel
|Vriendelijk, maar toch zakelijk.
Wijkt niet of nauwelijks af van andere bankbedrijven. Dit betreft vooral de tarieven die de banken voor hun dienstbaarheid laten betalen.
Trendbox Panel
|ABN Amro een bank zonder service.
Het personeel is erg klant onvriendelijk. Laat je af en toe gewoon 10 min.staan terwijl er genoeg mensen beschikbaar zijn.