In februari een stoel besteld en afgesproken dat deze 24/ 25 mei geleverd zou worden. Op 14 mei even binnen gewandeld bij de Zitfabriek en alles was onder controle. 26 mei gebeld met de vraag waar de stoel bleef, het antwoord was de dame even kwijt maar ze ging er achteraan en ik bel u terug was de kreet. Het is die dag bij een kreet gebleven en zelf 27 juni maar eens gebeld. Goedemiddag het ligt bij de vervoerder, in mijn opinie bestel ik een stoel bij de Zitfabriek en niet bij een vervoerder, maar goed dit terzijde. We moesten maar wachten tot de vervoerder contact met ons opnam. Om een lang verhaal kort te maken op 14 juni belde een uiterst vriendelijke planner van het vervoerbedrijf of het ons uitkwam dat ze 16 juni de stoel kwamen leveren. Dit was een aanbod wat we met blijdschap hebben aanvaard. De stoel staat nu prachtig in onze kamer en de rest van de stoelen die we nog wilde bestellen komen echt wel ergens anders vandaan want een totaal gebrek aan service en het afschuiven hebben ons daartoe doen besluiten.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam. Van Uden
|
Super fijn geholpen bij onze keuze in de winkel, persoonlijke en ongedwongen sfeer.
De stoelen en tafel kwamen keurig op afgesproken dag en tijdstip.
Kortom wij zijn erg blij !
Aardige en behulpzame bezorger.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Beverley Arnoldussen
|
13 weken geleden twee barkrukken besteld bij deze zaak (ZITFABRIEK, EINDHOVEN).
Gelukkig geen aanbetaling gemaakt.
Gelukkig, want ik zit nu (letterlijk) zonder barstoelen. Vijf persoonlijke pogingen om informatie te krijgen over mijn "order" hebben niets maar absolute niets opgeleverd. Zoals het hoort twee e-mails gestuurd naar info@zitfabriek.nl: waar zijn mijn stoelen - ook geen antwoord. Hallo is er iemand thuis? Nee, dus. OK, bellen dan maar. Drie keer. Antwoord apparaat. Waar zijn mijn stoelen? Nee, GEEN antwoord terug.
Ik voel me net een stalker-laat de barstoelen dan maar. Toch niet, want het is nu een principe kwestie. Andere aanpak. Iemand anders gaat persoonlijk vragen waar mijn stoelen verblijven. Te woord gestaan bij iemand (stagaire?) Even kijken, ah, ik zie het probleem. Stoelen worden gemaakt in Italie. Ja en wij spreken geen Italiaans. Wij kunnen niet communiceren met ze.
OK!!!??? hoe weet jij dan dat mijn "order" uberhaupt is geplaatst? uhh, weten wij niet want wij kunnen niet communiceren. Maar wacht rustig af. Stoelen komen.
(Kerst en Pasen ook ieder jaar).
Intussen overal gegoogled en diezelfde merk gewonden - Nederlands design en fabrikant. Nu terug naar ZITFABRIEK en vragen hoe het ZIT. Er, die komen uit fabriek in Poland en dat kan lang duren. Wacht rustig af. Stoelen komen nog. Eigenaar belooft om "order" te volgen en zou direct bellen met verlossend antwoord op "WAAR ZIJN MIJN STOELEN"
Wat een fantasie - lijkt episode uit "Kannie waar zijn" - einde verhaal - ik kap ermee. Hoe deze zaak nog bestaat met z'n zakelijk instelling - Joost mag weten en hij is ook niet thuis. Zo meteen naar Ikea, Leen Bakker, enz., waar de klant nog koning is. En de barstoelen? Komen nog!
3 Reviews Plaats review
Francis Pietjouw
|In februari een stoel besteld en afgesproken dat deze 24/ 25 mei geleverd zou worden. Op 14 mei even binnen gewandeld bij de Zitfabriek en alles was onder controle. 26 mei gebeld met de vraag waar de stoel bleef, het antwoord was de dame even kwijt maar ze ging er achteraan en ik bel u terug was de kreet. Het is die dag bij een kreet gebleven en zelf 27 juni maar eens gebeld. Goedemiddag het ligt bij de vervoerder, in mijn opinie bestel ik een stoel bij de Zitfabriek en niet bij een vervoerder, maar goed dit terzijde. We moesten maar wachten tot de vervoerder contact met ons opnam. Om een lang verhaal kort te maken op 14 juni belde een uiterst vriendelijke planner van het vervoerbedrijf of het ons uitkwam dat ze 16 juni de stoel kwamen leveren. Dit was een aanbod wat we met blijdschap hebben aanvaard. De stoel staat nu prachtig in onze kamer en de rest van de stoelen die we nog wilde bestellen komen echt wel ergens anders vandaan want een totaal gebrek aan service en het afschuiven hebben ons daartoe doen besluiten.
Fam. Van Uden
|Super fijn geholpen bij onze keuze in de winkel, persoonlijke en ongedwongen sfeer.
De stoelen en tafel kwamen keurig op afgesproken dag en tijdstip.
Kortom wij zijn erg blij !
Aardige en behulpzame bezorger.
Beverley Arnoldussen
|13 weken geleden twee barkrukken besteld bij deze zaak (ZITFABRIEK, EINDHOVEN).
Gelukkig geen aanbetaling gemaakt.
Gelukkig, want ik zit nu (letterlijk) zonder barstoelen. Vijf persoonlijke pogingen om informatie te krijgen over mijn "order" hebben niets maar absolute niets opgeleverd. Zoals het hoort twee e-mails gestuurd naar info@zitfabriek.nl: waar zijn mijn stoelen - ook geen antwoord. Hallo is er iemand thuis? Nee, dus. OK, bellen dan maar. Drie keer. Antwoord apparaat. Waar zijn mijn stoelen? Nee, GEEN antwoord terug.
Ik voel me net een stalker-laat de barstoelen dan maar. Toch niet, want het is nu een principe kwestie. Andere aanpak. Iemand anders gaat persoonlijk vragen waar mijn stoelen verblijven. Te woord gestaan bij iemand (stagaire?) Even kijken, ah, ik zie het probleem. Stoelen worden gemaakt in Italie. Ja en wij spreken geen Italiaans. Wij kunnen niet communiceren met ze.
OK!!!??? hoe weet jij dan dat mijn "order" uberhaupt is geplaatst? uhh, weten wij niet want wij kunnen niet communiceren. Maar wacht rustig af. Stoelen komen.
(Kerst en Pasen ook ieder jaar).
Intussen overal gegoogled en diezelfde merk gewonden - Nederlands design en fabrikant. Nu terug naar ZITFABRIEK en vragen hoe het ZIT. Er, die komen uit fabriek in Poland en dat kan lang duren. Wacht rustig af. Stoelen komen nog. Eigenaar belooft om "order" te volgen en zou direct bellen met verlossend antwoord op "WAAR ZIJN MIJN STOELEN"
Wat een fantasie - lijkt episode uit "Kannie waar zijn" - einde verhaal - ik kap ermee. Hoe deze zaak nog bestaat met z'n zakelijk instelling - Joost mag weten en hij is ook niet thuis. Zo meteen naar Ikea, Leen Bakker, enz., waar de klant nog koning is. En de barstoelen? Komen nog!