je wordt er heel snel geholpen ze vertellen je alles wat je moet weten en doen goed hun werk en bijven praten zodat je er zo min mogelijk last van hebt
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Klantvriendelijk Service, vriendelijkheid, bereidheid tot hulp is goed.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
niet goed luisteren/helpen het personeel is vriendelijk, maar de specialisten zijn gehaast en luisteren niet goed, zo krijg je niet de hulp die je wilt/nodig hebt
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
In mijn ogen heeft de neuroloog in het Tielse ziekenhuis gefaald. De neuroloog kon niets vinden op zijn vakgebied. Inmiddels via second opinion van ander ziekenhuis is er wel degelijk iets aan de hand.
2.0
0
1
Diaan
|
Ziekenhuis Rivierenland te Tiel Jaarlijks moet ik voor controle naar de longarts in dit ziekenhuis in verband met mijn sarcoidose. Een fijne man, serieus, en goed in zijn werk. Ik ben blij met hem en zijn manier vna handelen.
Alle overige keren dat ik naar dit ziekenhuis moest, ben ik netjes behandeld, hoefde ik niet al te lang te wachten (enkele keer uitgezonderd) en was ik toch wel tevreden.
5 Reviews Plaats review
erik hulst
|je wordt er heel snel geholpen ze vertellen je alles wat je moet weten en doen goed hun werk en bijven praten zodat je er zo min mogelijk last van hebt
Trendbox Panel
|Klantvriendelijk
Service, vriendelijkheid, bereidheid tot hulp is goed.
Trendbox Panel
|niet goed luisteren/helpen
het personeel is vriendelijk, maar de specialisten zijn gehaast en luisteren niet goed, zo krijg je niet de hulp die je wilt/nodig hebt
Trendbox Panel
|In mijn ogen heeft de neuroloog in het Tielse ziekenhuis gefaald.
De neuroloog kon niets vinden op zijn vakgebied. Inmiddels via second opinion van ander ziekenhuis is er wel degelijk iets aan de hand.
Diaan
|Ziekenhuis Rivierenland te Tiel
Jaarlijks moet ik voor controle naar de longarts in dit ziekenhuis in verband met mijn sarcoidose. Een fijne man, serieus, en goed in zijn werk. Ik ben blij met hem en zijn manier vna handelen.
Alle overige keren dat ik naar dit ziekenhuis moest, ben ik netjes behandeld, hoefde ik niet al te lang te wachten (enkele keer uitgezonderd) en was ik toch wel tevreden.