Op bepaalde verpleegafdelingen , bv B, waar de kamernummers vanaf 100 beginnen werken niet echt behulpzame dames, ten eerste zie je ontzettend veel medewerkers/verpleegkundigen op hun telefoon, dat ziet er zeer onprofessioneel uit. Ten tweede zeggen ze maar wat, als je vraagt of je een arts kan spreken is het antwoord van een oudere dame die achter de receptie aldaar zit dat er geen artsen aanwezig zijn, die zitten allemaal op de poli. Een dag later sprak ik een arts die mij belde om info door te geven en zij zei verbaasd dat zij altijd aanwezig is op die afdeling als zaalarts en dat je altijd naar haar kunt vragen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Egbert
|
Waar ik bijzonder tevreden over was is de liefdevolle toewijding van de medewerkers, waardoor ik de drie dagen dat ik daar verbleef redelijk heb doorgebracht
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Miret Emanuel
|
Heel fijn ziekenhuis, iig de zorg en poliafdeling heelkunde en de operatiekamers. Prijs kwaliteit verhouding weet ik niet. Ik ken de prijs niet.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
noodzakelijk kwaad patiënt onvriendelijk door slecht kontakt tussen specialist en patient, alles streng volgens protocollen waardoor de menselijke factor nogal eens erbij in schiet; we worden steeds meer een nummer he door al die bezuinigingen
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
klantvriendelijk prima ervaring geen lange wachtijden vakkundig geholpen
16 Reviews Plaats review
Astrid van Moorsel
|Op bepaalde verpleegafdelingen , bv B, waar de kamernummers vanaf 100 beginnen werken niet echt behulpzame dames, ten eerste zie je ontzettend veel medewerkers/verpleegkundigen op hun telefoon, dat ziet er zeer onprofessioneel uit. Ten tweede zeggen ze maar wat, als je vraagt of je een arts kan spreken is het antwoord van een oudere dame die achter de receptie aldaar zit dat er geen artsen aanwezig zijn, die zitten allemaal op de poli. Een dag later sprak ik een arts die mij belde om info door te geven en zij zei verbaasd dat zij altijd aanwezig is op die afdeling als zaalarts en dat je altijd naar haar kunt vragen.
Egbert
|Waar ik bijzonder tevreden over was is de liefdevolle toewijding van de medewerkers, waardoor ik de drie dagen dat ik daar verbleef redelijk heb doorgebracht
Miret Emanuel
|Heel fijn ziekenhuis, iig de zorg en poliafdeling heelkunde en de operatiekamers. Prijs kwaliteit verhouding weet ik niet. Ik ken de prijs niet.
Trendbox Panel
|noodzakelijk kwaad
patiënt onvriendelijk door slecht kontakt tussen specialist en patient, alles streng volgens protocollen waardoor de menselijke factor nogal eens erbij in schiet; we worden steeds meer een nummer he door al die bezuinigingen
Trendbox Panel
|klantvriendelijk
prima ervaring geen lange wachtijden vakkundig geholpen