In mei een BMW X3 gekocht de koop is super gegaan , niet opdringerig gewoon super zoals je graag geholpen wilt worden, de was gewoon goed en de medewerkers zijn allen klantvriendelijk.
Echt een aanrader, hier krijg je een eerlijke prijs en een goede bv auto zeker toeen aanrader.
Bedankt
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
andre
|
Heb in 2007 een renault clio gekocht voor onze dochter heeft er jaren plezier van gehad was een zeer betrouwbare auto dit bedrijf liet en goede en betrouwbare indruk achter
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Edwin Eger
|
Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief,men weet waar over men praat,komt afspraken na en is niet opdringerig.De service en nazorg is prima in orde,wat mij betreft echt een aanrader!
9.0
De communicatie
De uitstraling
De prijs
De service
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Edwin Eger
|
Mijn ervaring is zeer positief en zeer klantvriendelijk en een prima service.
30 Reviews Plaats review
John van der sluis
|In mei een BMW X3 gekocht de koop is super gegaan , niet opdringerig gewoon super zoals je graag geholpen wilt worden, de was gewoon goed en de medewerkers zijn allen klantvriendelijk.
Echt een aanrader, hier krijg je een eerlijke prijs en een goede bv auto zeker toeen aanrader.
Bedankt
andre
|Heb in 2007 een renault clio gekocht voor onze dochter heeft er jaren plezier van gehad was een zeer betrouwbare auto dit bedrijf liet en goede en betrouwbare indruk achter
Klant van Autobedrijf Edwin Eger
|Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief,men weet waar over men praat,komt afspraken na en is niet opdringerig.De service en nazorg is prima in orde,wat mij betreft echt een aanrader!
Klant van Autobedrijf Edwin Eger
|Mijn ervaring is zeer positief en zeer klantvriendelijk en een prima service.