goede klantenservice Wij hebben een verkeerd advies gekregen voor een voorstrijkmiddel en daar kwamen we thuis toen we begonnen waren achter. Gezien wij het advies vertrouwde van de verkoper hebben we toch alle muren gedaan terwijl we het niet mooi vonden maar dachten dat het misschien wel mooi deed opdrogen of mooi werd na het verven. Maar helaas ook na het verven bleef het een korreligstructuur houden. Terug naar de winkel en mijn beklag gedaan. Ze vonden het erg vervelend dat ik een verkeerd advies had gehad. Dit was van een jongen die het aan het leren is en hij had hulp moeten vragen. Nu is een andere jongen bij ons thuis komen kijken wat er aan gedaan kon worden. Helaas moest alles weer opnieuw geschuurd, voorstrijk en geverfd worden. Zij hebben de kosten van de huur van het schuurapparaat vergoed en de nieuwe verf. Alleen na het schuren bleek dat de verkeerde voorstrijkmiddel wel van hele goede kwaliteit was, want we kregen het er niet meer goed af en de muren waren dus niet meer glad te krijgen. Weer terug en overlegd. Nu was de enige optie dat we behang deden keizen met structuur. Ook dit werd weer vergoed. Nu heeft dus de kamer ons niets meer gekost en dat terwijl het ook dom van ons was om door te gaan en de hele kamer te doen, terwijl we het al niet mooi vonden. Hierdoor had Karwei ons niet zover tegemoet hoeven komen als ze gedaan hadden. Het is en blijft een doe het zelf zaak, waarvan er dus verwacht mag worden dat je zelf ook wel de nodige kennis heb. Wij vinden het super zoals ze het opgelost hebben en wij vinden dus ook dat ze hier een dikke pluim mee verdienen.
1 Review Plaats review
Angelab3
|goede klantenservice
Wij hebben een verkeerd advies gekregen voor een voorstrijkmiddel en daar kwamen we thuis toen we begonnen waren achter. Gezien wij het advies vertrouwde van de verkoper hebben we toch alle muren gedaan terwijl we het niet mooi vonden maar dachten dat het misschien wel mooi deed opdrogen of mooi werd na het verven. Maar helaas ook na het verven bleef het een korreligstructuur houden. Terug naar de winkel en mijn beklag gedaan. Ze vonden het erg vervelend dat ik een verkeerd advies had gehad. Dit was van een jongen die het aan het leren is en hij had hulp moeten vragen. Nu is een andere jongen bij ons thuis komen kijken wat er aan gedaan kon worden. Helaas moest alles weer opnieuw geschuurd, voorstrijk en geverfd worden. Zij hebben de kosten van de huur van het schuurapparaat vergoed en de nieuwe verf. Alleen na het schuren bleek dat de verkeerde voorstrijkmiddel wel van hele goede kwaliteit was, want we kregen het er niet meer goed af en de muren waren dus niet meer glad te krijgen. Weer terug en overlegd. Nu was de enige optie dat we behang deden keizen met structuur. Ook dit werd weer vergoed. Nu heeft dus de kamer ons niets meer gekost en dat terwijl het ook dom van ons was om door te gaan en de hele kamer te doen, terwijl we het al niet mooi vonden. Hierdoor had Karwei ons niet zover tegemoet hoeven komen als ze gedaan hadden. Het is en blijft een doe het zelf zaak, waarvan er dus verwacht mag worden dat je zelf ook wel de nodige kennis heb. Wij vinden het super zoals ze het opgelost hebben en wij vinden dus ook dat ze hier een dikke pluim mee verdienen.