Alle lof voor Jesse en Emiel hoe ze vandaag onze hardnekkige verstopping hebben opgelost. Zonder morren zijn ze net zo lang, ook al waren ze al vrij, bezig geweest totdat probleem verholpen was. Netjes, professioneel, kortom zeer tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marijke sterenborg
|
Ik heb een extreem onprettige ervaring gehad met een vertegenwoordiger van Zeker & Mobiel aan de deur. Deze man drong zich op een zeer ongepaste manier aan mij op. Hij stond eerst in mijn deuropening, vroeg of hij binnen mocht komen om “iets te noteren” en kwam vervolgens zonder mijn toestemming de hal in. Ik moest letterlijk een stap achteruit doen om afstand te creëren.
Hij was opdringerig en stond veel te dichtbij. Hij vroeg om zeer persoonlijke gegevens, waaronder mijn rekeningnummer, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik dit niet wilde geven. Toen ik ook niet – zoals hij aandrong – mijn man kon bellen, werd hij geïrriteerd. Uiteindelijk, toen hij merkte dat hij bij mij geen succes had, vertrok hij boos en zei op een nare toon “nou fijne dag, doei, kan je niet helpen mevrouw” en stormde het huis uit.
Ik vond dit gedrag intimiderend en absoluut onacceptabel. Zo ga je niet met (potentiële) klanten om. Ik hoop dat het bedrijf deze manier van colportage en de gedragingen van hun medewerkers serieus aanpakt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ellemieke
|
Wan praktijken. Contract opdringen bij iemand die niet eens de bewoner van het pand is maar aan het oppassen is. Beweren dat het 14,95 per jaar kost en dat het alleen voor een reiniging is. Afdwingen dat een oudere man zijn rekeningnummer afgeeft. Treurig.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sietske de hoog
|
Ben altijd correct geholpen in die jaren dat ik lid was. Wil ze daarom bedanken voor de goede service. Zijn snel met afspraken.
Groetjes sietske
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sebastian
|
Irritante verkopers weinig gezegd iedere 2 wk aan de deur toch proberen hun rommel in je handen te drukken grappiger as iemand niet goed NL kan gaan ze gewoon door als ze maar handtekening krijgen pffff belachelijk. Wil wat zeggen over bv wat belangrijk is
4351 Reviews Plaats review
Esther Vink
|Alle lof voor Jesse en Emiel hoe ze vandaag onze hardnekkige verstopping hebben opgelost. Zonder morren zijn ze net zo lang, ook al waren ze al vrij, bezig geweest totdat probleem verholpen was. Netjes, professioneel, kortom zeer tevreden.
Marijke sterenborg
|Ik heb een extreem onprettige ervaring gehad met een vertegenwoordiger van Zeker & Mobiel aan de deur. Deze man drong zich op een zeer ongepaste manier aan mij op. Hij stond eerst in mijn deuropening, vroeg of hij binnen mocht komen om “iets te noteren” en kwam vervolgens zonder mijn toestemming de hal in. Ik moest letterlijk een stap achteruit doen om afstand te creëren.
Hij was opdringerig en stond veel te dichtbij. Hij vroeg om zeer persoonlijke gegevens, waaronder mijn rekeningnummer, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik dit niet wilde geven. Toen ik ook niet – zoals hij aandrong – mijn man kon bellen, werd hij geïrriteerd. Uiteindelijk, toen hij merkte dat hij bij mij geen succes had, vertrok hij boos en zei op een nare toon “nou fijne dag, doei, kan je niet helpen mevrouw” en stormde het huis uit.
Ik vond dit gedrag intimiderend en absoluut onacceptabel. Zo ga je niet met (potentiële) klanten om. Ik hoop dat het bedrijf deze manier van colportage en de gedragingen van hun medewerkers serieus aanpakt.
Ellemieke
|Wan praktijken. Contract opdringen bij iemand die niet eens de bewoner van het pand is maar aan het oppassen is. Beweren dat het 14,95 per jaar kost en dat het alleen voor een reiniging is. Afdwingen dat een oudere man zijn rekeningnummer afgeeft. Treurig.
Sietske de hoog
|Ben altijd correct geholpen in die jaren dat ik lid was. Wil ze daarom bedanken voor de goede service. Zijn snel met afspraken.
Groetjes sietske
Sebastian
|Irritante verkopers weinig gezegd iedere 2 wk aan de deur toch proberen hun rommel in je handen te drukken grappiger as iemand niet goed NL kan gaan ze gewoon door als ze maar handtekening krijgen pffff belachelijk. Wil wat zeggen over bv wat belangrijk is