Vandaag in Almere bij ons aan de deur geweest, ze vertellen leugen na leugen en zeggen voor de gemeente te werken, wat een van de leugens is! Het jochie dat aanbelde had een leuk verhaal maar uiteindelijk begon hij steeds meer leugens te verkondigen zoals dat de mensen in een huurwoning deze service betalen via hun servicekosten en dat ze voor de gemeente werken!
Meteen de buren gewaarschuwd waarbij het jochie dacht mij te kunnen intimideren maar helaas voor hem ben ik een kop groter en breder dus moest alleen maar lachen!
Bizar dat dit zomaar kan in Nederland!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M.Stomphorst
|
Zijn geen profs. Zonder lelijke dingen te schrijven, zoek professionele mensen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hnj van Dijk
|
Op 4 februari stond er een verkoper aan de deur die ook mij overrompelde.Was ook aandringerig.Ben helaas overstag gegaan daarna niets meer vernomen geen mailtje over telefoontje was vergeten hoe het bedrijf heette kon niet bellen of mailen.Vandaag kreeg ik ineens de kaart .Daarin stond dat er na 4 dagen een telefoontje zou komen maar niet gebeurd.Nu hoop ik dat ik nog kan opzeggen anders zit ik minstens een jaar vast aan hun terwijl zij zich niet aan hun eigen regels houden
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mitch
|
Van de week vrij opdringerig overgehaald om alvast wat gegevens in te vullen “omdat alle buren ook lid zijn” en “de volgende aanmeldronde pas volgend jaar is”. Contract zou heel makkelijk via internet op te zeggen zijn, dat zou ik zeker mogen doen als ik toch besloot af te zien van deze service.
Bij navraag bij de buren is niemand lid van Zeker & Mobiel (liegen is een no-go). Dus meteen het contract (wat het uiteindelijk wel degelijk bleek te zijn) opgezegd via internet. Wel een melding gekregen dat de opzegging binnen was, maar nog niks over de verwerking gekregen. Nu lees ik op de site dat het OF via een aangetekende brief moet OF via de site, maar dat er sowieso een maand opzegtermijn is.
Zeer ontevreden over hoe dit gaat en ik hoop dan toch ook niks kwijt te zijn aan de opzegging!
Zeker niet aan te raden met Zeker & Mobiel in zee te gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Oudshoorn
|
Zaterdagmorgen gebeld. Binnen 2 uur contact. Konden zaterdag niet meer komen. Wel vandaag op Zondag tussen 09:00-13:00 uur. Bastiaan stond om 08:30 uur al op de stoep. Goede uitleg wat hij ging doen en in een half uur was de verstopping in de keuken opgelost. Helemaal blij mee. Volgende keer eerder bellen en niet zelf van alles proberen.
4328 Reviews Plaats review
HV
|Vandaag in Almere bij ons aan de deur geweest, ze vertellen leugen na leugen en zeggen voor de gemeente te werken, wat een van de leugens is! Het jochie dat aanbelde had een leuk verhaal maar uiteindelijk begon hij steeds meer leugens te verkondigen zoals dat de mensen in een huurwoning deze service betalen via hun servicekosten en dat ze voor de gemeente werken!
Meteen de buren gewaarschuwd waarbij het jochie dacht mij te kunnen intimideren maar helaas voor hem ben ik een kop groter en breder dus moest alleen maar lachen!
Bizar dat dit zomaar kan in Nederland!
M.Stomphorst
|Zijn geen profs. Zonder lelijke dingen te schrijven, zoek professionele mensen.
Zeker en Mobiel
|Hnj van Dijk
|Op 4 februari stond er een verkoper aan de deur die ook mij overrompelde.Was ook aandringerig.Ben helaas overstag gegaan daarna niets meer vernomen geen mailtje over telefoontje was vergeten hoe het bedrijf heette kon niet bellen of mailen.Vandaag kreeg ik ineens de kaart .Daarin stond dat er na 4 dagen een telefoontje zou komen maar niet gebeurd.Nu hoop ik dat ik nog kan opzeggen anders zit ik minstens een jaar vast aan hun terwijl zij zich niet aan hun eigen regels houden
Zeker en Mobiel
|Zeker en Mobiel
|Mitch
|Van de week vrij opdringerig overgehaald om alvast wat gegevens in te vullen “omdat alle buren ook lid zijn” en “de volgende aanmeldronde pas volgend jaar is”. Contract zou heel makkelijk via internet op te zeggen zijn, dat zou ik zeker mogen doen als ik toch besloot af te zien van deze service.
Bij navraag bij de buren is niemand lid van Zeker & Mobiel (liegen is een no-go). Dus meteen het contract (wat het uiteindelijk wel degelijk bleek te zijn) opgezegd via internet. Wel een melding gekregen dat de opzegging binnen was, maar nog niks over de verwerking gekregen. Nu lees ik op de site dat het OF via een aangetekende brief moet OF via de site, maar dat er sowieso een maand opzegtermijn is.
Zeer ontevreden over hoe dit gaat en ik hoop dan toch ook niks kwijt te zijn aan de opzegging!
Zeker niet aan te raden met Zeker & Mobiel in zee te gaan.
Oudshoorn
|Zaterdagmorgen gebeld. Binnen 2 uur contact. Konden zaterdag niet meer komen. Wel vandaag op Zondag tussen 09:00-13:00 uur. Bastiaan stond om 08:30 uur al op de stoep. Goede uitleg wat hij ging doen en in een half uur was de verstopping in de keuken opgelost. Helemaal blij mee. Volgende keer eerder bellen en niet zelf van alles proberen.