Het gaat om de Zara in Groningen.
Ik kom bijna elk weekend wel in de Zara en de rommel is niet meer normaal daar.
Kleding op de grond , alles door elkaar gegooid. Zonder overdrijving gewoon bergen met kleding overal.
Het personeel gooit de kleding ook klakkeloos neer zonder enige moeite om het op te vouwen of initiatief te nemen om het op te ruimen.
Het personeel is ook ongeïnteresseerd in de klanten en loopt er met een zuur gezicht rond. Als ik wat vraag aan het personeel hoor ik ze zuchten en chagrijnig kijken en ongeïnteresseerd antwoord geven. Ik krijg vaak een minachtende blik als ik kleding terug geef als ik uit het pashokje kom.
Ook zal het niet een slecht idee zijn om een keer de pashokjes schoon te maken want er ligt vaak veel stof en pluizen . personeel heeft meer aandacht voor elkaar, of voor hun \’mobieltje\”. Er is geen verantwoordelijke- of vloer chef te onderscheiden. Kortom ongeorganiseerd chaotisch ongeïnteresseerd en vuil.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
eva
|
ruime winkel, veel keus, maar erg rommelig. De paskamervloeren zijn erg vaak smerig. Het gehele personeel zou wat meer initiatief moeten tonen in het netjes houden van de hele winkel. Een wat vriendelijke uitstraling /meer behulpzaamheid / en minder kletsen maar meer klantgericht werken zou sommige dames zeker goed doen. (en de verkoop bevorderen)
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van ZARA
|
De winkel zelf is niet erg gezellig
6.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ZARA
|
Mooie winkel wel niet alltijd even over zichtelijk
7.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ZARA
|
Meer mensen in de winkel zelf en niet alleen achter de kassa
26 Reviews Plaats review
Angel
|Het gaat om de Zara in Groningen.
Ik kom bijna elk weekend wel in de Zara en de rommel is niet meer normaal daar.
Kleding op de grond , alles door elkaar gegooid. Zonder overdrijving gewoon bergen met kleding overal.
Het personeel gooit de kleding ook klakkeloos neer zonder enige moeite om het op te vouwen of initiatief te nemen om het op te ruimen.
Het personeel is ook ongeïnteresseerd in de klanten en loopt er met een zuur gezicht rond. Als ik wat vraag aan het personeel hoor ik ze zuchten en chagrijnig kijken en ongeïnteresseerd antwoord geven. Ik krijg vaak een minachtende blik als ik kleding terug geef als ik uit het pashokje kom.
Ook zal het niet een slecht idee zijn om een keer de pashokjes schoon te maken want er ligt vaak veel stof en pluizen . personeel heeft meer aandacht voor elkaar, of voor hun \’mobieltje\”. Er is geen verantwoordelijke- of vloer chef te onderscheiden. Kortom ongeorganiseerd chaotisch ongeïnteresseerd en vuil.
eva
|ruime winkel, veel keus, maar erg rommelig. De paskamervloeren zijn erg vaak smerig. Het gehele personeel zou wat meer initiatief moeten tonen in het netjes houden van de hele winkel. Een wat vriendelijke uitstraling /meer behulpzaamheid / en minder kletsen maar meer klantgericht werken zou sommige dames zeker goed doen. (en de verkoop bevorderen)
Klant van ZARA
|De winkel zelf is niet erg gezellig
Klant van ZARA
|Mooie winkel wel niet alltijd even over zichtelijk
Klant van ZARA
|Meer mensen in de winkel zelf en niet alleen achter de kassa