Vreselijk klantonvriendelijk personeel, bah! Als je hulp nodig hebt is het de meeste al snel te veel gevraagd.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
liesbeth
|
wat een vieze winkel de vloer in de paskamer zo smerig grote stof wolken en karton op de vloer ,gaf dit aan bij de kassa kreeg als antwoord wij zijn er niet voor om het op te ruimen .en die rij bij de kassa lang werd traag gewerkt en die bedrijfleidster gaat hangertje op ruimen terwijl we als klant zeiden help even mee zijn de klanten meer tevreden stond alleen maar te kletsen en zeer onvriendelijke zaak zou zo alles terug leggen er eruit lopen zou liever een 0 score geven maar dat gaat niet aan klant gerichtheid hebben ze nooit van gehoord
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Charlotte van Barneveld
|
Enkele van de personeelsleden staan open om je het helpen en problemen op te lossen. Maar daarintegen zijn er ook enkele die het oplossen van problemen (bijvoorbeeld als je het bonnetje vergeten bent) te veel moeite vind.
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Paula jordaan
|
Ik ben zeer tevreden over Zara. De kleding is goed geprijsd en erg leuk. Ook vind ik het personeel erg vriendelijk ( vooral juist die mannelijke verkoper) kan me dus niet vinden in de reviews die ik gelezen heb. Is een artikel niet goed of gaat het stuk, krijg je meteen zonder problemen een nieuwe mee. .
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jansen
|
Wat ontzettend slecht zijn wij geholpen door een "hoofd-cassiere" (zoals zij zichzelf noemde) bij de Zara. Een kledingstuk wat door ons gepast werd was stuk (kapotte rits) en wij vroegen om een korting. Dat was niet mogelijk, waarop wij zeiden dat we dat wel eens eerder hadden gehad. "Rot toch op" werd ons gezegd... Ik ben nog nooit zó slecht te woord gestaan door zó'n onbeschoft kind als bij de Zara!!
21 Reviews Plaats review
Joanne
|Vreselijk klantonvriendelijk personeel, bah! Als je hulp nodig hebt is het de meeste al snel te veel gevraagd.
liesbeth
|wat een vieze winkel de vloer in de paskamer zo smerig grote stof wolken en karton op de vloer ,gaf dit aan bij de kassa kreeg als antwoord wij zijn er niet voor om het op te ruimen .en die rij bij de kassa lang werd traag gewerkt en die bedrijfleidster gaat hangertje op ruimen terwijl we als klant zeiden help even mee zijn de klanten meer tevreden stond alleen maar te kletsen en zeer onvriendelijke zaak zou zo alles terug leggen er eruit lopen zou liever een 0 score geven maar dat gaat niet aan klant gerichtheid hebben ze nooit van gehoord
Charlotte van Barneveld
|Enkele van de personeelsleden staan open om je het helpen en problemen op te lossen. Maar daarintegen zijn er ook enkele die het oplossen van problemen (bijvoorbeeld als je het bonnetje vergeten bent) te veel moeite vind.
Paula jordaan
|Ik ben zeer tevreden over Zara. De kleding is goed geprijsd en erg leuk. Ook vind ik het personeel erg vriendelijk ( vooral juist die mannelijke verkoper) kan me dus niet vinden in de reviews die ik gelezen heb. Is een artikel niet goed of gaat het stuk, krijg je meteen zonder problemen een nieuwe mee. .
jansen
|Wat ontzettend slecht zijn wij geholpen door een "hoofd-cassiere" (zoals zij zichzelf noemde) bij de Zara. Een kledingstuk wat door ons gepast werd was stuk (kapotte rits) en wij vroegen om een korting. Dat was niet mogelijk, waarop wij zeiden dat we dat wel eens eerder hadden gehad. "Rot toch op" werd ons gezegd... Ik ben nog nooit zó slecht te woord gestaan door zó'n onbeschoft kind als bij de Zara!!